Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Zakroczym: Przygotowanie i dostarczanie zestawów obiadowych dla dzieci i młodzieży do Szkoły w Wojszczycach i Emolinku oraz dla osób dorosłych z terenu Gminy Zakroczym w roku 2014 r.
Numer ogłoszenia: 482534 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. O.H. Koźmińskiego 15, 05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie, tel. 0-22 785 22 99, faks 0-22 785 35 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie zestawów obiadowych dla dzieci i młodzieży do Szkoły w Wojszczycach i Emolinku oraz dla osób dorosłych z terenu Gminy Zakroczym w roku 2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczeń na rzecz Zamawiającego usług w postaci przygotowania i dostarczenia posiłków. 1. Szkoła Podstawowa w Emolinku -20 zestawów obiadowych dziennie 2. Szkoła Podstawowa w Wojszczycach -20 zestawów obiadowych dziennie 3. Osoby dorosłe -35 zestawów obiadowych dziennie - Zestaw obiadowy dla osób dorosłych i dzieci musi obejmować zupę i drugie danie jarskie lub mięsne z surówką . Wykonawca załączy do oferty tygodniowy jadłospis z zastrzeżeniem, i w/w posiłki obejmować będą minimum 3 posiłki mięsne tygodniowo, dla każdej osoby. -W przypadku młodzieży szkolnej zestawy obiadowe zostaną dostarczone i podane przez Wykonawcę w poszczególnych szkołach, w przypadku osób dorosłych Wykonawca ma obowiązek dostarczyć posiłki do miejsca zamieszkania wskazanych osób na własny koszt. - Zestawy obiadowe dla młodzieży szkolnej dostarczane będą do Szkoły w Emolinku w godzinach do 10.15 w czasie trwania roku szkolnego (187 dni) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć szkolnych. - Zestawy obiadowe dla młodzieży szkolnej dostarczane będą do Szkoły w Wojszczycach do godziny 11.30 w czasie trwania roku szkolnego (187 dni) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć szkolnych. - Posiłki obiadowe dla osób dorosłych dostarczane i podawane będą w ciągu całego roku kalendarzowego( 250 dni) od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt. - Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowanie i dostarczenie posiłków do wskazanego miejsca (szkoły) jak i osób dorosłych. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać posiłki w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno- higieniczne. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązujących w punktach zbiorowego żywienia, posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia , sporządzone z pełnowartościowych , świeżych artykułów spożywczych , posiadających aktualne terminy ważności, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2006 r. Nr 171, poz.1225 z póżn.zm) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia , że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu , zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę .Waga posiłków powinna przedstawiać się następująco : zupa -500g, ziemniaki ,kasza,ryż, - 200 g, mięso lub ryba - 100 g, surówka -100 g. - Zestawy obiadowe dostarczane i wydawane będą w pojemnikach jednorazowych ze sztućcami każdy pojemnik zawiera jeden posiłek.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych,dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartoscią dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniemich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych,ze te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Parafowany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakoczym.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, 05-170 Zakroczym, ul. O.H.Koźmińskiego 15 pok. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Specyfikacji należy składać do dnia 11.12.2013. do godz. 10:00 w pokoju nr 1 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, 05-170 Zakroczym, ul. O.H.Koźmińskiego 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZAKROCZYM
- Utwardzenie terenów działek gminnych w mieście Zakroczym
- Modernizacja pomieszczeń piwnicy w budynku Gminnego Klubu Dziecięcego w Wygodzie Smoszewskiej
więcej: przetargi ZAKROCZYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Usługa całodobowego dostarczania posiłków dla pacjentów szpitala
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu "Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej - szkolenia i kursy zawodowe"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.