Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Wieprz: Dostawa kruszyw
Numer ogłoszenia: 48010 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieprz , 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszyw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 dostawa materiałów przeznaczonych na podbudowę dróg gminnych: a) tłuczeń dolomitowy w kolorze żółtym o granulacji 25-63 w ilości 425t do 530t; b) niesort dolomitowy w kolorze żółtym o granulacji 0-20 w ilości 450t do 580t c) kliniec dolomitowy w kolorze żółtym o granulacji 3-30 w ilości 40t do 50t 1.2. dostawa materiałów przeznaczonych drogi rolnicze: a) tłuczeń dolomitowy w kolorze żółtym o granulacji 25-63 w ilości 390t do 500t; b) niesort dolomitowy w kolorze żółtym o granulacji granulacji 0-20 w ilości 480t do 590t; c) kliniec dolomitowy w kolorze żółtym o granulacji 3-30 w ilości 70t do 85t.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (oferta winna zawierać pełny asortyment)- załącznik nr 1A, 1B - ( w zależności od zadania, na które oferent składa ofertę);, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3. cenę ofertową netto i brutto za 1 jednostkę miary dostarczonego materiału z uwzględnieniem załadunku, transportu na teren gminy Wieprz tj do miejscowości Wieprz, Gierałtowice, Gierałtowiczki, Nidek, Przybradz oraz Frydrychowice a także koszt rozładunku dostarczonego materiału ; 4. w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik, a zatem oferent winien dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa, przy czym pełnomocnictwo to może dotyczyć reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Oświadczenia złożone na podstawie art.22, ust.1 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 223, poz.1655)-załącznik 2, 3 i 4; 6. Oświadczenie, że cena ofertowa zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym niezbędne materiały, sprzęt, oraz należne podatki i opłaty w tym przede wszystkim należny podatek od towarów i usług VAT (formularz ofertowy); 7. oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu podatków i opłat na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne na rzecz właściwego ZUS lub KRUS, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; - załącznik nr 7 i8; 8. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami postępowania i przyjmuje je bez zastrzeżeń - (formularz ofertowy); 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art.44 ustawy p.z.p.- załącznik nr 9;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiepez 34-122 Wieprz 217, parter pok. nr 3 (koszt 10,00 zl) lub za zaliczeniem pocztowym 16,50 zl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiepez 34-122 Wieprz 217.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WIEPRZ
- "Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu obiektów wodociągowych, dotyczy obiektu Stacji Uzdatniania Wody w Gierałtowicach oraz przepompowni we Frydrychowicach"
- "Wprowadzenie systemu zdalnego odczytu wodomierzy w miejscowości: Nidek, Frydrychowice, Gierałtowice, Gierałtowiczki oraz Przybradz"
więcej: przetargi WIEPRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego i piasku na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie w 2026 r.
- Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2026 r.
- Wykonanie robót sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg w roku 2026 na terenie miasta i gminy Choroszcz
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





