Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-11
Puławy: PROWADZENIE ROZLICZEŃ KOSZTÓW OGRZEWANIA PRZY ZASTOSOWANIU PODZIELNIKÓW ELEKTRONICZNYCH Z ODCZYTEM RADIOWYM.
Numer ogłoszenia: 48128 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Puławach , ul. Izabelli 6, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 88742 23, faks 81 887 42 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opec.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzilnopścią (podmiot prawa handlowego).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE ROZLICZEŃ KOSZTÓW OGRZEWANIA PRZY ZASTOSOWANIU PODZIELNIKÓW ELEKTRONICZNYCH Z ODCZYTEM RADIOWYM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest usługa rozliczania kosztów centralnego ogrzewania w zasobach mieszkaniowych obsługiwanych przez OPEC sp. z o.o. w Puławach. Usługa rozliczeniowa będąca przedmiotem zamówienia musi być prowadzona przy zastosowaniu elektronicznych dwuczujnikowych podzielników kosztów centralnego ogrzewania z odczytem radiowym w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach w Puławach, Kurowie i Garbowie wykazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. - Usługa rozliczeniowa powinna być zrealizowana w terminie do 31 sierpnia danego roku po okresie rozliczeniowym (od 1 lipca do 30 czerwca roku następnego). - Usługa obejmuje dziesięć kolejnych okresów rozliczeniowych. Pierwszy okres rozliczeniowy rozpoczyna się 01.07.2014 roku, a kończy 30.06.2015 roku. Kolejne okresy rozliczeniowe zaczynają się 01.07. a kończą 30.06. każdego następnego roku obowiązywania umowy - W celu wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona demontażu dotychczas zamontowanych podzielników kosztów centralnego ogrzewania wraz z podstawą montażową i przekaże je Zamawiającemu, a następnie w miejsce zdemontowanych zamontuje, będące jego (Wykonawcy) własnością przez okres trwania umowy, nowe elektroniczne 2-czujnikowe podzielniki kosztów centralnego ogrzewania z odczytem radiowym w ilości 21 000 sztuk w 152 budynkach na terenie Puław, Kurowa i Garbowa w terminie do 31 sierpnia 2014r...
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.30.00 - (3) Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2024.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium na wymianę podzielników ciepła, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej późniejszy zwrot Wykonawcy a do oferty należy wpiąć kserokopię. Nie wniesienie wadium w terminie lub określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zamawiający zwraca wadium w ciągu trzech dni od dnia złożenia pisemnego wniosku przez Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, lub którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla Oferentów, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający przekaże do banku w ciągu 2 dni roboczych od daty podpisania umowy z wybranym Oferentem, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą określonego w Rozdziale XIII. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla Oferenta, którego oferta została wybrana, Zamawiający przekaże do banku w ciągu 2 dni roboczych od daty podpisania przez Oferenta umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki określone w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferenci winni posiadać uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania prowadzili rozliczenia przy zastosowaniu elektronicznych podzielników kosztów ogrzewania; posiadają w rozliczaniu na koniec 2013r. co najmniej 800 000 szt. elektronicznych podzielników kosztów ogrzewania z odczytem radiowym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Certyfikat dopuszczający elektroniczne podzielniki kosztów ogrzewania z odczytem radiowym do stosowania w budownictwie zgodnie z wymaganiami Prawa Energetycznego oraz wymaganiami dotyczącymi warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opec.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Puławach
24-100 Puławy, ul. Izabelli 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Puławach 24-100 Puławy, ul. Izabelli 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 13.04.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywne dostawy pasz dla bydła w RZD Grabów w podziale na 11 części zamówienia
- "Rozbiórka budynku stodoły (nr inw. 108/34), obory (nr inw. 108/38) i pozostałych elementów będących pozostałościami po osadzie w Młynkach wraz z uporządkowaniem terenu"
- Zakup i dostawa specjalistycznego samochodu wysokiego zgniotu do zbierania odpadów komunalnych z zabudową jednokomorową
- Usługi ubezpieczenia mienia - Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
- Sukcesywne świadczenie usług gastronomicznych i cateringowych
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Błonie-Topola, w podziale na 4 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.