eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-08

Kołobrzeg: Dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 47904 - 2008; data zamieszczenia: 08.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa loco magazyn zamawiającego leków gotowych, środków opatrunkowych i artykułów medycznych, których szczegółowy wykaz zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Dopuszcza się możliwość zamieszczenia w ofercie produktów równoważnych w stosunku do produktów wyszczególnionych w załączniku nr 1, pod warunkiem, że będą to produkty o analogicznych właściwościach, spełniające te same wymagania, będą zarejestrowane w Polsce, a ich cena nie będzie wyższa od produktu wymienionego w Wykazie zamawianych leków i artykułów sanitarnych. Podane w wykazie ilości zamawianych produktów nie są wielkościami ostatecznymi, lecz stanowią podstawę do obliczenia wartości zamówienia. W zależności od potrzeb wielkości te mogą ulegać wahaniom. Dostarczane leki powinny zachowywać w dniu dostawy termin przydatności do spożycia wynoszący, co najmniej 15% całkowitego, określonego przez producenta, terminu ważności danego leku. Dostawy powinny być realizowane środkiem transportu wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.12.23.20 - Wyroby farmaceutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wadium w kwocie 2 000 zł. Termin wniesienia wadium upływa o godzinie 9.00 w dniu wyznaczonym jako termin składania ofert. Oznacza to, że w wymienionym terminie w kasie lub na koncie bankowym ZAMAWIAJĄCEGO: Bank Millenium S.A. nr 61 1160 2202 0000 0000 6174 9227 muszą znaleźć się pieniądze o ile wadium wnoszone jest w pieniądzu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał odpowiedniego dokumentu należy dołączyć do oferty. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u-Pzp, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem oraz posiadać uprawnienia do prowadzenia obrotu wyrobami farmaceutycznymi 4. Wykonawca powinien dysponować środkiem transportu zapewniającym niezawodność i jakość dostaw. środki transportu zgodne z wymogami prawa farmaceutycznego, przystosowane do przewozu w temperaturach określonych dla poszczególnych leków. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z wymaganiami farmaceutycznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych czynników niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone w art. 24 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej podmioty występujące wspólnie podpisane przez wszystkich wspólników. 4. Kopię dokumentu uprawniającego do prowadzenia obrotu wyrobami farmaceutycznymi. 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych załączonych do oferty dokumentów. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę wykonawcę. Dokumenty niejawne zastrzeżone składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. ks. Piotra Ściegiennego 1 pokój 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:00, miejsce: 1. Oferty można składać w siedzibie zamawiającego: ul. ks. P. Ściegiennego 1 w Kołobrzegu. pokój nr 26 lub za pośrednictwem poczty..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.