Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-29
Przemyśl: Serwis i naprawa pojazdów służbowych
Numer ogłoszenia: 480788 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i naprawa pojazdów służbowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest serwis oraz naprawa 72 pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu . 2. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy części w zależności od miejsca użytkowania pojazdów służbowych tj. : a. Część I zamówienia - serwis i naprawa 12 pojazdów służbowych na terenie miasta Rzeszów b. Część II zamówienia - serwis i naprawa 14 pojazdów służbowych na terenie miasta Krosno ; c. Część III zamówienia - serwis i naprawa 46 pojazdów służbowych na terenie miasta Przemyśl . 3. Szczegółowy opis pojazdów służbowych, których serwis i naprawa jest przedmiotem zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (załącznik dostępny na stronie www.przemysl.ic.gov.pl/zamowienia ). 4. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na serwisie oraz naprawie samochodów nie objętych gwarancją. Serwis oraz naprawa samochodów wykonywana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego . 5. Zakład , w którym wykonywane będą usługi polegające na serwisie i naprawie pojazdów musi się znajdować na terenie województwa podkarpackiego, a w szczególności: a. dla części I - na terenie miasta Rzeszów bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie , b. dla części II - na terenie miasta Krosno, bądź w odległości 30 km od jego granic administracyjnych, c. dla części III - na terenie miasta Przemyśl bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie. 6. Usługodawca świadczący usługi poza granicami administracyjnymi miasta Rzeszów, miasta Krosno, miasta Przemyśl bądź gmin znajdujących się w ich bezpośrednim sąsiedztwie, zobowiązany będzie do odbioru - przy pomocy lawety - samochodu przeznaczonego do wykonania usługi objętej Specyfikacją : a. Dla części I - z ul. Przemysłowej 14 w Rzeszowie do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Przemysłową 14 w Rzeszowie po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia, b. Dla części II - z ul. Pużaka 18 w Krośnie do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Pużaka 18 w Krośnie po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia, c. Dla części III - z ul. Sieleckiej 9 w Przemyślu do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Sielecką 9 w Przemyślu po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia. 7. Serwis i naprawa samochodów wykonane będą w sposób i zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. 8. Czas wykonania usługi serwisu lub naprawy pojazdu określony zostanie w oparciu o normy czasochłonności wskazane w programie EGIS firmy EUROTAXGLASS lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów . 9. Cena usługi zostanie określona w oparciu o koszt robocizny i koszt części lub materiałów użytych do wykonania usługi . 10. Koszt robocizny określony zostanie na podstawie wskazanej przez Usługodawcę w ofercie ceny za 1 roboczogodzinę i czasochłonności wykonania usługi, ustalonej w sposób wskazany w pkt. 8 . 11. Koszt części lub materiałów użytych do wykonania usługi zostanie określony w oparciu o cenę ich zakupu przez Usługobiorcę powiększoną o marżę w wysokości wskazanej w ofercie, naliczaną od cen netto określonych w fakturze zakupu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Wysokość marży - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp przewiduje dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Usługodawcy w przypadku: a. zmiany ilości pojazdów służbowych (zmniejszenia lub zwiększenia), których serwis i naprawa jest przedmiotem zamówienia, b. zmiany miejsca spełnienia świadczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis i naprawa pojazdów służbowych Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa 12 pojazdów służbowych na terenie miasta Rzeszów. Zakład , w którym wykonywane będą usługi polegające na serwisie i naprawie pojazdów musi się znajdować na terenie województwa podkarpackiego, a w szczególności na terenie miasta Rzeszów bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie. Usługodawca świadczący usługi poza granicami administracyjnymi miasta Rzeszów, bądź gminy znajdujących się w jego bezpośrednim sąsiedztwie, zobowiązany będzie do odbioru - przy pomocy lawety - samochodu przeznaczonego do wykonania usługi objętej Specyfikacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Wysokość marży - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis i naprawa pojazdów służbowych Krosno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa 14 pojazdów służbowych na terenie miasta Krosno. 6. Zakład , w którym wykonywane będą usługi polegające na serwisie i naprawie pojazdów musi się znajdować na terenie województwa podkarpackiego, a w szczególności na terenie miasta Krosno, bądź w odległości 30 km od jego granic administracyjnych. Usługodawca świadczący usługi poza granicami administracyjnymi miasta Krosno, bądź w odległości większej niż 30 km od jego granic administracyjnych, zobowiązany będzie do odbioru - przy pomocy lawety - samochodu przeznaczonego do wykonania usługi objętej Specyfikacją..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Wysokość marży - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis i naprawa pojazdów służbowych Przemyśl.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa 46 pojazdów służbowych na terenie miasta Przemyśl. 6. Zakład , w którym wykonywane będą usługi polegające na serwisie i naprawie pojazdów musi się znajdować na terenie województwa podkarpackiego, a w szczególności na terenie miasta Przemyśl bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie. Usługodawca świadczący usługi poza granicami administracyjnymi miasta Przemyśl bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie, zobowiązany będzie do odbioru - przy pomocy lawety - samochodu przeznaczonego do wykonania usługi objętej Specyfikacją..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Wysokość marży - 20
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Remont III kondygnacji Prokuratury Okręgowej w Przemyślu
- Remont dróg i placów w Placówce Straży Granicznej w m. Sanok
- DOSTAWY ŻYWNOŚCI
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Przemyśl" cz.3
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego
- ,, Modernizacja zewnętrznej klatki schodowej w budynku Wieży Zegarowej''
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/13/2025 - SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW
- WZPiFP-92-25 Dostawa części eksploatacyjnych do pojazdów KWP w Bydgoszczy
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu w 2025 roku
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.