eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówBudowa drogi Tumanek-Fidest- etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-11

Wyszków: Budowa drogi Tumanek-Fidest- etap I
Numer ogłoszenia: 48156 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi Tumanek-Fidest- etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Roboty drogowe 1. Roboty przygotowawcze: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - pełna obsługa geodezyjna inwestycji wraz z obsługą powykonawczą, b) opracowanie, zatwierdzenie, wykonanie (wdrożenie) i likwidacja projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, c) regulacja pionowa studzienek, zaworów i innych elementów infrastruktury w tym 3 hydranty do wymiany na podziemne,, d) zabezpieczenie istniejących drzew na czas budowy, e) usunięcie karp wraz załadunkiem, transportem i utylizacją, f) zabezpieczenie rurociągów przed zamarzaniem, g) roboty rozbiórkowe - rozebranie istniejących nawierzchni betonowych, przepustów, - przestawienie istniejącej kapliczki, rozbiórka istniejących płotów, furtek, bram kolidujących z budowaną drogą. 2. Wykonanie studni chłonnej i studzienki ściekowej: a) studzienka ściekowa o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu wraz z wpustem i kratą żeliwną - 1szt., b) studnia chłonna żelbetowa o śr. 1500mm, wys. 3m - 1szt. 3. Roboty ziemne: a) wykonanie wykopów - 797,5m3, b) wykonanie nasypów - dostarczenie materiału, składowanie, transport, wbudowanie, zagęszczenie - 420,2m3 , c) wykonanie hydroobsiewu - 4100m2 . 4. Wykonanie przepustów: a) przepusty rurowe z rur PEHD o śr. 40cm (8szt. dł. 6m i 1szt. dł. 8m) - 9szt. -56m b) przepusty rurowe z rur PEHD o śr. 100cm (1 szt. dł. 12m i 3szt. dł. 8m) - 4szt.-36m, c) przepusty rurowe pod drogą z rur żelbetowych 2x100cm (dł. 11m, 25m,12m) - 3szt. d) wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi betonowymi 60x40x10cm w rejonie przepustów -415m2 , e) zastawki wyposażone w stalowy regulator odpływu (10l/s)- 4szt. 5. Nawierzchnia zjazdów - 1 069,75m2: a) wykonanie wykopów pod konstrukcje projektowanych zjazdów, b) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdów, c) podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa , grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm - dowieziona z węzła, d) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie- grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm e) nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej o grubości 8cm grafitowej 6. Nawierzchnie dróg 6.1 Projektowana jezdnia 5048m2 a) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdów, b) warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym Rm=2,5MPa gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm - wykonana na miejscu, c) skropienie podbudowy emulsją asfaltową, d) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 - Kr 1 o gr. po zagęszczeniu 6cm, e) skropienie warstwy wiążącej emulsja asfaltową, f) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 s 50/70 - KR 1 - warstwa po zagęszczeniu o gr. 4cm. 6.2 Nawierzchnia gruntowa ulepszona - projektowane pobocze - 1578m2 a) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne projektowanego pobocza, b) nawierzchnia gruntowa ulepszona na szerokości poboczy - kruszywo łamane 0/31,5mm o gr. 15cm po zagęszczeniu. 7. Elementy ulic: a) oporniki betonowe wtopione o wym. 12x25x100cm na ławie betonowej z oporem - 1018,65mb, b) ściek betonowy - 3 rzędy z kostki na podsypce cem. - piaskowej 862mb, c) ściek skarpowy korytkowy - 20,9mb. 8. Urządzenia bezpieczeństwa i obsługi ruchu a) pionowe znaki drogowe - - 14szt., b) oznakowanie poziome jezdni - grubowarstwowe - 1956mb , c) bariery drogowe energochłonne SP - 05 - 175mb. II. Kanalizacja deszczowa 1. Obsługa geodezyjna 2. Wykonanie kanalizacji deszczowej: a) fi 400mm SN 8 - 31,5mb, b) fi 315mm SN 8 - 53,5mb, c) fi 250mm SN8 - 116,0mb, d) fi 200mm SN 8- 77,5mb. 3. Studzienki ściekowe o śr .600mmtypu TEGRA z osadnikiem, wiaderkiem, wpustem deszczowym i kratą żeliwną D400 - 10szt. 4. Studnia rewizyjne o śr. 1200mm betonowa z włazem D 400 - 9szt. 5. Wyloty prefabrykowane kanalizacji fi 400mm, fi 315mm, fi 200mm do rowu. III. Przebudowa kolizji elektrycznych. IV. Przebudowa kolizji teletechnicznych. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, dokumentacja projektowa, STWiOR. Uwaga: Dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót do wykonania.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i stanowiącego zakres określony w dokumentacji projektowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 30 000 zł (trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej główne roboty budowlane o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia polegające na wykonaniu: - 1 zadanie polegające na wykonaniu co najmniej 200 m kanalizacji deszczowej, - 1 zadanie polegające na wykonaniu co najmniej 4000m2 nawierzchni asfaltowej Ocena tego warunku na podstawie wykazu wykonanych głównych robót budowlanych oraz załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie wykonywania zamówienia potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. 1) koparko-spycharka - 1szt., 2) samochód samowyładowczy - 1szt., 3) rozściełacz do mas bitumicznych - szt. 1 Ocena tego warunku na podstawie wykazu narzędzi i urządzeń wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie wykonywania zamówienia personelem kierowniczym, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: - drogowej, - instalacyjno w zakresie sieci sanitarnych, wodociągowych, kanalizacyjnych Ocena tego warunku na podstawie wykazu osób, a także wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Kosztorys ofertowy uproszczony. 3. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT, 2) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp. warunków pogodowych), uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. c) w sytuacji, jeżeli z powodu warunków atmosferycznych wykonanie robót mogłoby grozić powstaniem szkody, d) potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej, 3) Zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) koniczności wykonania robót, których nie było w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne do realizacji zamówienia np. konieczność usunięcia kolizji związanej z uzbrojeniem terenu, wymiana gruntu, odwodnienie terenu, błędy w inwentaryzacji geodezyjnej urządzeń infrastruktury podziemnej. b) konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wyszkowie Aleja Róz 2 07-200 Wyszków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie Aleja Róz 2 07-200 Wyszków Kancelaria Urzedu pok. 145.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.