Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Nowy Wiśnicz: Dostawa masy bitumicznej dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni
- 2 zadania
Numer ogłoszenia: 47818 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu , ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, faks 014 6108481.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masy bitumicznej dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni - 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Dostawa masy bitumicznej dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni- 2 zadania 3.1.1 Zadanie nr 1 Masa bitumiczna średnioziarnista na zimno. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt. b) Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg pisemnych zamówień Zamawiającego w partiach po 5 ton jednorazowo. c) Termin realizacji zamówienia wynosi 2 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3.1.2 Zadanie nr 2 Mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista na gorąco. a Wykonawca musi dysponować wytwórnią mas bitumicznych zlokalizowaną nie dalej niż 20 km od siedziby zamawiającego. b Wykonawca musi zapewnić mieszankę mineralno-asfaltową drobnoziarnistą na gorąco w ilościach od 2-7 Mg dziennie po wcześniejszym 24 godzinnym powiadomieniu na ustaloną godzinę. c Zamawiający mieszankę mineralno-asfaltową drobnoziarnistą na gorąco będzie odbierał sam bezpośrednio od Dostawcy. W momencie odbioru masy jej temperatura nie powinna być mniejsza niż 150 oC.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświad-czeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Brak spełnienia powyższych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postę-powaniu 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 3. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, póz. 604 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy (np. spółka cywilna lub konsorcjum), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Wszystkie podmioty występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udokumentować w ofercie ich spełnianie. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przedłożyć zamawiającemu przed zawarciem umowy kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/bochenski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu ul. Liamnowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu ul. Liamnowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Masa bitumiczna średnioziarnista na zimno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt. b) Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w/g pisemnych zamówień Zamawiającego w partiach po 5 ton jednorazowo. c) Termin realizacji zamówienia wynosi 2 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista na gorąco..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykonawca musi dysponować wytwórnią mas bitumicznych zlokalizowaną nie dalej niż 20 km od siedziby zamawiającego. b) Wykonawca musi zapewnić mieszankę mineralno-asfaltową drobnoziarnistą na gorąco w ilościach od 2-7 Mg dziennie po wcześniejszym 24 godzinnym powiadomieniu na ustaloną godzinę. c) Zamawiający mieszankę mineralno-asfaltową drobnoziarnistą na gorąco będzie odbierał sam bezpośrednio od Dostawcy. W momencie odbioru masy jej temperatura nie powinna być mniejsza niż 150 oC.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Odległość - 20
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1424K Bochnia - Uście Solne - Barczków w miejscowościach Słomka i Gawłów
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Remont części dachu w pawilonie A w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu
- Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup masy asfaltowej na gorąco (warstwa ścieralna) do remontów nawierzchni drogowych
- Zakup i dostawa materiałów na naprawy nawierzchni lotniskowych, narzędzi oraz części zamiennych do maszyn lotniskowych dla KOL i KUZL 22. BLT w Malborku
- Dostawa kruszywa łamanego dla Gminy Rokietnica
- Poprawa przejezdności na drogach żwirowych i gruntowych na terenie Powiatu Białostockiego w 2025 r. z podziałem na 3 części
- Dostawa znaków drogowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.