eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa artykułów biurowych, druków i notatników służbowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Łódź: Dostawa artykułów biurowych, druków i notatników służbowych
Numer ogłoszenia: 47815 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Łodzi , ul. Kilińskiego 81, 90-119 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 2502232, faks 0-42 2502200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, druków i notatników służbowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, druków i notatników służbowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania, tj.: Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych - obejmuje następujące artykuły biurowe: 1. Dziurkacz do 20 kartek z ogranicznikiem formatu - 60 szt.; 2. Klipsy biurowe, 19 mm, 12 szt. w opakowaniu - 50 op.; 3. Klipsy biurowe, 32 mm, 12 szt. w opakowaniu - 40 op.; 4. Pinezki metalowe, 50 sztuk w opakowaniu - 40 op.; 5. Pinezki do tablic korkowych, kolorowe, 15 szt. w opakowaniu - 50 op.; 6. Zszywacz do 30 kartek - 60 szt.; 7. Spinacz biurowy okrągły, 28 mm, 100 szt. w opakowaniu - 300 op.; 8. Spinacz biurowy okrągły, 50 mm, 100 szt. w opakowaniu - 100 op.; 9. Zszywki 24/6, do zszywania 30 kartek, 1000 szt. w opak. - 200 op.; 10. Klej w sztyfcie, ok. 20 g, biały - 20 szt.; 11. Klej w płynie, ok. 20 ml - 80 szt.; 12. Nożyk z wysuwanym, łamanym i wymiennym ostrzem o szer. 18 mm - 40 szt.; 13. Nożyczki 21 cm z ostrzem ze stali nierdzewnej, plastikowy uchwyt - 100 szt. 14. Rozszywasz uniwersalny - 40 szt.; 15. Atrament, poj. 30 ml, kolor zielony, czarny, niebieski - 40 szt.; 16. Flamastry - kpl. 6 kolorów w etui - 50 szt.; 17. Flamastry pojedyncze - kolor czarny, niebieski, czerwony, żółty - 300 szt.; 18.Tusz do stempli gumowych i polimerowych, czerwony, czarny, niebieski poj. 30 ml - 100 szt.; 19. Cienkopis końcówka oprawiona w metal, grubość linii 0,4 mm, tusz czarny, niebieski, czerwony, zielony - 800 szt.; 20. Taśma klejąca, przeźroczysta, 18 mm x 20 m - 200 szt.; 21. Podajnik biurowy do taśmy klejącej o wymiarach 18 mm x 20 mm - 50 szt.; 22. Taśma pakowa brązowa samoprzylepna, 48 mm x 46 m - 30 szt.; 23. Rolka do kalkulatora wym. 57 mm x 25 m - 120 szt.; 24. Taśma barwiąca do kalkulatora, czarno - czerwona, wym. 13 mm x 6 m - 20 szt.; 25. Papier do faksu 216 x 30 x 1/2, 6 szt. w opakowaniu - 100 op.; 26. Temperówka metalowa - 100 szt.; 27. Skorowidz, format A 4 - twarde okładki - 96 kartek - 10 szt.; 28. Mata na biurko, wym. 65 x 50 cm, różne kolory - 100 szt.; 29. Ołówek drewniany z gumką, twardość HB - 300 szt.; 30. Rysiki do ołówków automatycznych, grubość 0,5 mm, twardość HB, 12 szt. w opakowaniu - 20 op.; 31. Ołówek automatyczny, rysik o grubości 0,5 mm, twardość HB - 50 szt.; 32. Zeszyt A 5 - 60 kart w kratkę, miękka oprawa - 100 szt.; 33. Zeszyt A 5 - 32 karty w kratkę, miękka oprawa - 100 szt.; 34. Zeszyt A 5 - 96 kart w kratkę, twarda oprawa - 20 szt.; 35. Zeszyt A 4 - 96 kart w kratkę, twarda oprawa - 300 szt.; 36. Blok biurowy, makulaturowy, format A 4,100 kartek w kratkę - 400 szt.; 37. Ofertówka, przeźroczysta, sztywna, folia polipropylenowa, format A 4 - 500 szt. 38. Koszulka na dokumenty, format A 4, przeźroczysta, wzmocniony dziurkowany brzeg, folia polipropylenowa, 100 szt. w