eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH UTRZYMYWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA ORAZ DRÓG POWIATOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA W SEZONIE 2006/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 48115

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pszczyna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH UTRZYMYWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA ORAZ DRÓG POWIATOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA W SEZONIE 2006/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, do kontaktów: Anna Kubiś, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax (032) 212-80-69, e-mail: pzd.pszczyna@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH UTRZYMYWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA ORAZ DRÓG POWIATOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA W SEZONIE 2006/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: drogi wojewódzkie utrzymywane przez PZD Pszczyna oraz drogi powiatowe na terenie gminy Pszczyna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna (łącznie 80,80km) oraz dróg powiatowych administrowanych przez PZD Pszczyna w gminie Pszczyna (łącznie 74,39km) w sezonie zimowym 2006/2007 w terminie od 1 listopada 2006r. do 31 marca 2007r., polegające na usuwaniu z jezdni śniegu, zasp błota pośniegowego, języków śniegowych oraz likwidowaniu śliskości jezdni na skutek gołoledzi, śniegu, szadzi, szronu i oblodzenia nawierzchni drogowej, a także na usuwaniu śniegu, lodu, śliskości i błota z chodników przy drogach z zastrzeżeniem art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: WYKONAWCY KTÓRZY SPEŁNIAJĄ ART.22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.24 USTAWY PZP ORAZ SPEŁNIAJĄ WARUNKI OKREŚLOWNE W SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna (łącznie 80,80km) oraz dróg powiatowych administrowanych przez PZD Pszczyna w gminie Pszczyna (łącznie 74,39km) w sezonie zimowym 2006/2007. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.11.2006; lub data zakończenia: 31.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zadanie 1 - 5.000,00ZŁ zadanie 2 - 3.500,00ZŁ zadanie 3 - 2.500,00ZŁ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz.177), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz.177), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - 7.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca,Wymagane minimum: -Zadanie 1: posiadanie 5 pojazdów (nośników) wyposażonych w pługi w tym co najmniej 3 wyposażone w piaskarko solarki oraz 1 pojazd wyposażony w pług wirnikowy oraz pojazd, który odśnieży i posypie odcinek drogi DW 933, spełniający warunki wynikłe ze względu na zmianę organizacji ruchu na wiadukcie drogowym w m. Pszczynie DW 933, -Zadanie 2: posiadanie 3 pojazdów (nośników) wyposażonych w pługi w tym co najmniej 2 wyposażone w piaskarko solarki oraz 1 pojazd wyposażony w pług wirnikowy -Zadanie 3:posiadanie 3 pojazdów (nośników) wyposażonych w pługi w tym co najmniej 2 wyposażone w piaskarko solarki oraz 1 pojazd wyposażony w pług wirnikowy lub zamiennie 1 pojazd wyposażony w piaskarko solarkę i ciągnik rolniczy z rozrzutnikiem kruszywa. 8.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane minimum: 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg publicznych. 9.informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. Opłata: 8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew lub za zaliczeniem pocztowym / w tym przypadku do opłaty za SIWZ doliczone zostaną koszty przesyłki pocztowej/. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 10:00, w siedzibie zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2006/2007. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna (łącznie 80,80km). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: drogi wojewódzkie o długości 80,80 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2006/2007 na terenie gminy Pszczyna -zimowe utrzymywanie dróg za pomocą środków chemicznych (III standard). 1) Krótki opis: zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pszczyna o długości 31,85km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: drogi powiatowe na terenie gminy Pszczyna o długości 31,85km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2006/2007 na terenie gminy Pszczyna - zimowe utrzymywanie dróg bez środków chemicznych (IV i V standard). 1) Krótki opis: zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pszczyna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: drogi powiatowe na terenie gminy Pszczyna o długości 43,81km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.