eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazakup koparko-ładowarki



Ogłoszenie z dnia 2005-09-14

POZYCJA 47881

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup koparko-ładowarki

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samorząd Województwa Mazowieckiego, do kontaktów: Krzysztof Strachota-Osiński (22) 5189908, Witold Olender (22) 5189997, ul. B. Brechta 3, 03-472 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5979100, fax 22 5979290, e-mail: zamowienia@mazovia.pl, www.mazovia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krzysztof Strachota-Osiński, Witold Olender, ul. Borowskiego 2, 03-475 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5189908, 5189997, fax 22 5189917, e-mail: w.olender@mazovia.pl, www.mazovia.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krzysztof Strachota-Osiński, Witold Olender, ul. T. Borowskiego 2, pok. 306, 03-475 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5189908, 5189997, fax 22 5189997, e-mail: w.olender@mazovia.pl, www.mazovia.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krzysztof Strachota-Osiński, Dariusz Żwan, ul. B. Brechta 3, Kancelaria Ogólna Urzędu, 03-472 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5189908, 5189997, fax 22 5189917, e-mail: w.olender@mazovia.pl, www.mazovia.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup koparko-ładowarki. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: a) koparko-ładowarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2005 r., b) napęd na cztery koła z blokadą mechanizmu różnicowego, c) masa minimum 8500 kg, d) silnik wysokoprężny z turboładowaniem, spełniający wymogi dotyczące poziomu zanieczyszczeń i hałasu, o mocy min. 65 kW e) układ koparkowy z ramieniem teleskopowym - głębokość kopania minimum 5800 mm z instalacją do zasilania młota hydraulicznego, kąt rotacji łyżki koparki względem ramienia - minimum 200 st. f) układ ładowarkowy równoległy z łyżką wieloczynnościową otwieraną z zębami i integralnymi widłami do palet o pojemności min. 1,00 m sześc., kąt wysypu przy maksymalnej wysokości min. 45 st., układ amortyzacji łyżki ładowarkowej g) układ hydrauliczny - pompa hydrauliczna wielotłoczkowa z układem wyczuwającym obciążenie, wydatek min. 160 l/min h) sterowanie układem ładowarkowym lub koparkowym i ładowarkowym ciśnieniem pilotowej za pomocą joysticków i) układ kierowniczy w pełni hydrostatyczny j) układ hamulcowy zamknięty, hamulce wielotarczowe z automatyczną kompensacją luzu, hamulec parkingowy działający niezależnie od układu hamulca głównego, k) skrzynia biegów automatyczna w pełni przełączalna pod obciążeniem, l) dodatkowe wyposażenie - młot hydrauliczny min. 300 kg z kompletem przyłączeń, grotem i płytą adaptacyjną. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie, 06-500 Mława. ul. Nowa 40. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.20.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5400,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.11.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.11.2005, godzina 12:30, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego - Biuro Zamówień Publicznych, ul. T. Borowskiego 2, pokój 305A.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.