eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaPrzedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego CPV34110000-1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Hajnówka: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego CPV: 34110000-1
Numer ogłoszenia: 48229 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce , ul. Józefa Piłsudskiego 10A, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 0-85 6829610, faks 0-85 6829611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego CPV: 34110000-1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego CPV: 34110000-1 o następujących minimalnych wymaganiach technicznych: 1) Samochód osobowy 5-drzwiowy hatchback, fabrycznie nowy, rok produkcji 2008/2009 spełniający wymagania przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego i posiadający obowiązkowo polskie świadectwo homologacji, 2) Silnik benzynowy: - o pojemności skokowej nie mniejszej niż 1590 cm3, - manualna skrzynia biegów, - napęd na przednie koła, - norma emisji spełniająca Euro4, 3) Wyposażenie: - ABS z elektronicznym układem podziału siły hamowania, - ESP z układem kontroli trakcji lub równoważne, - kolumna kierownicy z regulacją pochylenia i odległości, - poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z przodu, - boczne poduszki powietrzne, - boczne kurtyny powietrzne, - klimatyzacja manualna, - komputer pokładowy, - elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi, - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, - podgrzewana przednia szyba, - tylna kanapa z: kładzionym dzielonym oparciem, 3 zagłówkami z regulacją wysokości, - 15 cal. stalowe obręcze kół, - centralny zamek sterowany pilotem, - elektroniczny immobilizer, - radioodtwarzacz płyt CD, - lakier metalizowany, 4) Pozostałe: - bagażnik o pojemności co najmniej 370 l, - minimalna ładowność 555 kg, 5) Minimalne warunki gwarancji: - 2 lata - bez limitu przebiegu kilometrów, - 12 lat - na blachy karoserii (korozja od wewnątrz i na zewnątrz), 6) Wykonawca zobowiązuj e się do: - dostarczenia Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu, - udzielenia i dostarczenia gwarancji i instrukcji obsługi w języku polskim, - zapewnienia serwisu gwarancyjnego na terenie woj. podlaskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę z oświadczeniem (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ). 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia zawartym w załącznik nr 1 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.hajnowka.sisco.info/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10A,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 15:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce, ul. Piłsudskiego 10 A w pok. 14 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.