Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Opole: Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w:
- Opolu przy ul. 1 Maja 6,
- Krapkowicach przy ul. Opolskiej 30,
- Oleśnie przy ul. Rynek 20,
- Mikołowie przy ul. K. Miarki 18.
- 4 zadania częściowe
Postępowanie nr: ZP-016/II/3/2013/U
Numer ogłoszenia: 478086 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w: - Opolu przy ul. 1 Maja 6, - Krapkowicach przy ul. Opolskiej 30, - Oleśnie przy ul. Rynek 20, - Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. - 4 zadania częściowe Postępowanie nr: ZP-016/II/3/2013/U.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych mieszczących się w: - Opolu przy ul. 1 Maja 6, - Krapkowicach przy ul. Opolskiej 30, - Oleśnie przy ul. Rynek 20, - Mikołowie przy ul. K. Miarki 18. - 4 zadania częściowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Dla zadania częściowego nr 1: 1.073,00 zł, 2) Dla zadania częściowego nr 2: 195,00 zł, 3) Dla zadania częściowego nr 3: 163,00 zł, 4) Dla zadania częściowego nr 4: 260,00 zł,
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne Oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz., na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 1) wykonanie przedmiotu umowy lub jego części stanie się zbędne dla zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, 2. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie na uzasadniony i pisemny wniosek Wykonawcy, złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 4) zmiany spowodowane są czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, 5) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie usługi będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3. Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: 1) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, 2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków 4. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR OT w Opolu
ul. 1 Maja 6
45-068 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 09:45, miejsce: ANR OT w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ANR OT w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.) Zadanie częściowe nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Opolu przy ulicy 1 Maja 6 o całkowitej powierzchni 2.288,50 m2, w tym: powierzchnia podstawowa 1.643,10 m2, powierzchnia ruchu 473,40 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.) Zadanie częściowe nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Opolu mieszczących się w Krapkowicach przy ulicy Opolskiej 30 o całkowitej powierzchni 206,90 m2, w tym: powierzchnia podstawowa 133,70 m2, powierzchnia ruchu 53,00 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.) Zadanie częściowe nr 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Opolu mieszczących się w Oleśnie przy ulicy Rynek 20 o całkowitej powierzchni 169,60 m2, w tym: powierzchnia podstawowa 105,60 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.) Zadanie częściowe nr 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Opolu mieszczących się w Mikołowie przy ulicy Karola Miarki 18 o całkowitej powierzchni 587,80 m2, w tym: powierzchnia podstawowa 262,00 m2, powierzchnia ruchu 156,90 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usługi dzierżawy łączy światłowodowych
- Kompleksowa koncepcja techniczno-kosztowa zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni rzeki Malina w Opolu
- Zakup i dostawa mleka i przetworów mlecznych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
- Dostawa i montaż platformy przyschodowej do transportu osób niepełnosprawnych w budynkach Politechniki Opolskiej przy ul. Prószkowskiej 76/9 (WWFiF - bud. 9) i ul. Waryńskiego 9 w Opolu.
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu.
- Dostawa licencji firmy ESRI
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Usługa sprzątania pomieszczeń WORD w Łodzi w Oddziale Terenowym w Skierniewicach
- "Sprzątanie pomieszczeń w siedzibie Krakowskiego Teatru Scena STU w 2025/2026"
- Kompleksowa usługa sprzątania - ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.