eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługi drukowania i dostawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Gdańsk: usługi drukowania i dostawy
Numer ogłoszenia: 47786 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi drukowania i dostawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień - CPV 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy 79810000-5 Usługi drukowania Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części i obejmuje: Część I przedmiotu zamówienia Zadanie 1 - usługa druku pierwszego numeru biuletynu wraz z dostawą Usługa druku biuletynu Kurs na Pracę nr 1/2011 wraz z dostawą, format A4 po obcięciu, 20 stron plus okładka, nakład 2500 szt., środki: kreda błysk 170 g/m2 kolor 4/4, lakier offset błysk 1/1, okładka: kreda błysk 250 g/m2, kolor 4/4, lakier UV całość 1/0, oprawa: szycie drutem, druk offsetowy, wykonanie 2 proofów cyfrowych (1 strona środka oraz okładka) Zadanie 2 - usługa druku drugiego numeru biuletynu wraz z dostawą Usługa druku biuletynu Kurs na Pracę nr 2/2011 wraz z dostawą, format A4 po obcięciu, 20 stron plus okładka, nakład 2500 szt., środki: kreda błysk 170 g/m2 kolor 4/4, lakier offset błysk 1/1, okładka: kreda błysk 250 g/m2, kolor 4/4, lakier UV całość 1/0, oprawa: szycie drutem, druk offsetowy, wykonanie 2 proofów cyfrowych (1 strona środka oraz okładka) Zadanie 3 - usługa druku ulotki A 4/3 wraz z dostawą Usługa druku ulotki wraz z dostawą, format A4 po obcięciu, składana na 3 części do formatu DL, nakład 5000 szt., papier kreda mat, gramatura 150 g/m2, lakier offset błysk 1/1, druk offsetowy w kolorze 4/4. Druk ulotki zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ Zadanie 4 - usługa druku zakładki do książki wraz z dostawą Usługa druku zakładki do książki wraz z dostawą, format 57 mm x 168 mm, zaokrąglona góra, nacięcie do założenia stron, nakład 2000 szt., papier kreda błysk 300 g/m2, lakier UV całość 1/1, druk offsetowy w kolorze 4/4. Druk zakładki w oparciu o wykrojnik będący w posiadaniu Zamawiającego, do odbioru w siedzibie Zamawiającego. Wykrojnik może zostać przesłany kurierem na koszt Wykonawcy. Zdjęcie wykrojnika stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Druk zakładki zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Część II przedmiotu zamówienia Zadanie 1 - usługa druku raportu wraz z dostawą Usługa druku wraz z dostawą raportu końcowego z przeprowadzonego badania ewaluacyjnego dotyczącego ustalenia przyczyn nieosiągania wartości wskaźnika Działania 6.1. PO KL Liczba osób, które zostały objęte Indywidualnym Planem Działania. format A4, ilość stron: 138 (w tym okładka), nakład 200 szt., środki: papier offsetowy 120 g/m2 lub kreda matowa 135 g/m2 (druk nie przebijający na drugą stronę), okładka: papier kreda mat 250 g/m2, uszlachetnienie: folia matowa po zewn. stronie okładki 1/0, oprawa - miękka: klejenie, druk w kolorze 4/4, wykonanie 2 proofów cyfrowych (1 strona środka z wykresem i tabelą oraz okładka) Wymogi jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - materiały drukowane - druk nierozmazujący się, materiały drukowane czyste, niepogniecione, niesklejone, dobrze wyschnięte, bez śladów odbitego druku, równo złożone, lakier nie odpryskujący na zgięciach i brzegach, brzegi niepozaginane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul. Rzeźnicka 58, pokój 2.12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-810 Gdańsk, Kancelaria pokój 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Źródłem finansowania Zadania 1 części II przedmiotu zamówienia - usługa druku raportu wraz z dostawą są środki Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, ujęte w Rocznym Planie Działania 2011, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.