eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa 2 sztuk Zestawów GPS RTK (fabrycznie nowe)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Częstochowa: Dostawa 2 sztuk Zestawów GPS RTK (fabrycznie nowe)
Numer ogłoszenia: 477826 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie , ul. Śląska 23, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 324 42 58, faks 34 324 94 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.slaskie.pl/jednostki/?zm=22

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 sztuk Zestawów GPS RTK (fabrycznie nowe).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw GPS RTK 2 szt. W skład 1 zestawu wchodzą: 1. Odbiornik GPS o parametrach minimum: - odbiornik zintegrowany z anteną GPS - minimum 72 dynamiczne/uniwersalne kanały L1+L2+ L2C GPS lub 220 statyczne, - włączony odbiór sygnałów GLONASS 24h/dobę - częstotliwość RTK 5Hz z możliwością rozbudowy do 10 Hz - modem radiowy min 1W (wbudowany lub zewnętrzny - w przypadku modemu zewnętrznego wymaga się dostarczenia dodatkowej sztywnej walizy na modem oraz dodatkowego zasilania i statywu wraz z anteną zewnętrzną) - komplet wymiennych baterii do pracy przez min. 8 godzin - możliwość wykorzystania odbiornika jako ruchomy i bazowy w trybie modemu radiowego UHF - wbudowany w odbiornik modem GSM/GPRS - możliwość gromadzenia danych statycznych na kartach SD o pojemności min. 1 GB - komunikacja Bluetooth 2. Kontroler o parametrach minimum: - Kontroler musi być tego samego producenta co odbiornik (oznaczony tą samą marką na obudowie co odbiornik) - kontroler z systemem Windows CE i klawiaturą pełną alfanumeryczną (fizyczna) lub kontroler z systemem Windows Mobile i klawiaturą wirtualną - kolorowy dotykowy wyświetlacz - wymienne baterie Li-Ion - gniazdo kart pamięci CF i SD - wbudowany w kontroler modem GSM 3. Oprogramowanie na kontroler o parametrach minimum: - oprogramowanie musi być tego samego producenta co odbiornik i kontroler (oznaczone tą samą marką co odbiornik) - wykonywanie pomiarów GPS RTK - wykonywanie pomiarów statycznych - polskie menu - moduł obliczeniowy - tyczenie punktów, linii - możliwość rozbudowy o moduł drogowy do obsługi zagadnień drogowych (tyczenie łuków, tyczenie po kilometrażu, przekroje podłużne i poprzeczne) - praca w lokalnych układach współrzędnych 4. Oprogramowanie na PC o parametrach minimum: - transmisja danych z zestawu pomiarowego - tworzenie raportów - graficzna wizualizacja pomiarów - oprogramowanie do post processingu (minimum dla 5 punktów) - oprogramowanie musi być tej samej marki/producenta co odbiornik i kontroler 5. Akcesoria: - tyczka kompozytowa - sztywna waliza transportowa - uchwyt do kontrolera - kabel RS-232 do odbiornika - kable USB do kontrolera 6. Dodatkowe Warunki: - gwarancja min. 12 miesięcy - bezpłatne wsparcie techniczne - bezpłatne aktualizacje oprogramowania i firmware odbiornika przez minimum 5 lat - dostawa w cenie - szkolenie 1 dzień roboczy - ubezpieczenie w.w sprzętu na okres 24 miesięcy - udostępnienie dla Zamawiającego dodatkowej stacji referencyjnej, przesyłającej niezależnie od ASG- EUPOS poprawki referencyjne RTK, znajdującej się w promieniu 50 km od siedziby Zamawiającego. Stacja musi być aktywna w momencie testów potwierdzających zgodność zamówienia z SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.00.00 - Przyrządy nawigacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, do potwierdzenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy(złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii). Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. 3.Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). 4.Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5.Oferta powinna być sporządzona wg następujących zasad: a)formularz ofertowy i dokumenty o których mowa w Rozdziale IV pkt.I ppkt.1,Rozdziale IV pkt III ppkt.1-3 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, popisany przez pełnomocnika, b) załączniki z Rozdziału IV pkt II ppkt. 1-2 powinny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/jednostki/?zm=22
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie, ul. Śląska 23, 42-200 Częstochowa pok. 47..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie, ul. Sląska 23, 42-200 Częstochowa pok.47.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.