Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: drogi krajowe, woj. lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych. Zamówienie obejmuje wykonanie wycinki drzew przydrożnych, zakwalifikowanych do wycinki ze względu na zagrożenie bezpieczeństwa ruchu i zostało podzielone na 6 części (podział w zależności od Rejonu GDDKiA Oddział w Lublinie, który bezpośrednio administruje drogi krajowe). Drzewa powinny być ścięte równo z powierzchnią terenu lub poniżej jej poziomu. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie także do uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi, odkupienia ich po cenach z wyceny szacunkowej, sporządzonej przez rzeczoznawcę. Z uwagi na to, że ścinane drzewa znajdują się w sąsiedztwie drogi, obiektów budowlanych i innych urządzeń np. linii elektrycznych i telefonicznych, roboty powinny być szczególnie zabezpieczone, strefa robót wygrodzona i oznakowana, by nie stanowiła zagrożenia dla użytkowników drogi i osób postronnych. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania projektu organizacji ruchu na prowadzenie robót w pasie drogowym i uzyskać jego zatwierdzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: - Część nr 1 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19 i 74 (Rejon Kraśnik) - razem szt. 713; - Część nr 2 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19, 63 i 76 (Rejon Lubartów) - razem szt. 682; - Część nr 3 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19 i 82 (Rejon Lublin) - razem szt. 753; - Część nr 4 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19 (Rejon Międzyrzec Podl.) - razem szt. 465; - Część nr 5 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 12 i 17 (Rejon Puławy) - razem szt. 405; - Część nr 6 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 17 i 74 (Rejon Zamość) - razem szt. 215. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium na poszczególne części wynosi: - część nr 1 - 2 000 zł, - część nr 2 - 600 zł, - część nr 3 - 1 000 zł, - część nr 4 - 800 zł, - część nr 5 - 700 zł, - część nr 6 - 500 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki szczegółowe: 1. Doświadczenie: Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że w sposób należyty wykonał (tzn. rozpoczął i zakończył wycinkę drzew w pasie przydrożnym dróg krajowych) co najmniej 1 zamówienie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, o zakresie i złożoności podobnym do niniejszego zamówienia. 2. Potencjał techniczny: Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności: a) pilarki łańcuchowe do ścinki drzew: minimalna ilość - 3 szt., b) środki transportu (samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą): minimalna ilość - 1 szt. Uwaga: Wskazane jest aby Wykonawca dysponował także innym sprzętem pomocniczym w realizacji niniejszego zamówienia (nie jest to warunkiem udziału), typu: mechaniczna rębarka do gałęzi, frezarka do pni, platforma z balustradą na podnośniku hydraulicznym samochodowym. Wykonawca może zaproponować dla wykonania przedmiotu zamówienia sprzęt alternatywny, porównywalny technicznie z w/w, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby wykwalifikowane do realizacji zamówienia. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowisko kierownika prac i operatorów pilarek łańcuchowych do drzewa (minimum trzech operatorów). Kandydat na kierownika prac winien posiadać zaświadczenie wystawione przez Komendę Wojewódzką Policji, o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym lub Wykonawca w odrębnym oświadczeniu załączonym do oferty winien zobowiązać się do dostarczenia takiego zaświadczenia przed podpisaniem umowy. Operator pilarki łańcuchowej musi posiadać uprawnienia pilarza. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Wykaz (Doświadczenie) wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i poprzednich zamawiających. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 2. Wykaz (Potencjał techniczny) niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 3. Wykaz osób (Potencjał kadrowy), które będą uczestniczyć (kierować wykonaniem prac) w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacja ta musi zawierać dane na temat kwalifikacji tych osób, kopie uprawnień. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r.). Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski zgodnie z art. 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: Powyższa cena dotyczy wersji papierowej SIWZ, która można otrzymać na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiajacego (płacąc przelewem lub gotówka w kasie zamawiajacego) oraz za zaliczeniem pocztowym. SIWZ w wersji elektronicznej bezpłatnie można pobrać ze strony internetowej zamawiajacego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.09.2006, godzina 11:10, Siedziba GDDKiA Oddział w Lublinie, ul.Ogrodowa 21 pok.124.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia tj. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na dwie dowolnie wybrane części. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Część nr 1 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych (Rejon Kraśnik). 1) Krótki opis: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19 i 74 (Rejon Kraśnik)wraz z uprzątnięciem ściętych drzew i gałęzi, odkupieniem ich po cenach z wyceny szacunkowej, sporządzonej przez rzeczoznawcę. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19 i 74 (Rejon Kraśnik) - razem szt. 713. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Część nr 2 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych (Rejon Lubartów). 1) Krótki opis: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19, 63 i 76 (Rejon Lubartów) wraz z uprzątnięciem ściętych drzew i gałęzi, odkupieniem ich po cenach z wyceny szacunkowej, sporządzonej przez rzeczoznawcę. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19, 63 i 76 (Rejon Lubartów) - razem szt. 682;. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Część nr 3 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych (Rejon Lublin). 1) Krótki opis: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19 i 82 (Rejon Lublin) wraz z uprzątnięciem ściętych drzew i gałęzi, odkupieniem ich po cenach z wyceny szacunkowej, sporządzonej przez rzeczoznawcę. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19 i 82 (Rejon Lublin) - razem szt. 753. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Część nr 4 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych Rejon Międzyrzec Podl.). 1) Krótki opis: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19(Rejon Międzyrzec Podl.) wraz z uprzątnięciem ściętych drzew i gałęzi, odkupieniem ich po cenach z wyceny szacunkowej, sporządzonej przez rzeczoznawcę. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 19 (Rejon Międzyrzec Podl.) - razem szt. 465. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Część nr 5 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych (Rejon Puławy). 1) Krótki opis: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 12 i 17 (Rejon Puławy) wraz z uprzątnięciem ściętych drzew i gałęzi, odkupieniem ich po cenach z wyceny szacunkowej, sporządzonej przez rzeczoznawcę. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 12 i 17 (Rejon Puławy) - razem szt. 405. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Część nr 6 - wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych (Rejon Zamość). 1) Krótki opis: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 17 i 74 (Rejon Zamość)wraz z uprzątnięciem ściętych drzew i gałęzi, odkupieniem ich po cenach z wyceny szacunkowej, sporządzonej przez rzeczoznawcę. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie wycinki drzew przydrożnych w pasach drogowych dróg krajowych nr 17 i 74 (Rejon Zamość) - razem szt. 215. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu "case" - 2 zadania:
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ścinka specjalistyczna - usuwanie drzew trudnych oraz niebezpiecznych gałęzi drzew na terenie Nadleśnictwa Brzesko w 2025 roku
- Usługa usunięcia drzew i krzewów w ramach przygotowania terenu do realizacji inwestycji pn. "Odbudowa Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i trzech kamienic przy ul. Królewskiej w Warszawie"
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Browsk w Gruszkach w roku 2026
- Pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów na terenach osiedlowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Wycinka i pielęgnacja drzew oraz krzewów na terenach należących do Gminy Opole w 2026 r.
- Pielęgnacja i usuwanie drzew w pasach drogowych ulic gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz innych terenach administrowanych przez Zarząd Terenów Publicznych, w 2026 r.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





