eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PawłówWykonanie studni zastępczej nr. 1A z utworów triasu dolnego dla ujęcia komunalnego oraz likwidacja studni nr. 2 w msc. Szerzawy, gmina Pawłów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Pawłów: Wykonanie studni zastępczej nr. 1A z utworów triasu dolnego dla ujęcia komunalnego oraz likwidacja studni nr. 2 w msc. Szerzawy, gmina Pawłów
Numer ogłoszenia: 47774 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłów, Pawłów 56a, 27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2721670, fax 041 2721679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-pawlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studni zastępczej nr. 1A z utworów triasu dolnego dla ujęcia komunalnego oraz likwidacja studni nr. 2 w msc. Szerzawy, gmina Pawłów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wykonanie studni wierconej o głębokości do 100,0 m średnicy początkowej ø 18 i końcowej ø 16 2. zafiltrowanie filtrem z rury perforowanej ø 325 mm, 3. pompowanie oczyszczające 24 h, 4. pompowanie pomiarowe trzema stopniami depresji w czasie 24 h + 24 h + 72 h, 5. badania laboratoryjne prób wody do analiz fizyko-chemicznych i bakteriologicznych 6. opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia, 7. likwidacja otworu nr. 2 o głębokości 100,0 m poprzez zaiłowanie zgodnie z zasadą sztuki wiertniczej po uprzednim odzyskaniu rur i filtra.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych Oryginalny kod CPV: 76.47.00.00 - Usługi badania odwiertów Kod CPV wg słownika 2008: 76.47.00.00 - Usługi badania odwiertów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac w zakresie poszukiwania i rozpoznawania wód podziemnych otworami wiertniczymi.- min 2 osoby 4. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień polegających na wykonaniu studni wierconych o wartości co najmniej 100.000,00 (słownie sto tysięcy zł) zł brutto każde.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku do niniejszej siwz, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób posiadających uprawnienia do wykonywania prac w zakresie poszukiwania i rozpoznawania wód podziemnych otworami wiertniczymi.- min 2 osoby d) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 4, wg wzoru określonego w załączniku do niniejszej siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-pawlow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pawłowie Pawłów 56a 27-225 Pawłów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Pawłowie Pawłów 56a 27-225 Pawłów pokój nr 7 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.