Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Łaziska Górne: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na budowie dodatkowej drogi dojazdowej do hali widowiskowo-sportowej przy ul. Ogrodowej w Łaziskach Górnych.
Numer ogłoszenia: 47999 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Łaziska Górne , pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 3248000, faks 032 3248006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na budowie dodatkowej drogi dojazdowej do hali widowiskowo-sportowej przy ul. Ogrodowej w Łaziskach Górnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego na budowie dodatkowej drogi dojazdowej do hali widowiskowo-sportowej przy ul. Ogrodowej w Łaziskach Górnych. Charakterystyka budowy: a.budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej; b.budowa drogi dojazdowej szerokości 6 m i długości 204,10 m; c.nawierzchnia z kostki brukowej grubości 8 cm: 1832,00 m2 ; d.wykonanie kanalizacji deszczowej łącznie 262,00 mb; Studnie betonowe O1200: 7 szt. Studzienki ściekowe uliczne O500 z osadnikiem bez syfonu: 13 szt. e.budowa sieci oświetlenia drogi - 7 słupów oświetleniowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawienia do kierowania robotami w specjalności drogowej; - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej zakresie sieci wodociągowo - kanalizacyjnych. Wykazane osoby powinny posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7 niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty pochodzące od wykazanych osób potwierdzające nadanie wymaganych w pkt 6.1.5 specyfikacji uprawnień. Do oferty należy również dołączyć aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia w wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego tych osób. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZP-013-09.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : w siedzibie zamawiającego , Łaziska Górne, Pl.Ratuszowy 1, Punkt Obsługi Interesanta, cena 10 zł lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: : w siedzibie zamawiającego , Łaziska Górne, Pl.Ratuszowy 1, Punkt Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Mini boisko do zajęć sportowych wraz z ogrodzeniem-piłkochwytami oraz bramą dwuskrzydłową w Przedszkolu nr 2 Integracyjnym w Łaziskach Górnych
- Doposażenie placu zabaw w żłobku przy ul. Miodowej 11 w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Mini boisko do zajęć sportowych wraz z adaptacją placu zabaw oraz wykonaniem powierzchni bezpiecznych w Przedszkolu nr 5 im. Przyjaciół Bohaterów Bajek w Łaziskach Górnych
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 138+200 do km 140+700 Bagienice Szlacheckie - Amelin - nr postępowania 182/25
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją rozbudowy Szpitala Puckiego o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii
- "Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: POPRAWA DOSTĘPU DO OPIEKI PSYCHIATRYCZNEJ W MODELU ŚRODOWISKOWYM DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Gminę Radków
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Wykonanie układu drogowego ul. Sadowej w Czechowicach-Dziedzicach wraz z łącznikami"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem realizowanym pn. Rewaloryzacja zabytkowych budynków w zagrodzie nr 13 w Swołowie. Nowe funkcje kulturalno- społeczne w pomorskiej "Krainie w Kratę" - II postępowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.