eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gózd › budowa drogi gminnej w miejscowości Grzmucin



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 47896

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gózd: budowa drogi gminnej w miejscowości Grzmucin Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gózd, do kontaktów: Jacek Krzemiński, ul. Radomska 7, 26-634 Gózd, woj. mazowieckie, tel. 048 3202097, fax 048 3202097, e-mail: jacekkrzemiski@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej w miejscowości Grzmucin. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grzmucin (gmina Gózd, woj. Mazowieckie). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowości grzmucin o długości odcinka - 1000,00 m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowości Grzmucin CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. -długość odcinka 1000 m, szerokość jezdni 4,5 m, pobocza z gruntu rodzimego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75m i grubości warstwy 10 cm, -konstrukcja nawierzchni typowa na całym odcinku: warstwa ścieralna z asfaltobetonu o gr 4cm, warstwa wiążąca z asfaltobetonu o gr 4cm, podbudowa z żużla stalowniczego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm, -w miejscu włączenia do drogi powiatowej nr 34438 zgodnie z zaleceniem Powiatowego Zarządu Dróg przewiduje się wykonanie przepustu Ø 500 o długości ok. 8 mb. -szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określają specyfikacja techniczna i przedmiar robót będące załącznikami do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a w szczególności: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności: -wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości potwierdzony referencjami, -wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonawstwie (minimum: jedna osoba z uprawnieniami branży drogowej z doświadczeniem 3 lat pracy w zawodzie), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Dowód wpłaty wadium, -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości potwierdzony referencjami . -Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonawstwie (minimum: jedna osoba z uprawnieniami branży drogowej z doświadczeniem 3 lat pracy w zawodzie). -oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy (załącznik nr 2) Zaświadczenia: -Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego - potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy. -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 Ustawy ,,Prawo zamówień publicznych\ wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, -Informacji banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Wykonawcy -Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozd.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.10.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy w Goździe, ul. Radomska 7, 26 - 634 Gózd sala nr 105.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.