eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnikprzebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-15

POZYCJA 48165

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rybnik: przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu, do kontaktów: Monika Marciniak, Andrzej Stephan, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4228300 w. 13, 17, fax 032 4228658, e-mail: zp@starostwo.rybnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.starostwo.rybnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku ul. 3 Maja 31. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie o spełnianiu przez oferowane roboty budowlane, dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro poniżej 5 278 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) zagwarantują wykonanie całego zadania w oparciu o SIWZ i załączoną do niej dokumentację, 2) zaoferują roboty budowlane, usługi i dostawy spełniające wymagania określone przez zamawiającego 3) zobowiążą się wykonać zadanie w terminie 2 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, 4) udzielą 5 lat gwarancji na wykonane prace, 5) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 6) samodzielnie wykonają całość prac składających się na zakres zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta określająca cenę wykonania zamówienia, którą należy złożyć na formularzu ofertowym. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 3. Oświadczenie o spełnianiu przez oferowane roboty budowlane, dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego 4. Dokument albo jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (wyciąg z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Informacja o posiadaniu doświadczenia w zakresie wykonawstwa Należy w niej zawrzeć wykaz zadań (minimum 2 zadania) o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie 06.09.2001 0 05.09.2006 r. Uznanie wykonanych zadać warunkowane jest poparciem ich załączonymi referencjami dotyczącymi tych zadań, zawierającymi wartość zamówienia, terminu wykonania, miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że roboty zostały wykonane należycie. Uwaga! Za zadanie o podobnym charakterze uważa się zadanie podobne do zamówienia ujętego w SIWZ, odpowiadające swoim rodzajem i wartością zadaniu będącym przedmiotem przetargu. 6. Upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/osoby, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 7. Kosztorys ofertowy na bazie przedmiaru robót wykonany w formie uproszczonej. 8. Informacja na temat kierownictwa wykonawcy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót. Należy w niej wymienić osobę kierownika budowy, mającego uprawnienia do kierowania robotami na budynku zabytkowym oraz kierowników robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnej i centralnego ogrzewania, oraz podać posiadane przez nich uprawnienia, które należy poprzeć dołączonymi do oferty kserokopiami dokumentów potwierdzających wskazane uprawnienia. 9. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac. 10.Parafowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłaty za specyfikację należy dokonać na konto Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, Bank Spółdzielczy Żory, nr konta 98 8456 0009 2001 0023 9628 0004. Przy wpłacie nalezy podać NIP, nazwę i adres firmy oraz w tytule płatności wpisać: opłata za specyfikację-CO. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.10.2006, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe w Rybniku ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 202.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.