eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › SPRZĄTANIE WYBRANYCH DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY KĘPNO W 2013 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Kępno: SPRZĄTANIE WYBRANYCH DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY KĘPNO W 2013 R.
Numer ogłoszenia: 482334 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno , ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE WYBRANYCH DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY KĘPNO W 2013 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest: sprzątanie wybranych ulic miasta Kępna i osiedla Hanulin będących w zarządzie Gminy Kępno (zamiatanie mechaniczne lub ręczne jezdni, usuwanie chwastów z jezdni i chodników, czyszczenie i udrażnianie odwodnień liniowych); sprzątanie przystanków komunikacji publicznej na terenie gminy Kępno; sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na wybranych chodnikach w Gminie Kępno w okresie 1 stycznia 2013 r. - 31 grudnia 2013 r. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik 5). Szczegółowy zakres umowy obejmuje wykonanie następujących prac: 1) sprzątanie (bez odśnieżania) wybranych ulic miasta Kępna i osiedla Hanulin będących w zarządzie Gminy Kępno (położonych poza strefą płatnego parkowania); szczegółowy wykaz ulic objętych niniejszą umową oraz częstotliwość sprzątania poszczególnych określa poniższa tabela: Lp. Nazwa ulicy Powierzchnia (ha) Częstotliwość sprzątania Uwagi 1 Aleksandra Fredry 0,2569 co 1 miesiąc 2 Armii Krajowej 3,9795 co 2 tygodnie 3 Armii Poznań 0,1979 co 2 tygodnie 4 Berwińskiego 0,1041 co 2 tygodnie 5 Boczna 0,5267 co 2 tygodnie 6 Bolesława Prusa 0,134 co 1 miesiąc 7 Chopina 0,2527 co 2 tygodnie 8 Cicha 0,2559 co 2 tygodnie 9 Cichy Zaułek 0,1135 co 2 tygodnie 10 Długa 0,9373 co 2 tygodnie 11 Donata Wyderkowskiego 0,1263 co 2 tygodnie 12 Elizy Orzeszkowej 0,2068 co 1 tydzień 13 Estkowskiego 0,4103 co 1 tydzień 14 Gimnazjalna 0,137 co 1 tydzień 15 Graniczna 0,1878 co tydzień 16 Gwardii Ludowej 0,3688 co 2 tygodnie 17 Hanki Sawickiej 0,1017 co 1 tydzień 18 Hipolita Młynarza 0,0367 co 2 tygodnie 19 Janka Krasickiego 0,4158 co 1 tydzień 20 Karłowicza 0,2536 co 2 tygodnie 21 Kombatantów 0,1501 co 2 tygodnie 22 Kraszewskiego 0,0621 co 1 tydzień 23 Kręta 0,0813 co tydzień 24 Krótka 0,0234 codziennie 25 Ks. Mariana Magnuszewskiego 0,0772 codziennie 26 Ks. Piotra Wawrzyniaka 0,5498 co 1 tydzień wraz z parkingiem w rejonie szpitala 27 Lenino 0,0814 co 2 tygodnie 28 Łazienkowa 0,1137 co 1 tydzień 29 Łąkowa 0,0814 co 1 tydzień 30 1 Maja 0,0079 co 1 tydzień 31 3 Maja 0,0079 co 1 tydzień 32 Manifestu Lipcowego 0,2904 co 1 tydzień 33 Mickiewicza 0,1123 codziennie 34 Młyńska 1,1702 co 1 tydzień 35 Moniuszki 0,2609 co 2 tygodnie 36 Monte Cassino 0,0798 co 2 tygodnie 37 Nowa 0,2888 co 2 tygodnie 38 Nowowiejskiego 0,3998 co 2 tygodnie 39 Obrońców Pokoju 0,1264 codziennie 40 Ofiar Oświęcimskich 0,0398 co 2 tygodnie 41 Ofiar Torzeńca i Wyszanowa 0,0518 co 2 tygodnie 42 Ogrodowa 0,0816 co 1 tydzień 43 Paderewskiego 0,2569 co 2 tygodnie 44 Parkowa 0,1494 co 1 tydzień 45 Piotra Potworowskiego 0,0421 co 2 tygodnie 46 PKWN 0,1245 co 2 tygodnie 47 Plac Ks. Nowackiego 0,0601 co 1 tydzień 48 Pogodna 0,1386 co 2 tygodnie 49 Polna 0,2455 co 1 tydzień 50 Powstańców Wielkopolskich 0,2488 co 1 tydzień 51 PPR 0,2026 co 2 tygodnie 52 PPS 0,2476 co 2 tygodnie 53 Radosna 0,1253 co 2 tygodnie 54 Ruchu Oporu 0,6933 co 2 tygodnie 55 