eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja elewacji budynku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Kraków: Modernizacja elewacji budynku
Numer ogłoszenia: 47847 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie, ul. Cystersów 18, 31-553 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 2942700 w. 410, 460, fax 0-12 2942700 w.456.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja elewacji budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja elewacji budynku. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik - opis techniczny zamówienia, który jest integralną częścią specyfikacji. 2. Opis techniczny zamówienia zawiera: 3.2.1. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 3.2.2. przedmiar robót, 3.2.3. projekt modernizacji elewacji. 3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 45000000-7 roboty budowlane 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne 45262120-8 wznoszenie rusztowań 45262110-5 demontaż rusztowań 45324000-4 tynkowanie 45421112-6 instalowanie krat 45431100-8 kładzenie terakoty 45311100-1 roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45312311-0 prace dotyczące instalacji piorunochronu 45261300-7 prace dotyczące obróbki blacharskiej oraz kładzenia rynien 45442100-8 prace malarskie 45262300-4 prace betoniarskie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert winien wnieść wadium, o wartości 5.000 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć na konto zamawiającego w Banku Citibank Handlowy odział w Krakowie nr: 14 1030 1508 0000 0008 0343 5006 4. Wykonawca składa wadium lub dokument potwierdzający poręczenie lub gwarancji wpłaty wadium najpóźniej do godz. 15:00 dnia poprzedzającego termin otwarcia ofert, to jest 31 marca 2008 r. 5. W przypadku składania wadium w pieniądzu, za złożone w terminie zostanie uznane tylko wadium, które wpłynęło na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym termin otwarcia ofert, to jest 31 marca 2008 r. 6. Wadium zostanie niezwłocznie zwrócone jeżeli: 4.1. upłynął termin związania ofertą; 4.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 4.3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie na wniosek wykonawcy: 5.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 5.2. który został wykluczony z postępowania; 5.3. którego oferta została odrzucona. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Dowód wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą. Oryginał dowodu wniesienia wadium w przypadku, gdy wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniężna lub uwierzytelnioną kopię dokonania przelewu (wpłaty) - gdy wadium jest wnoszone w formie pieniężnej,.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Opis warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wykonawca musi wykazać przynależność osoby pełniącej funkcję kierownika budowy do okręgowej izby samorządu zawodowego. Przedłożone zaświadczenie potwierdzające przynależność osoby pełniącej funkcję kierownika budowy powinno posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia tzn. termin ważności przedłożonego zaświadczenia powinien upływać po zaoferowanym terminie wykonania zamówienia. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 7 niniejszej SIWZ terminie. 3. Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancyjny obejmujący całość przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancyjny będzie liczony od daty odbioru końcowego. Prace wynikające z udzielonej gwarancji winny być skalkulowane w cenie oferty. 4. Wykonawca musi przedstawić kalkulację ceny oferty, sporządzoną w oparciu o załącznik -opis techniczny zamówienia. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz w załączniku, o którym mowa w pkt.6. 6. Wykonawca musi przyjąć i podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, w tym również zaakceptować i podpisać wzór umowy (bez konieczności wypełnienia), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ wraz z jej załącznikami. 8. Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 250.000 zł. - obejmujące czas realizacji zamówienia oraz jego przedmiot.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki prawa cywilnego lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 5. 4. Kosztorys ofertowy szczegółowy w podziale branżowym, sporządzony w oparciu o załącznik -opis techniczny zamówienia. 5. Oryginał dowodu wniesienia wadium - w przypadku gdy wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniężna lub kopię dokonania przelewu (wpłaty) - gdy wadium jest wnoszone w formie pieniężnej. 6. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, do oferty muszą być załączone określone na załączniku nr 4 do formularza oferty, elementy przy których wykonywaniu wykonawca będzie współpracował z podwykonawcą, 7. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 9 ppkt. 1. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 7.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 7.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania. 9. W przypadku wyboru oferty wykonawcy, który zamierza zatrudniać podwykonawcę, wykonawca będzie zobowiązany do: 9.1. przedłożenia umowy lub jej projektu z podwykonawcą, zamawiający może w terminie 14 dni wyrazić sprzeciw lub zastrzeżenia do treści umowy jak również do samego podwykonawcy. 9.2. wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wraz z fakturą końcową oświadczenia podwykonawcy, że wykonawca nie ma w stosunku do niego zobowiązań wynikających z realizacji zamówienia i w związku z tym podwykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. 10. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt. 9 niniejszej SIWZ, z wyjątkiem pkt. 9.2, dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów ( np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 11. Uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczenia, o którym mowa w punkcie 8.8 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. warunki gwarancji - 15
  • 3. czas realizacji - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.pa.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura apelacyjna w Krakowie, ul.Cystersów 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie, ul.Cystersów 18, dziennik podawcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.