eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i ściany wizyjnej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i ściany wizyjnej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 480280 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425442 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i ściany wizyjnej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i ściany wizyjnej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 następujących części (zadań): Część 1 - Drukarka laserowa A4, sieciowa, monochromatyczna z dupleksem - 5 sztuk, Część 2 - Biblioteka taśmowa - LTO 5 - 1 sztuka, Część 3 - Przełącznik (Switch) - 8 sztuk, Część 4 - Oprogramowanie: Telerik Reporting 2012 Q3 - 1 sztuka, Część 5 - Oprogramowanie: Microsoft Visual Studio 2012 Professional - 1 sztuka, Część 6 - Oprogramowanie: CorelDRAW Graphics Suite X6 w polskiej wersji językowej - dołączony nośnik instalacyjny - 1 sztuka, Część 7 - Oprogramowanie: CA ARCserve Backup r16 for Windows Essentials File Server Module - Product plus 3 Years Value Maintenance GLP-M3 - 1 sztuka, Oprogramowanie: CA ARCserve Backup r16 Client Agent for Windows - Product plus 3 Years Value Maintenance GLP-M3 - 3 sztuki, Część 8 - Dostawa czytników dokumentów - 4 szt. Część 9 - Dostawa, montaż i uruchomienie jednej ściany wizyjnej w układzie 2x2 monitory 42 cal. wraz z systemem zarządzania tą ścianą. Dostawa i montaż systemu audio na sali konferencyjnej. Dostawa i montaż złączy wejściowych i gniazd energetycznych w stole konferencyjnym i ich podłączenie do systemu audio oraz do systemu zarządzającego ścianą wizyjną - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ ( zawierającym opisy 9 części zamówienia)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.98.40.00 - Narzędzia graficznego interfejsu użytkownika (GUI) 48.98.50.00 - Języki programowania 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 30.23.33.01 - 30.23.33.01 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Drukarka laserowa A4, sieciowa, monochromatyczna z dupleksem - 5 sztuk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Unizeto Technologies S.A., ul. Kr. Korony Polskiej 21, 70-486 Szczaecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa Biblioteki taśmowej - LTO 5 (Ilość: 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Unizeto Technologies S.A., ul. Kr. Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa Przełączników (Switch) (Ilość: 8 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SuppComp s.c. Krzysztof Jarczewski, ul. Glazurowa 6/12, 70-831 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • SuppComp s.c Zbigniew Struk, ul. Glazurowa 6/12, 70-831 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18861,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44083,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa oprogramowania: Telerik Reporting 2012 Q3 (Ilość: 1 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SuppComp s.c. Krzysztof Jarczewski , ul. Glazurowa 6/12, 70-831 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • SuppComp s.c. Zbigniew Struk, ul. Glazurowa 6/12, 70-831 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa oprogramowania: CorelDRAW Graphics Suite X6 w polskiej wersji językowej dołączony nośnik instalacyjny (Ilość: I szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SuppComp s.c. Krzysztof Jarczewski , ul. Glazurowa 6/12, 70-831 Szczecin , kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • SuppComp s.c. Zbigniew Struk, ul. Glazurowa 6/12, 70-831 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1710,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa oprogramowania: CA ARCserve Backup r!6 for Windows Essentials File ServerModule - Product plus 3 Years Value Maintenance GLP-M3 (Ilość: 1 szt.) Dostawa oprogramowania: CA ARCserve Backup r!6 Client Agent for Windows - Product plus 3 Years Value Maintenance GLP-M3 (Ilosc: 3 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Unizeto Technologies S.A., ul. Kr. Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11788,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa Czytników dokumentów (Ilość: 4 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vicomp Spółka z o.o., ul.Kasprzaka 22, 01-211 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22357,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.