op. - 130 op.; 39. Koszulka na dokumenty, format A5, przeźroczysta, wzmocniony dziurkowany brzeg, folia polipropylenowa, 100 szt. w opak. - 20 op.; 40. Segregator w formacie A4, szerokość grzbietu 75 mm., z mechanizmem dźwigniowym i kieszenią na etykietę opisową - 350 szt.; 41. Segregator w formacie A4, szerokość grzbietu 50 mm. z mechanizmem dźwigniowym i kieszenią na etykietę opisową - 150 szt.; 42. Segregator w formacie A5, szerokość grzbietu 70 mm. z mechanizmem dźwigniowym i kieszenią na etykietę opisową - 80 szt.; 43. Teczka na akta osobowe z trzema przekładkami A, B i C, sztywna introligatorska oprawa, grzbiet min. 20 mm, format A 4, z trzema wąsami skoroszytowymi, kolor granatowy - 50 szt.; 44. Wkłady do teczek na akta osobowe, typ B, format A 4, sztywny karton - 200 szt.; 45. Skoroszyt plastikowy, format A4, wykonany z miękkiej folii PCV, przeźroczysta przednia okładka, tylna okładka kolorowa, z wąsami skoroszytowymi i wysuwanym paskiem do opisu zawartości - 300 szt.; 46. Skoroszyt plastikowy z perforacją do wpinania do segregatora, format A4, wykonany ze sztywnej folii PCV, przeźroczysta przednia okładka, tylna okładka kolorowa, z wąsami skoroszytowymi i wysuwanym paskiem do opisu zawartości - 300 szt.; 47. Tacka na dokumenty, plastikowa, przeźroczysta, format A4 - 200 szt.; 48. Teczka z białego kartonu o gramaturze 275 g, zamykana na gumkę, format - 500 szt.; 49. Teczka z białego kartonu o gramaturze 275 g, wiązana, format A4 - 500 szt.; 50. Skoroszyt z białego kartonu o gramaturze 275 g, format A4 - 5000 szt.; 51. Tablica korkowa w ramie drewnianej, rozmiar 60 cm x 90 cm - 50 szt.; 52. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 5 mm, kolor czarny, 100 szt. w opakowaniu - 3 op.; 53. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 6 mm, kolor czarny, 100 szt. w opakowaniu - 2 op.; 54. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 10 mm, kolor czarny, 100 sztuk w opakowaniu - 2 op.; 55. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 12 mm, kolor czarny, 100 szt. w opakowaniu - 2 op.; 56. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 16 mm, kolor czarny,100 szt. w opakowaniu - 1 op.; 57. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 20 mm, kolor czarny, 100 szt. w opakowaniu - 1 op.; 58. Grzbiety plastikowe do bindowania, średnica 24 mm, kolor czarny, 100 szt. w opakowaniu - 1 op.; 59. Grzbiety wsuwane A4, grubość 6 mm, kolor czarny, 50 szt. w opakowaniu - 4 op.; 60. Grzbiety wsuwane A4, grubość 10 mm, kolor czarny, 50 szt. w opakowaniu - 4 op.; 61. Folia przeźroczysta do bindowania, format A 4, 100 szt. w opakowaniu - 5 op.; 62. Karton do bindowania 270 g, skóropodobny, kolor czarny, format A 4 - 5 op.; 63. Zakreślacz fluorescencyjny, kolor żółty, różowy, zielony, pomarańczowy - 340 szt.; 64. Długopis z wkładem metalowym, wielkopojemnym, niebieski tusz - 1200 szt.; 65. Długopis na smyczy, niebieski tusz - 20 szt.; 66. Wkład do długopisu typu Zenith, metalowy, wielkopojemny, tusz niebieski i czarny - 1200 szt.; 67. Długopis żelowy z wkładem wymiennym, tusz niebieski - 100 szt.; 68. Wkład do długopisu żelowego, tusz niebieski i czarny - 100 szt.; 69. Teczka z klipsem, format A - 50 szt.; 70. Teczka z klipsem, format A - 50 szt.; 71. Linijka plastikowa, przeźroczysta, długość 30 cm - 