eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa drobnego sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Puławy: Dostawa drobnego sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 482462 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863421 w.393, faks 081 8864547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych. Zamówienie składa się z V części : 1) Część I - Dostawa dysk zewnętrzny takich jak : a) Dysk zewnętrzny 2,5 Typ 1 b) Dysk zewnętrzny 2,5 Typ 2 c) Dysk zewnętrzny 2,5 Typ 3 Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7a do SIWZ. 2) Część II- Dostawa drobnego sprzętu i akcesoriów komputerowych takiego jak: a) Głośnik Bluetooth b) Głośniki do komputera c) Modem do korzystania z sieci Aero2 d) Etui dla iPada3 - poliuretanowe - ciemnoszare e) Futerał do dysków zewnętrznych f) Koncentrator (hub) USB, minimum 4 portowy, aktywny zasilacz g) Wewnętrzna nagrywarka płyt DVD + -RW h) Oryginalna bateria 3000mAh Samsung S3 i) Prezenter bezprzewodowy Typ 1 j) Prezenter bezprzewodowy Typ 2 k) Statyw stabilizujący l) Pamięć DDRAM3 16GB) 2X 8192, MB PC3-10600 DDR3 Dual Kit ł) Telewizor LCD LED m) Ekran projekcyjny typ 1 n) Ekran projekcyjny typ 2 o) Obiektyw MACRO p) Klawiatura do komputera r) Karta pamięci microSD 16GB Class 10 s) Myszka do komputera Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7b do SIWZ. 3) Część III- Dostawa kamer takich jak: a) Profesjonalna kamera FullH b) Kamera internetowa FullHD Typ 1 c) Kamera internetowa FullHD Typ 2 Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7c do SIWZ. 4) Część IV- Dostawa Pendrive takich jak : a) Pendrive Type 1 b) Pendrive Type 2 c) Pendrive Type 3 d) Pendrive Type 4 Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7d do SIWZ. 5) Część V- Dostawa nawigacji samochodowej - Tom Tom Carminat, update mapy Eastern Europe Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7e do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.41.00-9, 32.34.24.12-3, 30.23.31.53-8, 30.23.72.30-0, 32.32.31.00-4, 32.35.12.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.71.30-9, 30.23.74.10-6, 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 30.23.71.00-0, 30.23.73.00-2, 30.23.72.50-6, 30.23.72.30-0, 30.23.40.00-8, 31.70.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy(załącznik Nr 1), Wypełniony formularz cenowy załączniku Nr 2),Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 Ustawy Pzp (załącznika Nr 3), Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy (załącznika Nr 4), Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy lub informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika Nr 5 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, pokój do spraw zamówień publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wskazane zamówienie będzie realizowane między innymi w ramach projektów: 1) ENORASIS: ENvironmental Optimization of IRrigAtion Management with the Combined uSe and Integration of High PrecisIon Satellite Data, Advanced Modeling,Process Control and Business Innovation (Optymalizacja w kierunku środowiskowego zrównoważenia zarządzania nawadnianiem przy pomocy zintegrowanego systemu opartego o wysokorozdzielcze dane satelitarne, zaawansowane modelowanie, kontrolę procesów i innowacyjne zarządzanie usługami); jest finansowany z 7 Programu Ramowego UE w ramach tematu Eko-Innowacja. 2) Preventing and remediating degradation of soils in Europe through land care (RECARE) (2013-2017). Zapobieganie i remediacja gleb zdegradowanych w Europie poprzez zrównoważone użytkowanie gruntów; jest finansowany z 7 Programu Ramowego UE w ramach tematu Eko-Innowacja.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Dostawa dysk zewnętrzny takich jak : a) Dysk zewnętrzny 2,5 Typ 1 b) Dysk zewnętrzny 2,5 Typ 2 c) Dysk zewnętrzny 2,5 Typ 3 Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II- Dostawa drobnego sprzętu i akcesoriów komputerowych takiego jak: a) Głośnik Bluetooth b) Głośniki do komputera c) Modem do korzystania z sieci Aero2 d) Etui dla iPada3 - poliuretanowe - ciemnoszare e) Futerał do dysków zewnętrznych f) Koncentrator (hub) USB, minimum 4 portowy, aktywny zasilacz g) Wewnętrzna nagrywarka płyt DVD +/-RW h) Oryginalna bateria 3000mAh Samsung S3 i) Prezenter bezprzewodowy Typ 1 j) Prezenter bezprzewodowy Typ 2 k) Statyw stabilizujący l) Pamięć DDRAM3 16GB) 2X 8192, MB PC3-10600 DDR3 Dual Kit ł) Telewizor LCD LED m) Ekran projekcyjny typ 1 n) Ekran projekcyjny typ 2 o) Obiektyw MACRO p) Klawiatura do komputera r) Karta pamięci microSD 16GB Class 10 s) Myszka do komputera Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.34.24.12-3, 30.23.31.53-8, 30.23.72.30-0, 32.32.31.00-4, 32.35.12.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.71.30-9, 30.23.74.10-6, 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 30.23.71.00-0, 30.23.73.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III- Dostawa kamer takich jak: a) Profesjonalna kamera FullH b) Kamera internetowa FullHD Typ 1 c) Kamera internetowa FullHD Typ 2 Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV- Dostawa Pendrive takich jak : a) Pendrive Type 1 b) Pendrive Type 2 c) Pendrive Type 3 d) Pendrive Type 4 Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.30-0, 30.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V- Dostawa nawigacji samochodowej - Tom Tom Carminat, update mapy Eastern Europe Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7e do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.