To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Inowrocław: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 48186 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7175 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3552626, faks 052 3552626 w. 339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 pakiety: Pakiet nr 1 - Warzywa Pakiet nr 2 - Mięso i jego przetwory Pakiet nr 3 - Mleko i jego przetwory Pakiet nr 4 - Kiszonki 3. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowią odpowiednio załączniki 5-8. 4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Ponadto każda dostawa musi zawierać świadectwo jakości na dostarczony asortyment w danej dostawie, 4.2. Przedmiot zamówienia musi spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 4.3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE. 4.4. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r z uwzględnieniem późniejszych poprawek wnoszonych przez ustawodawcę - ustawa o Bezpieczeństwie żywności i żywienia(tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 136 poz 914), 4.5. Przedmiot zamówienia powinien spełniać normy jakościowe systemu HACCP. 5. Warunki dodatkowe: a.dostawy przedmiotu zamówienia w każdy dzień roboczy, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 1 dnia, b.dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego zamawiającego w godz. 6.00 - 13.00, UWAGA Dostawa Pakietu nr 3 Mleka i jego przetworów w godz. 6.00 - 6.20 Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do magazynu żywnościowego Zamawiającego transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 Warzywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo Rolne Włodzimierz Konieczka, Parchanki 19, 88-110 Inowrocław 2, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122510,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113505,60
Oferta z najniższą ceną: 113505,60 / Oferta z najwyższą ceną: 127487,85
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 Mleko i jego przetwory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUIAVIA OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W INOWROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
CUIAVIA OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W INOWROCŁAWIU
- Cuiavia Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Nowa 32, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179850,78
Oferta z najniższą ceną: 179850,78 / Oferta z najwyższą ceną: 193561,94
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 Kiszonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo Rolne Zbigniew Lebiedziński, Dziannice 22, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7290,00
Oferta z najniższą ceną: 7290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7290,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Wycena nieruchomości na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych - II
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej bloku operacyjnego w ramach pozyskania środków inwestycyjnych ze środków finansowania zewnętrznego pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego
- Świadczenie usług pocztowych.
- Przebudowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą techniczną, rozbiórką i budową obiektów budowlanych oraz montażem instalacji fotowoltaicznej, zlokalizowanej przy ul. Mątewskiej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej
- Dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Andrychowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.