eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Warszawie, w dwóch etapachI Etapdostawa wyposażenia klas i pomieszczeń administracji i obsługi Szkoły Podstawowej nr 4 do budynku na ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie w terminie do dnia 20 grudnia 2012 roku, II Etapprzewiezienie wyposażenia z budynku przy ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie do budynku przy ulicy Konińskiej 2 w Warszawie i montażu tego wyposażenia w terminie od dnia 13 sierpnia 2013 roku do dnia 26 sierpnia 2013 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Warszawa: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Warszawie, w dwóch etapach: I Etap: dostawa wyposażenia klas i pomieszczeń administracji i obsługi Szkoły Podstawowej nr 4 do budynku na ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie w terminie do dnia 20 grudnia 2012 roku, II Etap: przewiezienie wyposażenia z budynku przy ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie do budynku przy ulicy Konińskiej 2 w Warszawie i montażu tego wyposażenia w terminie od dnia 13 sierpnia 2013 roku do dnia 26 sierpnia 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 482376 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ).

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 4 im.Władysława Broniewskiego , ul. Walerego Sławka 9, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 662 67 80, faks 22 662 67 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4.warszawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sp4.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Warszawie, w dwóch etapach: I Etap: dostawa wyposażenia klas i pomieszczeń administracji i obsługi Szkoły Podstawowej nr 4 do budynku na ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie w terminie do dnia 20 grudnia 2012 roku, II Etap: przewiezienie wyposażenia z budynku przy ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie do budynku przy ulicy Konińskiej 2 w Warszawie i montażu tego wyposażenia w terminie od dnia 13 sierpnia 2013 roku do dnia 26 sierpnia 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Warszawie, w dwóch etapach: I Etap: dostawa wyposażenia klas i pomieszczeń administracji i obsługi Szkoły Podstawowej nr 4 do budynku na ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie w terminie do dnia 20 grudnia 2012 roku, II Etap: przewiezienie wyposażenia z budynku przy ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie do budynku przy ulicy Konińskiej 2 w Warszawie i montażu tego wyposażenia w terminie od dnia 13 sierpnia 2013 roku do dnia 26 sierpnia 2013 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują potencjałem technicznym - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zapisami w S.I.W.Z. Formularz cenowy sporządzony zgodnie z zapisami w S.I.W.Z.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Odbiorca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, gdy są one następstwem : a. konieczności rezygnacji z określonego zakresu przedmiotu umowy przez Odbiorcę, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji umowy lub będzie wynikiem konieczności wykonania zamówienia uzupełniającego, b. konieczności wykonania zamówienia uzupełniającego niezbędnego dla prawidłowej realizacji umowy; c. wstrzymania wykonywania przedmiotu umowy na żądanie Odbiorcy lub wystąpienia przyczyn niezależnych od Dostawcy i Odbiorcy takich jak np. wynikające z siły wyższej d. niewykonania części dostawy przez Dostawcę w porozumieniu z Odbiorcą przy czym zmiana wówczas nastąpi poprzez obniżenie wynagrodzenia umownego o wartość przedmiotu umowy objętego rezygnacją; e. konieczności zmiany terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności których nie można był przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie uzupełniające; f. konieczności zmiany przedstawicieli stron umowy w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu umowy przez osoby wskazane w umowie; g. konieczności zmiany terminu realizacji drugiego etapu umowy tj. przewiezienia i montażu wyposażenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp4.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-495 Warszawa ul. Walerego Sławka nr 9. Wykonawca może zwrócić się pisemnie, faksem, 22 6626780 , e-mailem marlena.chwil@sp4.warszawa.pl do Zamawiającego o przekazanie SIWZ. Cena SIWZ wynosi 12.80zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Walerego Sławka 9 w Warszawie, 02-495 Warszawa w Warszawie w godzinach urzędowania Zamawiającego w sekretariacie lub na adres 02-495 Warszawa ul. Walerego Sławka 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.