100 szt.; 72. Linijka plastikowa, przeźroczysta, długość 50 cm - 30 szt.; 73. Korektor w piórze płaskim, metalowa cieńkopisząca końcówka, poj. 12 ml. - 300 szt.; 74. Gumka do wycierania ołówka - 100 szt.; 75. Kalka maszynowa 100 szt. w op. - 20 op.; 76. Marker z tuszem olejowym, wodoodpornym, szybkoschnącym, w kolorze czarnym, grubość linii pisania 2 mm - 20 szt.; 77. Marker z tuszem olejowym, wodoodpornym, szybkoschnącym, w kolorze białym, grubość linii pisania 2 mm - 20 szt.; 78. Pisaki do płyt CD/DVD, z tuszem wodoodpornym, grubość linii pisania 0,4 mm, cztery kolory w komplecie (zielony, niebieski, czarny, czerwony) - 20 kpl; 79.Kostka papierowa wym. 85 x 85 mm, klejona, kolor biały - 200 szt.; 80.Pojemnik plastikowy na kostki papierowe, przeźroczysty, wym. 85 x 85 x 50 mm - 50 szt.; 81. Karteczki samoprzylepne, wym. 75 x 75 mm, 100 szt. w bloczku, różne kolory - 150 bl.; 82. Plastelina 6 kolorów w opakowaniu - 20 op.; 83. Taśma klejąca (gęsia skórka) - 10 szt.; 84. Folia do laminarki, format A4 100 szt. w opakowaniu, grubość 100mic - 20 op.; 85. Folia do laminarki, format A5 100 szt. w opakowaniu, grubość 100mic -10 op.; 86. Koperta z okienkiem, samoklejąca, wym. 110 x 220 mm, kolor biały - 25000 szt.; 87. Koperta samoklejąca o wym 110 x 220 mm, kolor biały - 3000 szt.; 88. Koperta C6, samoklejąca, kolor biały - 5000 szt.; 89. Koperta C6 z okienkiem, samoklejąca, kolor biały - 5000 szt.; 90. Koperta C6, samoklejąca, kolor żółty, zielony - 300 szt.; 91. Koperta C4, samoklejąca, kolor biały - 1000 szt.; 92. Koperta C5, samoklejąca, kolor biały - 2000 szt.; 93. Papier do drukowania, format A 4, 80 g/m2, białość CIE 146, 500 arkuszy w ryzie - 1500 ryz; 94. Papier do drukowania, format A 4, 80 g/m2, kolor żółty, pastelowy, ekri, 500 arkuszy w ryzie - 10 ryz; 95. Papier do drukowania, format A 3, 80 g/m2, białość CIE 146, 500 arkuszy w ryzie - 50 ryz; 96. Papier fotograficzny, gramatura 200 g/m2, 210x297 mm, matowy, do drukarek HP Color LaserJet, 100 arkuszy w opakowaniu - 2 op.; 97. Papier fotograficzny, gramatura 220 g/m2, 210x297 mm, błyszczący, do drukarek HP Color LaserJet, 100 arkuszy w opakowaniu - 3 op.; 98. Papier fotograficzny, gramatura 160 g/m2, 210x297 mm, błyszczący, do drukarek HP Color LaserJet, dwustronna powłoka papieru, 100 arkuszy w opakowaniu - 2 op.; 99. Papier satynowany, format A 4, 160 g/m2, do druku cyfrowego, 250 arkuszy w ryzie -4 ryzy; 100. Papier satynowany, format A 4, 200 g/m2, do druku cyfrowego, 250 arkuszy w ryzie - 4 ryzy; 101. Wizytówki / 90 x 50 mm / białe na arkuszu o formacie A 4 o gramaturze 176 g/m2 z mikroperforacją, 20 arkuszy w ryzie po 10 wizytówek na arkuszu - 10 ryz; 102. Etykieta samoprzylepna, format A 4, do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek, 100 etykiet w opakowaniu - 1 op.; 103. Papier ciągły do drukarek komputerowych 150 x 12 x 1+1 - 4 op.; 104. Papier ciągły do drukarek komputerowych 240 x 12 x 1+0 - 3 op.; 105. Papier ciągły do drukarek komputerowych 240 x 12 x 1+2 - 6 op.; 106. Papier ciągły do drukarek komputerowych 375 x 12 x 1+0 - 1 op.; 107. Papier ciągły do drukarek komputerowych 375 x 12 x 1+1 - 2 op.; 108. Płyta CD-R, 700 MB, 48x, slim - 200 szt.; 109. Płyta DVD-R w technologii Advanced AZO+, 4,7 GB, 16x, slim - 500 szt. Zadanie nr 2 - dostawa druków