eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Dostawa materiałów szewnych do SPZZOZ w Wyszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Wyszków: Dostawa materiałów szewnych do SPZZOZ w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 47875 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych do SPZZOZ w Wyszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie, według asortymentu wyszczególnionego w pakietach od 1 do 5, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik od nr 2/1 do nr 2/5. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 2. Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r., Nr 93. poz. 896 z późniejszymi zmianami). 3. Dostarczane wyroby medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w pakietach nr 1 do nr 5, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Warunki dostawy. a) Dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Dostawcy. b) Miejsce dostawy - Apteka Szpitala SPZZOZ, 07-200 Wyszków , ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c) Dostawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d) Czas realizacji dostawy do 5 dni od złożenia zamówienia, a dla dostaw awaryjnych 24 godziny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5, 33.14.11.21-4, 33.14.11.25-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • próbki, opisy lub fotografie

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Dokumenty wymagane ustawą z dnia 20 .04. 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r., Nr 93. poz. 896 z późniejszymi zmianami) dla oferowanych wyrobów medycznych zgodnie z klasą przynależności wyrobu

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 60
    • 2 - jakość - 40

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    zmiana cen urzędowych towarów, wzrostu podatku VAT oraz zmiana cen towaru u producenta.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków zp_spzzozwyszkow@wp.pl.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 11:15, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa nici.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1-20 Szew pleciony, syntetyczny, powlekany, niebarwiony, wchłanialny, z kwasu poliglikolowego powleczony glikonatem. czas podtrzymywania - około 50% po 5 dniach asortyment wg załącznika nr 2/1 czas podtrzymywania - 10-14 dni czas wchłaniania - ok. 42 dni Poz. 21-49 Szew pleciony, syntetyczny, powlekany, barwiony, wchłanialny, z kwasu poliglikolowego. po 14 dniach - około 60-70% pierwotnej wytrzymałości po 21 dniach - około 24-42% pierwotnej wytrzymałości po 28 dniach - od 19 do 25% pierwotnej wytrzymałości z igłą o zwiększonej stabilności w imadle lub bez igły.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. jakość - 40

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa nici.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plecionka syntetyczna niewchłanialna polyestrowa, powlekana w poz. 1-20 (z wył. poz. 21 bez powleczenia). asortyment wg załącznika nr 2/2.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. jakość - 40

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa nici i igieł.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1-4 Szew syntetyczny, monofilament, wchłanialny, polidioxanon lub poli-p-dioxanon czas podtrzymywania tkankowego - 50-70% po około 28 dniach czas wchłaniania - 180-210 dni Poz. 5-12 Monofilament syntetyczny - wchłanialny (Wymóg: okres podtrzymywania około 50% po 13-14 dniach, okres wchłaniania do 60-90 dni) asortyment wg załącznika nr 2/3.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. jakość - 40

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa nici i igieł.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1-13 Nierozpuszczalny monofilament poliamidowy Poz. 14-24 Monofilament niewchłanialny polipropylenowy asortyment wg załącznika nr 2/4.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. jakość - 40

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa siatek przepuklinowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment wg załącznika nr 2/5.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.25-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. jakość - 40

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.