eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawa materiałów papierniczych



Ogłoszenie z dnia 2006-01-26

POZYCJA 4822

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa materiałów papierniczych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Katarzyna Wrona-Bania, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: GMINA MIEJSKA KRAKÓW, URZĄD MIASTA KRAKOWA, Oddział Zamówień Publicznych, pok. 244, Dorota Turska, Plac Wszytskich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 61 61 217, fax 012 61 61 217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: GMINA MIEJSKA KRAKÓW, URZĄD MIASTA KRAKOWA, Kancelaria Magistratu, stanowisko 1, Plac Wszytskich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów papierniczych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczych, zgodnie z wyszczególnieniem i opisem zawartym w załączniku do wzoru umowy.Do oferty należy dołączyć próbkę - 1 ryzę oferowanego papieru kserograficznego A4 o którym mowa w pozycji 1 Formularza oferty, (biały, 80g/m2, a500 ark., białość min. 159CIE(+-3) gat. I) w oryginalnym opakowaniu, która jest niezbędna do porównania jej ze Specyfikacją techniczną.Wszystkie materiały papiernicze objęte zamówieniem muszą być produktami oryginalnymi - wyprodukowanymi i zapakowanymi przez wytwórcę zaoferowanego papieru, a ponadto:1)każda ryza papieru musi być owinięta papierem z powłoką ochronną (przeciwwilgociową) i klejoną szczelnie wzdłuż całej ryzy a nie punktowo,2)brzegi arkuszy muszą być równe, nie postrzępione,3)arkusze papieru nie mogą być pofalowane ani zawilgocone,4)pudło (każde pakowane po 5 ryz - dot. formatu A4 i A3 o gramaturze 80-100 g/m2 - a pozostałe pakowane zgodnie z przyjętymi normami) ma być zabezpieczone taśmą w celu umożliwienia bezpiecznego transportu opakowania, bez uszczerbku dla jego zwartości. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura Oryginalny kod CPV: 21.12.50.00 - Papier i tektura gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.90 - Papier fotokopiujący i kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium w wysokości 4,5 tys. zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz: 2. legitymujący się przychodem z działalności gospodarczej za ostatni rok obrotowy a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w wysokości 400.000,00 złotych Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Formularz oferty według wzoru (załącznik nr 3 do specyfikacji). 2. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez - osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2 A do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 B do SIWZ). 3. Specyfikację techniczną (parametry) wystawioną przez producenta oferowanego papieru kserograficznego z pozycji nr 1 Formularza oferty ze wskazaniem nazwy papieru. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć: 10. Rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a w przypadku Wykonawcy/Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 11. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 12. Próbkę - 1 ryzę oferowanego papieru kserograficznego A4 o którym mowa w pozycji 1 Formularza oferty, (biały, 80g/m2, a'500 ark., białość min. 159CIE(+-3) gat. I) w oryginalnym opakowaniu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.03.2006, cena - 3.5 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.03.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.03.2006, godzina 12:00, Budynek UMK, Pl. Wszytskich Świętych 3-4, sala J. Lea.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.