eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Konserwacja i restauracja pomieszczeń Zespołu Przedbramia ulicy Długiej - Wieży Więziennej i Katowni obecnie Muzeum Bursztynu - oddział Muzeum Historycznego Miasta Gdańska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Gdańsk: Konserwacja i restauracja pomieszczeń Zespołu Przedbramia ulicy Długiej - Wieży Więziennej i Katowni obecnie Muzeum Bursztynu - oddział Muzeum Historycznego Miasta Gdańska
Numer ogłoszenia: 477242 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska , ul. Długa 46/47, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 76 79 100, faks 058 76 79 102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhmg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i restauracja pomieszczeń Zespołu Przedbramia ulicy Długiej - Wieży Więziennej i Katowni obecnie Muzeum Bursztynu - oddział Muzeum Historycznego Miasta Gdańska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi konserwatorskie dotyczące: Konserwacji i restauracji pomieszczeń Zespołu Przedbramia ulicy Długiej - Wieży Więziennej i Katowni obecnie Muzeum Bursztynu - oddział Muzeum Historycznego Miasta Gdańska. Zakres i sposób wykonania ww. prac określa szczegółowo: Skrócony Program Prac Konserwatorskich i Restauratorskich: Pomieszczenia Zespołu Przedbramia ulicy Długiej - Wieży Więziennej i Katowni obecnie Muzeum Bursztynu - oddział Muzeum Historycznego Miasta Gdańska , autorstwa mgr Macieja Szczepkowskiego, Gdańsk, październik 2013. Zakres prac obejmuje pomieszczenia: Klatka schodowa K1 Klatka schodowa K2 Kondygnacja I: 2/2, 2/3, 2/5, 2/6, 2/7, 2,9, 2/11, 2/12, 2/13, 2/14. Kondygnacja II: 3/1, 3/2, 3/4, 3/5,3/8, 3/9. Kondygnacja III: 4/4, 4/5, 4/6. Kondygnacja IV: 5/3, 5/6. Prace objęte niniejszym zamówieniem polegają na: 1. Konsolidacja oryginalnych warstw malarskich z podłożem konstrukcyjnym i wzmocnienie strukturalne warstw malarskich. 2. Usunięcie złuszczonych współczesnych warstw malarskich. 3. Usunięcie zdezintegrowanych, odspojonych i złuszczonych warstw współczesnego tynku. 4. Uzupełnienie ubytków tynku. 5. Uzupełnienie ubytków warstw malarskich w technice wapiennej. 6. Usunięcie mechaniczne niewłaściwych uzupełnień spoinowania posadzek i schodów. 7. Uzupełnienie ubytków cegieł w posadzkach kitem mineralnym barwionym w masie w kolorze otoczenia. 8. Uzupełnienie ubytków spoin zaprawą wapienno-piaskową o uziarnieniu, kolorze i sposobie opracowania powierzchni identycznym z oryginałem: Poszczególne etapy prac realizowane po zaakceptowaniu przez Inwestora materiałów i sposobu wykonania w oparciu o wykonane próby. Prace muszą być realizowane przez wykwalifikowany i doświadczony personel pod ścisłym nadzorem i kierownictwem dyplomowanych konserwatorów Dzieł Sztuki dysponujących udokumentowanym doświadczeniem przy realizacji analogicznych prac konserwatorskich ze szczególnym uwzględnieniem konserwacji malarstwa ściennego. Prace należy na bieżąco dokumentować i sporządzić konserwatorską dokumentację powykonawczą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch usług polegających na konserwacji zabytku nieruchomego ze szczególnym uwzględnieniem konserwacji zabytkowych tynków i historycznych warstw malarskich o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełniać ww. warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające uprawnienia zawodowe: - kierownik prac konserwatorskich powinien spełniać wymagania § 22 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r, tj. posiadać tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz wykazuje się co najmniej 12-miesięczną, udokumentowana, praktyką zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, b) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe, c)przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku: -zawieszenia robót przez Zamawiającego w szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, -siły wyższej, d) zmian teleadresowych stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhmg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska 80-831 Gdańsk ul. Długa 46/47 pok. 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska 80-831 Gdańsk ul. Długa 46/47 kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.