eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 48062

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Międzyzdroje: budowa: Montaż automatycznej stacji uzdatniania wody o wydajności Qmax=250m3/h dla miasta Międzyzdroje, ul. Przy Wodociągach 3 oraz przeniesienie i modrnizacja układu pomoiarowego oraz zasilania awaryjnego w energię elektryczną komunalnego ujęcia wody Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Międzyzdroje, do kontaktów: Tadeusz Konopacki Jerzy Wojtyś (91)32-80-247, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, fax 0913275630, e-mail: um@miedzyzdroje.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.miedzyzdroje.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.bip.miedzyzdroje.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa: Montaż automatycznej stacji uzdatniania wody o wydajności Qmax=250m3/h dla miasta Międzyzdroje, ul. Przy Wodociągach 3 oraz przeniesienie i modrnizacja układu pomoiarowego oraz zasilania awaryjnego w energię elektryczną komunalnego ujęcia wody. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Międzyzdroje, ul. Przy Wodociągach 3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa: Montaż automatycznej stacji uzdatniania wody o wydajności Qmax=250m3/h dla miasta Międzyzdroje, ul. Przy Wodociągach 3 oraz przeniesienie i modrnizacja układu pomoiarowego oraz zasilania awaryjnego w energię elektryczną komunalnego ujęcia wody 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 marca 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( Dz. U. Nr 71 poz. 645 ) 1.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 1.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.3.Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie,posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 6.2. SIWZ dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1.2.1Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowym rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 6.2.1. SIWZ dla Wykonawców, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.2Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.2.3Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (\Potencjał kadrowy\), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II SIWZ wraz z załączeniem uprawnień oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2.4Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\),na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II SIWZ. Do informacji winny być dołączone referencje potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - dla robót budowlanych. 1.3.W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 1.1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 1.4.W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 1.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców lub umowa regulująca zasady współpracy wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Montaż automatycznej stacji uzdatniania wody o wydajności Q max=250 m3/h dla miasta Międzyzdroje , ul. Przy Wodociągach 3 oraz przeniesienie i modernizacja układu pomiarowego oraz zasilania awaryjnego w energię elektryczną komunalnego ujęcia wody. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 75

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 35.500,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy pięćset złotych 00/100 gr. ). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy. 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w pkt 10.11. SIWZ. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1. w formie lub formach, o których mowa w pkt 2. zostanie wykluczony z postępowania. 8.Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a.upłynie termin związania ofertą; b.zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c.Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 9.Zamawiający, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: a.który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b.którego oferta została odrzucona, c.który został wykluczony z postępowania. Złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a.odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 1.1.W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 6.1.1. SIWZ musi udokumentować każdy z Wykonawców. 2.Warunki szczegółowe. 2.1.Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać dysponowanie środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż cena oferty. 2.1.2.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców składających wspólną ofertę: Warunki określone w pkt 6.2.1. SIWZ muszą być spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 2.2.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanych pracowników w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk: 2.2.1Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 2.2. winien być spełniony co najmniej przez lidera. 2.3.Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował ( rozpoczął i zakończył realizację )w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zamówień rodzajowo i wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.4.Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 2.4. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 2.5.Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przy udziale podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt. II.1.6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt. II.1.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.10.2006, godzina 11:00, Urząd Miejski ul. Książąt Pomorskich 5 72-500 Międzyzdroje Sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.