Ogłoszenie z dnia 2005-09-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Słupsk: dostawa nabiału - RZP - 29 /2005
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szkoła Policji w Słupsku, do kontaktów: JANUSZ BOROWSKI, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, e-mail: spslupsk@pro.onet.pl, www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: SZKOŁA POLICJI W SŁUPSKU, JANUSZ BOROWSKI BOŻENA BARSKA, UL. KILIŃSKIEGO 42, 76-200 SŁUPSK, woj. pomorskie, tel. 059 84 17 558; 059 84 17 591, fax 059 84 17 563, e-mail: spslupsk.zzp@bicom.pl, http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: SZKOŁA POLICJI W SŁUPSKU ZESPÓŁ DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, JANUSZ BOROWSKI, UL. KILIŃSKIEGO 42, 76-200 SŁUPSK, woj. pomorskie, tel. 059 84 17 558, fax 059 84 17 563. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nabiału - RZP - 29 /2005. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA MLEKA, ŚMIETANY, MASŁA, SERÓW, JOGURTÓW. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SŁUPSK UL. KILIŃSKIEGO 42. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.53.00.00 - Masło Kod CPV wg słownika 2008: 15.53.00.00 - Masło Oryginalny kod CPV: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Oryginalny kod CPV: 15.54.40.00 - Ser twardy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.40.00 - Ser twardy Oryginalny kod CPV: 15.54.50.00 - Pasty serowe do smarowania Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.50.00 - Pasty serowe do smarowania Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: mleko, śmietana, masło, sery, jogurty, w ilości minimalnej 1.580 kg, maksymalnej 61.389 kg. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 11500,00 ZŁ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: . O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NW. WARUNKI: 1)POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, JEŻELI USTAWY NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK POSIADANIA TAKICH UPRAWNIEŃ, 2)POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJĄ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, 3)ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, 4)NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, 5)PRZEDSIĘBIORSTWO WYKONAWCY POZOSTAJE POD STAŁYM NADZOREM (Z WYJĄTKIEM PRODUCENTÓW ROLNYCH) SŁUŻB SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNYCH I WETERYNARYJNYCH NAD PROCESEM PRODUKCJI LUB PRZECHOWYWANIEM TOWARÓW (HURTOWNIE), 6)W OKREŚLONYM W SPECYFIKACJI TERMINIE WNIEŚLI WADIUM. OCENA SPEŁNIENIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH, KTÓRE WYKONAWCA WINIEN DOŁĄCZYĆ DO OFERTY. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI WYNIKAĆ JEDNOZNACZNIE, IŻ W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.11.2005, godzina 11:00, KLUB SŁUCHACZA SZKOŁY POLICJI W SŁUPSKU PRZY UL. KILIŃSKIEGO 42.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.09.2005.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do IHC - 125/TP/2025
- USŁUGA SPORZĄDZANIA ANALIZ W ZAKRESIE BENCHMARKINGU I OPTYMALIZACJI PRACY SZPITALA - 129/TP/2025
- Dostawy pstrąga świeżego, fileta dorsza świeżego ze skórą, śledzia matias oraz makreli wędzonej.
- Świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych
- Usługa ubezpieczenia podmiotu
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 41 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie (od 01.01.2026 r. - do 30.06.2026 r.)
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Biały Potok" w Trzemeśni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 84 "Bursztynowy Domek" w Gdańsku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 28 im. Królowej Jadwigi w Bytomiu
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





