Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Gdańsk: usługi drukowania i dostawy
Numer ogłoszenia: 47786 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi drukowania i dostawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień - CPV 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy 79810000-5 Usługi drukowania Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części i obejmuje: Część I przedmiotu zamówienia Zadanie 1 - usługa druku pierwszego numeru biuletynu wraz z dostawą Usługa druku biuletynu Kurs na Pracę nr 1/2011 wraz z dostawą, format A4 po obcięciu, 20 stron plus okładka, nakład 2500 szt., środki: kreda błysk 170 g/m2 kolor 4/4, lakier offset błysk 1/1, okładka: kreda błysk 250 g/m2, kolor 4/4, lakier UV całość 1/0, oprawa: szycie drutem, druk offsetowy, wykonanie 2 proofów cyfrowych (1 strona środka oraz okładka) Zadanie 2 - usługa druku drugiego numeru biuletynu wraz z dostawą Usługa druku biuletynu Kurs na Pracę nr 2/2011 wraz z dostawą, format A4 po obcięciu, 20 stron plus okładka, nakład 2500 szt., środki: kreda błysk 170 g/m2 kolor 4/4, lakier offset błysk 1/1, okładka: kreda błysk 250 g/m2, kolor 4/4, lakier UV całość 1/0, oprawa: szycie drutem, druk offsetowy, wykonanie 2 proofów cyfrowych (1 strona środka oraz okładka) Zadanie 3 - usługa druku ulotki A 4/3 wraz z dostawą Usługa druku ulotki wraz z dostawą, format A4 po obcięciu, składana na 3 części do formatu DL, nakład 5000 szt., papier kreda mat, gramatura 150 g/m2, lakier offset błysk 1/1, druk offsetowy w kolorze 4/4. Druk ulotki zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ Zadanie 4 - usługa druku zakładki do książki wraz z dostawą Usługa druku zakładki do książki wraz z dostawą, format 57 mm x 168 mm, zaokrąglona góra, nacięcie do założenia stron, nakład 2000 szt., papier kreda błysk 300 g/m2, lakier UV całość 1/1, druk offsetowy w kolorze 4/4. Druk zakładki w oparciu o wykrojnik będący w posiadaniu Zamawiającego, do odbioru w siedzibie Zamawiającego. Wykrojnik może zostać przesłany kurierem na koszt Wykonawcy. Zdjęcie wykrojnika stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Druk zakładki zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Część II przedmiotu zamówienia Zadanie 1 - usługa druku raportu wraz z dostawą Usługa druku wraz z dostawą raportu końcowego z przeprowadzonego badania ewaluacyjnego dotyczącego ustalenia przyczyn nieosiągania wartości wskaźnika Działania 6.1. PO KL Liczba osób, które zostały objęte Indywidualnym Planem Działania. format A4, ilość stron: 138 (w tym okładka), nakład 200 szt., środki: papier offsetowy 120 g/m2 lub kreda matowa 135 g/m2 (druk nie przebijający na drugą stronę), okładka: papier kreda mat 250 g/m2, uszlachetnienie: folia matowa po zewn. stronie okładki 1/0, oprawa - miękka: klejenie, druk w kolorze 4/4, wykonanie 2 proofów cyfrowych (1 strona środka z wykresem i tabelą oraz okładka) Wymogi jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - materiały drukowane - druk nierozmazujący się, materiały drukowane czyste, niepogniecione, niesklejone, dobrze wyschnięte, bez śladów odbitego druku, równo złożone, lakier nie odpryskujący na zgięciach i brzegach, brzegi niepozaginane..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul. Rzeźnicka 58, pokój 2.12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-810 Gdańsk, Kancelaria pokój 218.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Źródłem finansowania Zadania 1 części II przedmiotu zamówienia - usługa druku raportu wraz z dostawą są środki Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, ujęte w Rocznym Planie Działania 2011, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ZAKUP BEZGOTÓWKOWY BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ E10 I OLEJU NAPĘDOWEGO DLA ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY POLICJI W GDAŃSKU NA STACJACH TYPU MARINA W TRÓJMIEŚCIE
- Dostawa insulin dla UCK
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Dostawa ekranu pneumatycznego z projektorem i akcesoriami
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku oraz Urzędzie Skarbowym w Chojnicach - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i oprawy publikacji pt. "Parasol" oraz "Gustaw-Harnaś"
- Usługa drukowania, pakowania, adresowania, kolportowania oraz dostawy 2 wydań pisma Samorządu Województwa Mazowieckiego pt. "Mazowsze serce Polski"
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa "Jedzenie w sztuce"
- Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk broszury o obrazie "Sądu Ostatecznego" Hansa Memlinga (w trzech wersjach językowych)
- Druk i dostawa książki pn.: "Sylwester "Kris" Braun. Fotograf od powstania"
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.