Sienkiewicza 0,158 codziennie (od skrzyżowania z ul. Wiosny Ludów do skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego) 56 Sieroca 0,0798 co 1 tydzień 57 Skośna 0,3487 co 1 tydzień 58 Skryta 0,0266 co 1 tydzień 59 Słodowa 0,0668 co 1 tydzień 60 Słoneczna 0,5507 co 1 tydzień 61 Spokojna 0,1107 co 1 tydzień 62 Spółdzielcza 0,3814 co 1 tydzień 63 Stara 0,1500 co 1 tydzień 64 Strumykowa 0,0809 co 1 tydzień 65 21 Stycznia 0,2455 co 1 tydzień 66 Szkolna 0,4505 co 1 tydzień 67 Szpitalna 0,1455 co 1 tydzień 68 Szymanowskiego 0,1499 co 2 tygodnie 69 Targowa 0,2455 co 1 tydzień 70 Tęczowa 0,2771 co 2 tygodnie 71 Tysiąclecia 0,3508 co 1 tydzień 72 Walki Młodych 0,9989 co 1 tydzień 73 Wesoła 0,2006 co 2 tygodnie 74 Wiatrakowa 0,3784 co 1 tydzień 75 Wincentego Schmidta 0,0398 co 2 tygodnie 76 Wiosenna 0,2603 co 2 tygodnie 77 Władysława Reymonta 0,0556 co 1 miesiąc 78 Władysława Turowskiego 0,0147 co 2 tygodnie 79 Wojska Polskiego 0,6342 co 1 tydzień 80 Wolności 0,1615 co 1 tydzień 81 Zacisze 0,1642 co 2 tygodnie 82 Zamenhofa 0,1932 co 2 tygodnie 83 Zamkowa 0,117 co 1 tydzień 84 Zwycięstwa 0,2591 co 2 tygodnie 85 Hanulin, ulice: Boczna, Bohaterów Westerplatte, Janusza Kusocińskiego, Kwiatowa, Leśna, Parkowa, Powstańców Wlkp., Wolności co 2 tygodnie Ulice osiedla Hanulin Obowiązek wymieniony w niniejszym punkcie realizowany będzie poprzez: a) zamiatanie mechaniczne jezdni, a w przypadku braku takiej możliwości poprzez zamiatanie ręczne, b) usuwanie mechaniczne lub chemiczne chwastów z jezdni i chodników, c) czyszczenie i udrażnianie odwodnień liniowych (kratek ściekowych) wraz z utrzymaniem ich w odpowiednim stanie technicznym (mocowanie luźnych elementów w sposób trwały). 2) sprzątanie przystanków komunikacji publicznej na terenie gminy Kępno; Wykaz przystanków (z podziałem na wiaty, zatoki i przystanki przy znakach drogowych) przedstawia poniższa tabela: Lp. Adres przystanku Rodzaj i ilość przystanków Częstotliwość sprzątania Uwagi 1 Kępno, Aleje Marcinkowskiego zatoka 3x/tydz. 2 Kępno, ul. Broniewskiego zatoka 5x/tydz. 3 Kępno, ul. Dworcowa znak drogowy 3x/tydz. 4 Kępno, ul. Kwiatowa znak drogowy - 2 szt. 3x/tydz. 5 Kępno, ul. Obr. Pokoju zatoka - 2 szt. 3x/tydz. 6 Kępno, ul. Osińska znak drogowy 2x/tydz. 7 Kępno, ul. Poznańska wiata, zatoka, znak drogowy 3x/tydz. 8 Kępno, ul. Przemysłowa wiata 3x/tydz. 9 Kępno, ul. Solidarności wiata, zatoka 3x/tydz. 10 Kępno, ul. Walki Młodych znak drogowy 2x/tydz. 11 Kępno, ul. Wieluńska zatoka - 2 szt. 3x/tydz. 12 Kępno, ul. Wrocławska znak drogowy 2x/tydz. 13 Borek Mielęcki wiata 1x/tydz. 14 Domanin wiata - 3 szt. 1x/tydz. 15 Hanuli wiata - 3 szt. 2x/tydz. 16 Kierzenko wiata - 2 szt.; znak drogowy 1x/tydz. 17 Kierzno wiata 1x/tydz. 18 Kliny wiata - 2 szt.; zatoki - 2 szt.; znak drogowy - 3 szt. 2x/tydz. 19 Krążkowy wiata, znak drogowy 2x/tydz. 20 Mechnice wiata - 3 szt. 2x/tydz. 21 Mianowice wiata, zatoka 2x/tydz. 22 Mikorzyn znak drogowy - 3 szt.; wiata - 3 szt. 2x/tydz. 23 Myjomice wiata - 4 szt. 2x/tydz. 24 Olendry znak drogowy 2x/tydz. 25 Olszowa wiata - 2 szt.; znak drogowy - 2 szt. 2x/tydz. 26 Osiny wiata - 2 szt. 2x/tydz. 27 Ostrówiec wiata 2x/tydz. 28 Przybyszów wiata - 2 szt. 1x/tydz. 29 Pustkowie Kierzeńskie wiata 1x/tydz. 30 Rudniczysko - granica gminy wiata 1x/2tyg. 31 Rzetnia Motel Pod Borem wiata - 2 szt. 2x/tydz. 32 Rzetnia wieś wiata 2x/tydz. 33 Szklarka Mielęcka wiata - 3 szt. 2x/tydz. 34 Świba wiata - 4 szt.; znak drogowy - 1 szt. 2x/tydz. Ogółem: 46 wiat, 11 zatok, 19 znaków drogowych. Obowiązek, o którym mowa w niniejszym punkcie będzie spełniany poprzez uprzątanie i pozbycie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z przystanków komunikacyjnych z częstotliwością podaną w tabeli. 3) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na chodnikach przyległych do placu w obrębie ulicy Pocztowej (nieruchomość oznaczona numerem geodezyjnym 1969) od ulicy Staszica i ul. Kościuszki z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, 4) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na chodniku przy byłym Kępińskim Domu Kultury w Rynku z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, 5) sprzątanie i odśnieżanie chodnika przyległego do terenu byłego placu zabaw przy ulicy Ks. P. Wawrzyniaka oraz wzdłuż Przedszkola Samorządowego nr 5 z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; 6) sprzątanie (w tym również grabienie i usuwanie liści), odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi w obrębie następujących terenów zielonych w Kępnie: a) aleja kasztanowa wzdłuż ulicy Hanki Sawickiej (działka nr 2020 o powierzchni 1.040 m2), b) aleja kasztanowa wzdłuż ulicy Dąbrowskiego (działka nr 1905/1 o powierzchni 2.650 m2), c) aleja topolowa przy Osiedlu 700-Lecia (działki nr 1655/1 i 1655/2 o łącznej powierzchni 2.913 m2). Prace będą wykonywane poprzez sprzątanie wymienionych terenów raz w tygodniu, a w okresie opadów śniegu z częstotliwością dostosowaną do istniejącej sytuacji. 7) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na chodnikach u zbiegu ulic Spółdzielczej i Wiosny Ludów na odcinkach przyległych do nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 1867 (teren zielony) z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, 8) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na chodnikach u zbiegu ulic Aleje Marcinkowskiego, Walki Młodych i Tysiąclecia na odcinkach przyległych do nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 912/1 (teren zielony wraz z placem zabaw) z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, 9) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na parkingu i na chodnikach wokół parkingu przy kinie Sokolnia (u zbiegu ulic Aleje Marcinkowskiego i Walki Młodych) z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, 10) sprzątanie i odśnieżanie chodnika przy ulicy Walki Młodych wzdłuż terenu Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu, 11) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na nieruchomościach przy ulicy Kościuszki oznaczonych numerami geodezyjnymi 1955 i 1956/4 (teren pomiędzy budynkami Kościuszki 5 i Kościuszki 9) oraz chodnika przy ulicy Kościuszki przyległego do wymienionych nieruchomości z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy 00/100 złotych) 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A.. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711. Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, dołączając do oferty potwierdzenie złożenia wadium. 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, Nr 203, poz. 1351, z 2011 r. Nr 106, poz. 622, Nr 117, poz. 678, Nr 138, poz. 809, Nr 152, poz. 897, Nr 171, poz. 1016, z 2012 r. poz. 951).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej przez 3 miesiące świadczył usługi polegające na sprzątaniu dróg.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - SEKRETARIAT ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.