eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskŚwiadczenie usług pocztowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Słupsk: Świadczenie usług pocztowych
Numer ogłoszenia: 482656 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8457501, faks 59 8457500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pup.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 8, przy użyciu maszyny do frankowania - Optimail T10001 oraz dla Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Ustce przy ul. Kosynierów 9 przy użyciu maszyny do frankowania - Optimail T10001 (Zamawiający jest właścicielem w/w maszyn). 2. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy zaliczyć: 1) powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek pocztowych o wadze do 2000 g oraz paczek pocztowych o masie do 10 000 g w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania 2) zwroty przesyłek, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki: a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, c) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym. 4. Przez paczki pocztowe rozumie się paczki zwykłe - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii i priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii. 5. Wymiary przesyłek: gabaryt A to przesyłki o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm. gabaryt B to przesyłki o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Przyjmuje się tolerancję wszystkich wymiarów ? 2 mm. 6. Usługi pocztowe muszą być świadczone zgodnie m. in. z przepisami: 1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz.1529); 2) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545); 3) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. (Dz. U. 2003 nr 183 poz. 1795 ze zm.); 4) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267), 5) ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 1997 r. Nr 89, poz. 555 z późn. zm.), 6) ustawy z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964r. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.), 7) ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 270 z późn. zm.). 7. Zamawiający będzie dokonywał wpłaty kaucji przelewem na wskazane konto Wykonawcy, na zabezpieczenie należności na poczet przyszłych usług pocztowych a Wykonawca ustawi licznik maszyny do frankowania w placówce na terenie miasta Słupska i Ustki, a w przypadku braku placówki w w/w miejscowościach - w siedzibach Zamawiającego w Słupsku i w Ustce. 8. Po otrzymaniu kaucji przez Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu notę uznaniową. 9. Za okres rozliczeniowy zamawiający przyjmuje 1 miesiąc kalendarzowy. 10. Po zakończeniu każdego miesiąca rozliczeniowego w terminie 7 dni Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury dokumentującej faktycznie zrealizowane usługi pocztowe na rzez Zamawiającego w tym okresie rozliczeniowym. 11. Rozliczenie należności za zwrócone w danym miesiącu przesyłki odbywać się będzie miesięcznie na podstawie dokumentów oddawczych sporządzonych przez Wykonawcę. 12. W przypadku awarii maszyny do frankowania, Zamawiający zastrzega sobie możliwość uiszczania należności za świadczenie usług w formie opłaty z dołu. 13. W przypadku wysyłki przez Zamawiającego korespondencji nieokreślonej w formularzu cenowym, rozliczenie nastąpi zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy. 14. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich otrzymania przez Wykonawcę. 15. Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek listowych, paczek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresata w Polsce i za granicą. 16. Zamawiający osobiście, przez upoważnionego przedstawiciela, będzie dostarczał przesyłki do nadania do wskazanej przez Wykonawcę placówki nadawczej, w godzinach od 13:00 do 15:00. Miejscem nadania przesyłek będą placówki Wykonawcy na terenie Słupska oraz Ustki. Placówka Wykonawcy może być oddalona od siedziby Zamawiającego przy ul. Leszczyńskiego 8 76-200 Słupsk oraz przy ul. Kosynierów 9 76-270 Ustka w promieniu nie większym niż 2 km. W przypadku, gdy Wykonawca nie ma placówki na terenie Słupska i Ustki lub placówka jego jest oddalona w promieniu większym niż 2 km od w/w siedzib Zamawiającego to Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie do odbioru z w/w siedzib Zamawiającego przesyłek przygotowanych do wysłania, raz dziennie, w dni robocze, w godzinach od 13.00 do 14.30. 17. Wykonawca zobowiązany jest, bez dodatkowych opłat, doręczać Zamawiającemu, adresowane do niego przesyłki pocztowe oraz zwrotne potwierdzenia odbioru i ewentualnie zwroty przesyłek, codziennie (oprócz sobót, niedziel i świąt): a) w godz. 7:30 do 08:30, do siedziby Zamawiającego w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 8, pok. 17 (sekretariat) b) w godz. 7:30 do 15:00 do siedziby Zamawiającego w Ustce ul. Kosynierów 9 (sekretariat). 18. Zamawiający wymaga aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się w Słupsku i w Ustce oraz na terenie każdej gminy obsługiwanej przez Zamawiającego i były czynne we wszystkie dni robocze. 19. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki. 20. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku na kopercie. 21. Do przesyłek używane będą koperty Zamawiającego oraz potwierdzenia odbioru Wykonawcy (dostarczane bezpłatnie przez Wykonawcę w ilościach wg zapotrzebowania Zamawiającego). 22. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. 23. Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej doręczenia. 24. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 25. Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowo-wartościowego nadanych przesyłek. 26. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, że nadanie przesyłki w placówce nadawczej wykonawcy skutkować będzie: - zachowaniem terminów, o których mowa w art. 57 § 2 pkt 2 kodeksu postępowania administracyjnego - wniesieniem pisma do sądu, o którym mowa w art. 165 § 2 kodeksu postępowania cywilnego i art. 83 § 3 ustawy z 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2002 r., nr 153, poz. 1270 z późn. zm.). 27. Zamawiający dopuszcza możliwość oznakowania przesyłek, które muszą być nadawane w sposób określony w art. 57 § 2 pkt 2 kpa, w art. 165 § 2 kpc i art. 83 § 3 ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, w określony sposób - w celu wydzielenia i nadawania ich przez wykonawcę u operatora wyznaczonego w dniu odbioru przesyłek od zamawiającego. 28. Przewidywana ilość przesyłek, w tym poszczególnych rodzajów przesyłek, w okresie obowiązywania umowy została wskazana w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Dane podane w załączniku nr 1 do SIWZ dotyczące ilości przesyłek/usług mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowe ilości przesyłek/usług, określone w załączniku nr 1, o którym mowa powyżej, nie zostaną w pełni wykorzystane lub zostaną przekroczone w terminie związania umową. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie wykonane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na świadczeniu usług pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529), składając wraz z ofertą zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swym rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z zał. Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w następującym zakresie: 1. zmianę zapisów umowy, w przypadku wprowadzenia przez Ustawodawcę przepisów o charakterze bezwzględnie obowiązującym, z którymi postanowienia umowy pozostałyby w sprzeczności 2. zmianę cen jednostkowych za poszczególne rodzaje przesyłek w przypadku: a) zmiany stawki VAT na usługi pocztowe, b) konieczności wprowadzenia zmiany umowy wynikającej z uregulowań prawnych w zakresie ustalenia lub zatwierdzenia cen za powszechne usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, a także w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana cen leży w interesie publicznym, c) przypadku, gdy ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia, a opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika i/lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen wynikających z przedłożonej oferty. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika i/lub regulaminu. 3. Zmianę sposobu i,lub miejsca nadawania lub odbioru przesyłek przez Zamawiającego, jeżeli zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego i nie będzie prowadziła do zmiany ceny określonej w ofercie Wykonawcy - zmiana taka jest uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pup.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Fabryczna 1, pok. 36 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk pok. 17 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.