Ogłoszenie z dnia 2005-09-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świnoujście: dostawa technologicznych środków do odwadniania osadu
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Karolina Jagodzińska, ul. Kołłątaja 4, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3213524 w. 32, fax 091 3214782, e-mail: kjagodzinska@zwik.fn.pl, www.zwik.swi.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa technologicznych środków do odwadniania osadu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa proszkowego polielektrolitu do odwadniania osadu przefermentowanego na wirówkach w ilości 12 000 kg wraz z transportem do Wydziału Oczyszczania Ścieków przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wydział Oczyszczania Ścieków przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.16.42.00 - Polimery akrylowe w formach podstawowych Kod CPV wg słownika 2008: 24.54.20.00 - Polimery akrylowe w formach podstawowych Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 381 600,00 zł tj. 94 296,73 euro wartość zamówienia części pierwszej pn.: dostawa technologicznych środków do odwadniania osadu - 180 000,00 zł tj. 44 479,59 euro wartość zamówienia części drugiej pn.: dostawa technologicznych środków do zagęszczania osadu ( ogłoszonej w odrębynm postępowaniu ) - 201 600,00 zł tj. 49 817,14. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: 2 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów: a)wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 2 do SIWZ, b)oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 4 do SIWZ, c)Aktualną kartę charakterystyki d)Protokół z przeprowadzonych testów - załącznik Nr 3 do SIWZ e)zaparafowany przez przedstawiciela Wykonawcy egzemplarz projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ f)kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; g)kserokopię dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia; h)kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, i)kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, j)kserokopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; k)bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatniego roku, l)wykaz zrealizowanych dostaw odpowiadających swoim zakresem rzeczowym przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat m)dowód potwierdzający wniesienie wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto 1 kg polielektrolitu - 20% koszt uzyskanania efektu - 60% uwodnienie osadu odwodnionego - 10% jakość odcieku ( w zakresie zawiesiny ogólnej ) - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.11.2005, godzina 12:00, Otwarcie ofert odbędzie w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. przy ul. Kołłątaja 4 w Świnoujściu, pokój nr 11.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.09.2005.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Plan Ogólny dla Gminy Miasto Świnoujście"
- Wymiana nakładki żywiczno - bazaltowej na pokładzie samochodowym promu Bielik II
- Wywóz odpadów ulegających biodegradacji kat. 3
- USŁUGI MEDYCZNE NA 2026 ROK W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA KADRY I PRACOWNIKÓW WOJSKA KOMENDY PORTU WOJENNEGO W ŚWINOUJŚCIU ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ICH ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Odbiór odpadów z budynków, budowli i jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu w 2026 roku
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w 2026r.
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego i piasku na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie w 2026 r.
- Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz zapewnienie opieki podczas tego dowozu do jednostek oświatowych położonych na terenie miasta Kołobrzeg i poza jego granicami w roku 2026.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Moskorzewie i Zespołu Placówek Oświatowych w Chlewicach oraz odwóz uczniów ..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





