eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnieznoroboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział Nr 15), Gniezno, ul. Poznańska 15 o zakresie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 48047

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gniezno: roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział Nr 15), Gniezno, ul. Poznańska 15 o zakresie: Pakiet I - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, Pakiet II - wymiana okien, Pakiet III - ułożenie wykładzin z PCV (podłogowych), Pakiet IV - malowanie oddziału Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, do kontaktów: Beata Basińska, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, fax 061 4261118. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka, Beata Basińska, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. /061/ 4238505, fax /061/ 4261836, e-mail: dziekanka3@wp.pl, www.dziekanka.net. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział Nr 15), Gniezno, ul. Poznańska 15 o zakresie: Pakiet I - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, Pakiet II - wymiana okien, Pakiet III - ułożenie wykładzin z PCV (podłogowych), Pakiet IV - malowanie oddziału. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gniezno, ul. Poznańska 15, oddział nr 15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet I - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej: Pakiet II - wymiana okien: Pakiet III - ułożenie wykładzin z PCV: Pakiet IV - malowanie oddziału: 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: kosztorys ofertowy z zestawieniem materiałów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: całkowity zakres zamówienia przekraczające wartość 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 11.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2.950,00 PLN Pakiet I - 650,00 PLN Pakiet II - 900,00 PLN Pakiet III - 710,00 PLN Pakiet IV - 690,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, 2. Wykonawca posiada niebędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykoanwcy, zapewnia wykoanie zamóienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie na podstawie art. 24 ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego, ZUS, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, 5.Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub dokument wniesienia wadium w innej formie zgodnie z ustawą PZP, 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, 7. informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych z ostatnich 3 lat, 8.wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wwraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych, 9. bilans, rachunek zysków i strat, 10. Polisa o ubezpieczniu od OC,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.10.2006, godzina 11:00, Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej. 1) Krótki opis: wykucie wnęk, bruzd, ukłżenie kabli, montaz złączy kablowych, tablicy rozdzielczej, montaż puszek, odgałęźników bryzgoszczelnych, montaz opraw oświetleniowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmuje roboty nie przekraczające 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: wymiana okien. 1) Krótki opis: wymiana 43 szt. stolarki okiennej, łukowej, skrzyniowej, drewnianej na drewiane łukowe zespolone oraz obróbka parapetu zewnętrznego istniejącego, wymiana parapetu wewnętrznego na drewniane. Klamki zamykane na klucz. Szkło bezpieczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmue roboty nie przekraczające 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 05.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ułożenie wykładzin z PCV (podłogowych). 1) Krótki opis: zerwanie istniejących wykładzin, płytek PCV, listew cokołowych, wyrównanie powierzchni masą i wzmocnienie uni gruntem, poozenie wykładzin łaczonych, spaw w conajmniej dwóch kolorach, montaż listew. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmue roboty nie przekraczające 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 11.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: malowanie oddziału. 1) Krótki opis: przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, wykonanie gładzi szpachlowych, malowanie sufitów, ścian, opalanie i malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej, malowanie grzejników, rur i krat. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamóienia obejmuje roboty nie przekraczajace 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 11.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.