To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-09
Jastrzębie-Zdrój: Monitorowanie i konserwacja alarmów w budynkach użytkowych przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Kaszubskiej 2, ul. Szkolnej 5 i w obiektach Podziemnych Pasaży Handlowych B w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 4772 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 404778 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitorowanie i konserwacja alarmów w budynkach użytkowych przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Kaszubskiej 2, ul. Szkolnej 5 i w obiektach Podziemnych Pasaży Handlowych B w Jastrzębiu-Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na monitoringu, obsłudze i konserwacji systemów alarmowych w budynkach znajdujących się w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Szkolnej 5, ul. Kaszubskiej 2 oraz usługa polegająca na monitoringu, obsłudze i konserwacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynku przy ul. Kaszubskiej 2 i obiektu Podziemnego Pasażu Handlowego B w Jastrzębiu-Zdroju. Zasadniczym celem jest zapewnienie sprawnego i niezawodnego działania monitoringu oraz szybka i skuteczna interwencja w przypadku włamania lub innego zdarzenia: a) utrzymanie monitoringu w stałej sprawności technicznej (w tym usuwanie awarii systemu i dokonywanie drobnych napraw na wezwanie telefoniczne użytkownika). Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić Zeszyt Przeglądów i Konserwacji, w którym odnotowane będą wszelkie czynności wykonywane przy instalacji w danym obiekcie wraz z wykazem zużytych materiałów. W umowie zawartej z Wykonawcą zostanie wskazany inspektor nadzoru ze strony Zamawiającego, który będzie nadzorował prace określone w pkt 1 STWiOR i którego przyjęcie protokołu z przeprowadzonej kontroli będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia. b) wykonywanie napraw systemu alarmowego polegających na wymianie elementów takich jak akumulatory, czujki dozorowe, sygnalizatory, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego. 2. Czynności wchodzące w zakres monitoringu: 1) Dozór zdalny obiektów: a) PPH B, przy ul. Szkolnej 5 i ul. Kaszubskiej 2 przez całą dobę w dni robocze oraz pozostałe dni wolne od pracy i ustawowo wolne od pracy, b) przy ul. 1 Maja 55 i ul. Dworcowej 17E w dni wolne od pracy oraz dni ustawowo wolne od pracy - przez całą dobę, w dni robocze - poza godzinami pracy Zamawiającego, czyli od godz. 19:00 do godz 7:00 (w przypadku nieobecności pracownika MZN, od godz. 15:00 do 7:00), potwierdzeniem rozpoczęcia/zakończenia dozoru zdalnego obiektu jest otrzymanie przez stację monitorowania sygnału uzbrojenia/rozbrojenia systemu alarmowego w obiekcie. Ponadto: a) podłączenie lokalnych systemów alarmowych i monitorowania wizyjnego CCTV w chronionych obiektach do stacji monitorowania oraz obsługa i konserwacja systemów alarmowych i monitorowania wizyjnego CCTV; b) koszty podłączenia i przesyłu danych ponosi Wykonawca; c) parametry przesyłu danych monitoringu wizyjnego muszą zapewniać stacji monitorowania stały, nieprzerwany, niezakłócony podgląd w czasie rzeczywistym pozwalający na reakcję zgodnie z instrukcją postępowania w razie włamania. Minimalne parametry transmisji danych z obiektu do sieci Internet wymagane do realizacji zadania to odpowiednio: upload/download - 10 Mbps/10 Mbps. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia danych niezbędnych do zdalnego połączenia się z rejestratorem monitoringu wizyjnego; d) ochrona poprzez monitoring elektroniczny i wizyjny odbywać się będzie całodobowo dla obiektów: 1) PPH B - obiekt jest otwarty i dostępny dla osób postronnych przez całą dobę; 2) ul. Kaszubska 2 - obiekt jest zamknięty a dostęp do budynku będą posiadać upoważnieni pracownicy Zamawiającego; e) ochrona elektroniczna i wizyjna obiektów odbywać się będzie przez 7 dni w tygodniu; f) umieszczenie na obiektach w co najmniej dwóch miejscach ogólnie dostępnych oznaczeń Obiekt chroniony i Obiekt monitorowany; g) zapewnienie gotowości i interwencji załóg patrolowo - interwencyjnych wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w tym broń palną, o których mowa w art. 36 ust.1 pkt 4 i pkt 5 Ustawy o Ochronie Osób i Mienia z 22.08.1997 r. (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz.1099), które podejmą działania ochronne wyłącznie wobec osób uniemożliwiających wykonanie przez nich zadań określonych w ustawie; h) Zamawiający dopuszcza niedotrzymanie wyznaczonego czasu interwencji w wypadku zadziałania siły wyższej pozostającej poza kontrolą Wykonawcy. 2) Udział grupy interwencyjnej w zabezpieczeniu monitorowanych obiektów. W przypadku zaistnienia alarmu grupa interwencyjna udaje się na miejsce zdarzenia w czasie do 8 min w dzień i do 5 min w nocy od odbioru sygnału przez operatora Stacji Monitorowania i dokonuje zewnętrznych oględzin obiektu zgodnie z instrukcją postępowania na wypadek włamania: w przypadku stwierdzenia włamania do obiektu zabezpiecza obiekt z zewnątrz do czasu przybycia na miejsce zdarzenia policji oraz osób wyznaczonych przez Zamawiającego, zawiadamia policję, zawiadamia osoby wskazane przez Zamawiającego,nie dopuszcza do miejsca zdarzenia osób postronnych, podejmuje interwencję w wypadku prób opuszczenia obiektu przez włamywaczy, podejmuje inne nieopisane wyżej czynności, a przewidziane w opracowanej i zatwierdzonej przez użytkownika i administratora