eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzBezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego eksploatowanego w KM PSP w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Grudziądz: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego eksploatowanego w KM PSP w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 481702 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu , ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 25/27, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4506633, faks 0-56 4506650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpspgrudziadz.binp.info
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kmpspgrudziadz.binp.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego eksploatowanego w KM PSP w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Olej napędowy - 38000 litrów, benzyna bezołowiowa 95 - 8000 litrów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają wprowadzony i działający system bezgotówkowego zakupu paliw i usług z zastosowaniem kart paliwowych w sieci stacji paliw (minimum 2 stacje) na terenie Grudziądza. Zamawiający wymaga aby stacje paliwowe spełniały następujące parametry: możliwość tankowania w stacji pojazdów ciężarowych o średnicy zawracania 24 m i wysokości pojazdu do 4 m, możliwość dokonywania zakupu wymienionych w tabeli nr 1 niniejszej SIWZ paliw, możliwość dokonywania zakupu w czasie całej doby przez wszystkie dni tygodnia. Płatność będzie dokonywana w polskich złotych na podstawie faktur wystawionych w połowie i na koniec każdego miesiąca, będących sumą płatności z kart magnetycznych Zamawiającego, w terminach płatności upływających w ciągu 14 dni od daty sprzedaży. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Do faktury zbiorczej będzie dołączony wykaz tankowań na poszczególne karty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu kompletności oferty, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Zamawiający uzna za nieważną i odrzuci ofertę, która nie spełnia wymogów formalnych określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pspgrudziadz.binp.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KM PSP w Grudziądzu, 86-300 Grudziądz ul. Piłsudskiego 25/27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 09:00, miejsce: KM PSP w Grudziądzu, 86-300 Grudziądz ul. Piłsudskiego 25/27.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.