eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › budowa Centrum Turystyki, Rekreacji, Wypoczynku i Sportu w Tworkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 47911

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krzyżanowice: budowa Centrum Turystyki, Rekreacji, Wypoczynku i Sportu w Tworkowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Krzyżanowice, do kontaktów: (w sprawach proceduralnych): - Zofia Kołek, pok. 2 tel. wew. 120, w godz. od 9.00 do 14.00; (w sprawach technicznych): - Zbigniew Trębacz, pok. 2 tel. wew. 125, w godz. od 8.00 do 15.00; - Marek Trojański, pok. nr 1 tel. wew. 141, w godz. od 8.00 do 15.00, Urząd Gminy Krzyżanowice, ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie, tel. 032 419 42 13, fax 032 419 42 34, e-mail: ug@krzyżanowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krzyżanowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Centrum Turystyki, Rekreacji, Wypoczynku i Sportu w Tworkowie 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tworków - ul. Główna (działka budowlana opisana nr 2078 - boisko), Gmina Krzyzanowice, woj. śląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: "Budowa Centrum Turystyki, Rekreacji, Wypoczynku i Sportu w Tworkowie" 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Centrum Turystyki, Rekreacji, Wypoczynku i Sportu w Tworkowie jako rozbudowę istniejącego budynku gospodarczego oraz zagospodarowanie terenu w zakresie: - branża architektoniczna i konstrukcyjno budowlana obejmująca: roboty przygotowawcze i ziemne; beton i zbrojenie betonu, prwefabrykaty: roboty murowe; konstrukcje drewniane; roboty pokrywcze, dekarskie z wykonaniem obróbek blacharskich; wykonanie izolacji termicznej dachu i wykończenia dachu; roboty tynkarskie; wykonanie posadzek; stolarka okienna i drzwiowa; roboty malarskie i izolacyjne; zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie chodnika i dojazdu do budynków oraz wykonanie elementów małej architektury i terenów zieleni ozdobnej; - branże instalacyjne: instalacja gazowa, wod.-kan. I przyłącza kanalizacji sanitarnej waz z szambem, CO na ciepłe powietrze oraz roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Zakres wykonania w/w zamówienia winien obejmować: - wszystkie inne koszty niezbędne do jego zrealizowania, m.in. koszty: dokonania wszelkich uzgodnień branżowych (konsultacji, nadzorów i związane z tym opłaty); stosowanych opłat za zajęcie pasa drogowego (jeśli są wymagane); - koszty geodezyjnego wytyczenia obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót oraz koszty wykonania geodezyjne inwentaryzacji powykonawczej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu: jako główny wykonawca, w ciągu ostatnich 3 lat, minimum 2 roboty obejmujące rozbudowę lub modernizacje budynków w zakresie zbliżonym do zamówienia i min. 1 nawierzchni z kostki betonowej, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami je zamawiających, 3. dysponują odpowiednimi pracownikami do wykonywania w/w zamówienia, w tym: kierownikiem/ami budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji gazowych oraz instalacji sanitarnych, 4. mają zapewniony dostęp do wyposażenia technicznego, zapewniającego wykonanie zamówienia, w szczególności do: 1 spycharki lub równiarki, 1 koparki lub ładowarki, 1 walca wibracyjnego lub 2 zagęszczarek do gruntu, 5. są ubezpieczani od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 90 tys. zł i na okres obejmujący co najmniej czas wykonania przedmiotu zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) kopia dowodu wniesienia wadium, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, oraz zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 6) wykaz niezbędnych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz referencje zamawiających, potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane z należytą starannością, 7) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia oraz kopie uprawnień kierownika/ów budowy, 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 9) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, 10) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 90 000,00 zł. na okres obejmujący co najmniej czas wykonania przedmiotu zamówienia, a jeżeli ubezpieczenie traci ważność przed tym okresem zobowiązanie Wykonawcy do zawarcia umowy ubezpieczenia na brakujący okres.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krzyzanowice.bip.org.pl/?tree=174. Opłata: 35 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie urzędu lub za zaliczeniem pocztowym, pobranie ze strony internetowej bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.10.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy Krzyżanowice, 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5, pok. nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zadanie współfinansowane z Sektora Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006", w ramach Działania 2.3 - Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.