eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice › Zorganizowanie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Niepołomice: Zorganizowanie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego
Numer ogłoszenia: 480162 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piękna 1, 32-005 Niepołomice, woj. małopolskie, tel. 12 28 11 172, faks 12 28 11 259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops-niepolomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Żyjemy obok siebie, zacznijmy żyć razem, realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. 2. Zakres zamówienia obejmuje II części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie poszczególnych zadań według poniższego podziału: Część I - Profesjonalne fryzjerstwo i stylizacja paznokci, Część II - Obsługa wózków widłowych z obsługą programu magazynowego, z rozszerzeniem o tematykę związaną z pracą w magazynie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w szczególności: przeprowadzili w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu minimum 50 godzin kursu zawodowego o tematyce wskazanej w danej części zamówienia, (tzn. części na którą zostanie złożona oferta), wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

termin realizacji zamówienia, warunki płatności, miejsce realizacji zamówienia, zmniejszenie liczby uczestników

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops-niepolomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Piękna 1, pokój nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Piękna 1, pokój nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalne fryzjerstwo i stylizacja paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu profesjonalnego fryzjerstwa i stylizacji paznokci według następujących wytycznych: Liczba uczestników: 1, Czas trwania: 100 godzin dydaktycznych, Cel szkolenia: podniesienie kwalifikacji uczestnika, przygotowanie do profesjonalnego wykonywania zawodu fryzjera - stylisty oraz nabycie praktycznych umiejętności w zakresie manicure i pedicure. Zakres programowy szkolenia: 1. Zagadnienia wstępne, etyka zawodu, przepisy BHP. 2. Nowoczesne techniki strzyżenia włosów. 3. Najnowsze trendy we fryzjerstwie. 4. Strzyżenie asymetryczne damsko-męskie. - cięcia geometryczne, - planowanie fryzury w bryle, - stopniowanie włosów i cieniowanie. 5. Koloryzacja i dekoloryzacja włosów. - koloryzacja ombre, - regeneracja włosów zniszczonych, 6. Trwała zmiana formy. 7. Koki i upięcia. - upięcia klasyczne, - fryzury ślubne i wieczorowe, 8. Trwałe prostowanie włosów. 9. Manicure: - wskazania i przeciwskazania do manicure, - choroby paznokci, - nadawanie kształtu paznokciom, - techniki wycinania skórek, - zabieg parafinowy na dłonie, - manicure biologiczny, mechaniczny, francuski, tradycyjny, przy użyciu frezarki, - manicure japoński, - manicure hybrydowy, - zdobienie paznokci..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa wózków widłowych z obsługą programu magazynowego, z rozszerzeniem o tematykę związaną z pracą w magazynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych z obsługą programu magazynowego, według następujących wytycznych: Liczba uczestników: 2, Czas trwania: 148 godzin dydaktycznych, Cel szkolenia: nabycie umiejętności oraz uprawnień do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z rozszerzeniem o tematykę związaną z pracą w magazynie. Zakres programowy szkolenia: 1. Zagadnienie wstępne, etyka zawodu, przepisy BHP, 2. Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych, - typy stosowanych wózków jezdniowych podnośnikowych, - budowa wózka, - czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po jej zakończeniu, - czynności kierowcy w czasie pracy, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu BHP, - wiadomości o dozorze technicznym, - informacje na temat bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych, - praktyczna nauka jazdy, - bezpieczna wymiana butli gazowej 3. Przepisy prawne związane z zawodem. 4. Elementy towaroznawstwa handlowego. - klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów, - czynniki determinujące, jakość towarów, - ochrona, jakości towarów w transporcie i magazynowaniu, 5. Dokumentacja handlowa i magazynowa, - dokumentacja związana z dostawą, - dokumentacja związana ze sprzedażą, - dokumentacja magazynowa, 6. Zasady BHP w jednostce handlowej, organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów, - zasady BHP w jednostce handlowej, - organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów, - rodzaje magazynów, - lokalizacja magazynów, - gospodarka opakowaniami, - gospodarka transportowa, - organizacja i technika składowania towarów, - zabezpieczenie i ochrona magazynu, - ubezpieczenie magazynu i towaru, 7. Zastosowanie programu komputerowego w obsłudze transakcji handlowych, - nabycie umiejętności wystawiania faktur, - ewidencja kontrahentów, - ewidencja towarów, cen i marż, - rejestr sprzedaży i zakupów, - wystawianie faktur i innych dokumentów związanych z rejestracją operacji handlowych, - kontrola stanów magazynowych. 8. Obsługa kas fiskalnych, - rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, - opis techniczny i zasada działania kasy fiskalnej, - programowanie kas fiskalnych, - praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kas fiskalnych, - kasy fiskalne, jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży - omówienie ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.