i notatników służbowych obejmuje następujące elementy: 1. Księga inwentarzowa, format A 4, okładka wzmocniona płótnem, 100 kartek - 2 szt.; 2. Księga środków trwałych, format A 4, 100 kartek - 2 szt.; 3. Dziennik korespondencji w twardej oprawie, 96 kartek, format A 4 - 80 szt.; 4.Kartoteka magazynowa ilościowa, format A 5, sztywny karton - 300 szt.; 5. Wywieszka magazynowa, format A 6, sztywny karton - 300 szt.; 6. RW wielopozycyjne samokopiujące, format A 5, 100 kartek w bloczku - 5 bl.; 7. ZW wielopozycyjne samokopiujące, format A 5, 100 kartek w bloczku - 2 bl.; 8. KP samokopiujące, format A 6, 100 kartek w bloczku - 5 bl; 9. Polecenie przelewu samokopiujące, 2-odcinkowe, format A6, 80 kartek w bloczku - 10 bl; 10. Karta wynagrodzeń dla jednostek budżetowych, format A 4, sztywny karton - 100 szt.; 11. Polecenie wyjazdu służbowego z rozliczeniem kosztów delegacji, format A 5, 40 kartek w bloczku - 5 bl.; 12. Karta urlopowa, format 2/3 A 6, 40 kartek w bloczku - 100 bl.; 13. Kartoteka ewidencji czasu pracy, sztywny karton, format A5 - 600 szt.; 14. Karta obiegowa, format A 6, 100 kartek w bloczku - 5 bl.; 15. Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach, format A 6, 80 kartek w bloczku - 30 bl.; 16. Wniosek o udzielenie pożyczki do KZP, format 2/3 A 5, 100 kartek w bloczku - 2 bl.; 17. Lista potrąceń w KZP, format A 5, 100 kartek w bloczku - 2 bl.; 18. Nota księgowa samokopiująca, format A 5, 100 kartek w bloczku - 10 bl.; 19. Karta rejestracyjna, wzór załącznik nr 3 do Rozp. MSWiA z dn. 20.12.2002 r. w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1998), format A 6, sztywny karton - 15000 szt.; 20. Zezwolenie na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego - DRUK ŚCISŁEGO ZARACHOWANIA z numeracją (druk samokopiujący), wzór załącznik nr 2 do Rozp. MSWiA z dnia 2.08.2002 r. w sprawie usuwania pojazdów (Dz. U. z 2002 r., Nr 134, poz. 1133), format A 5, bloczek 50 x 2 - 10 bl.; 21. Dyspozycja usunięcia pojazdu, wzór załącznik nr 1 do Rozp. MSWiA z dnia 2.08.2002 r. w sprawie usuwania pojazdów (Dz. U. z 2002 r., Nr 134, poz. 1133), format A 5, bloczek 33 x 3 - 10 bl.; 22. OT przyjęcie środka trwałego, format A 6, 100 kartek w bloczku - 2 bl.; 23. LT likwidacja środka trwałego, format A 6, 100 kartek w bloczku - 2 bl.; 24. Karta drogowa dzienna Sm-101 z ponumerowanymi kartami, 100 szt. w bloczku - 250 bl.; 25. Notatniki służbowe - 4000 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych artykułów biurowych, druków i notatników służbowych w zależności od potrzeb oraz prawo zmiany asortymentu na inny określony w ofercie przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie oraz limitu maksymalnej ceny zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.73.00 - Otwieracze do listów, zszywacze i dziurkacze 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru 24.91.00.00 - Kleje 39.24.10.00 - Noże i nożyczki 22.60.00.00 - Tusz 30.19.21.25 - Pisaki 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.19.21.00 - Gumki 30.19.91.10 - Kalka maszynowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90 - 119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, pok. nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 09:00, miejsce: 90 - 119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.