obiektu instrukcji postępowania ma wypadek włamania. Przez zaistnienie alarmu należy rozumieć zarówno wzbudzenie alarmu antywłamaniowego w obiekcie jak również zaistnienie czynu zabronionego (np. włamania) przesłanego do stacji monitorowania poprzez podgląd wizyjny monitoringu CCTV. 3. Podstawowe dane techniczne budynków: ul. 1 Maja 55 lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 416/50 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, kubatura 1845,00 m3 powierzchnia użytkowa 419,00 m2 powierzchnia zabudowy 256,00 m2 ilość kondygnacji 2 kondygnacje naziemne, częściowo podpiwniczony ul. Dworcowa 17 E Biura DT lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 264,76 m2 powierzchnia zabudowy 168,24 m2 ilość kondygnacji 2 kondygnacje naziemne Szatnie + łaźnie lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 117,22 m2 powierzchnia zabudowy 150,80 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja Szatnie + archiwum lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 83,47 m2 powierzchnia zabudowy 115,87 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja Garaże lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 111,30 m2 powierzchnia zabudowy 128,82 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja Magazyny lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/50 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 205,68 m2 powierzchnia zabudowy 220,00 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja ul. Szkolna 5 lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 113/2 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, kubatura 15866,00 m3 powierzchnia użytkowa 3524,87 m2 powierzchnia zabudowy 1967,60 m2 ilość kondygnacji 3 kondygnacje naziemne, 1 kondygnacja podziemna ul. Kaszubska 2 lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 495/1 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, kubatura 13565,00 m3 powierzchnia użytkowa 3979,92 m2 powierzchnia zabudowy 2024,40 m2 ilość kondygnacji 3 kondygnacje naziemne, 1 kondygnacja podziemna PPH B: skrzyżowanie Al. Józefa Piłsudskiego z ul. Warszawską i ul. Mazowiecką lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działkach nr 417,423,424,471 stanowiących własność gminy Jastrzębie-Zdrój kubatura 1955,42 m3 powierzchnia użytkowa 3979,92 m2 powierzchnia zabudowy 254 m2 ilość kondygnacji 1 podziemna 4. Warunki ogólne 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac zgodnie z przyjętym zakresem, do przestrzegania zasad wykonywania usług zawartych w SIWZ i wykonywania tych prac zgodnie z przepisami BHP; 2) Do wykonywania zadania należy używać materiały i urządzenia posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania. 3) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z przepisów prawa, w tym prawa miejscowego. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia uwag co do jakości sprzętu wykorzystywanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 5) Wszelkie zastrzeżenia lub uchybienia spisywane będą w formie notatek służbowych, stosownych protokołów. Zastrzeżenia lub uchybienia podlegać będą eliminacji w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego. 6) Odzież robocza, którą Wykonawca zapewnia dla swoich pracowników, winna posiadać widoczne logo firmy. Pojazdy użyte do realizacji zamówienia również powinny posiadać logo firmy. 7) Za wypadki i szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac odpowiada Wykonawca. 8) Po podpisaniu umowy odbędzie się komisyjne przekazanie powierzonego obiektu przy udziale przedstawicieli obu stron. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy wg Załącznika nr 9 do SIWZ, stanowiącym integralną część SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALMAR OCHRONA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ALMAR OCHRONA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwem Handlowo-Usługowym Ochrony Mienia i Osób ALMAR Spółka z o.o., Wielkopolska 83, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28678,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40590,00
Oferta z najniższą ceną: 40590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40590,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz oleju napędowego w zbiorniki pojazdów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa Oddziału Rehabilitacji i Pracowni Fizjoterapii
- Dostawy akcesoriów do diatermii, opatrunków i innych wyrobów medycznych
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Pływalni " Laguna" przy ul. Warszawskiej 11 oraz Kąpieliska " Zdrój" przy ul. Witczaka 6 w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Jastrzębiu-Zdroju
- Termomodernizacja budynku przy ul. Wrzosowej 4a-8a-12a w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowa ochrona obiektu osób i mienia Sądu Rejonowego w Świdnicy położonego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4
- Świadczenie usługi kompleksowej ochrony obiektów należących do Celowego Związku Gmin R-XXI z siedzibą w Słajsinie
- Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
- Obsługa systemu przyzywowego, alarmowo-pożarowego oraz administrowanie nieruchomością w części dotyczącej mieszkań treningowych i wspomaganych w Strzelcach Opolskich
- Świadczenie usług ochrony mienia budynków należących do Gminy Ożarów Mazowiecki
- "Ochrona osób i mienia w budynkach Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





