eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceDostawa i montaż mebli dla Sądu Rejonowego w Myślenicach



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Myślenice: Dostawa i montaż mebli dla Sądu Rejonowego w Myślenicach
Numer ogłoszenia: 476552 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Myślenicach, ul. marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 12 3735176, faks 12 3735168.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla Sądu Rejonowego w Myślenicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli biurowych do Sądu Rejonowego w Myślenicach, zgodnie z załącznikiem Nr 1 stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.Meble będą przeznaczone do pomieszczeń biurowych- sekretariatów, sal rozpraw, korytarze oraz pomieszczenia socjalne. 3.Wszystkie meble muszą być wykonane solidnie, regały przeznaczone na akta sądowe powinny być wykonane z materiału wytrzymującego obciążenie kilidziesięciu kilogramów na półkę, powinny być wyposażone w zamki, zapasowe klucze, tył szaf musi być wykonany z materiału zapewniającego jego wytrzymałość na pękania czy oderwania. 4. W celu ujednolicenia kolorystyki wszystkich mebli biurowych w Sądzie, Zamawiający wymaga aby meble biurowe do sekretariatów, na sale rozpraw, ławki na korytarze były wykonane z takiego samego materiału jak meble wcześniej wykonane w takich pomieszczeniach, natomiast kolorystykę, płytę mebli wykonywanych do pokojów socjalnych oraz wyposażenie kuchenne Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca przed rozpoczęciem produkcji musi uzgodnić z Zamawiającym ilość, kolor, płytę i rozłożenie mebli w pokoju socjalnym. 5.W przypadku braku dostępności na rynku materiałów z których już były wykonywane meble w Sądzie, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym materiał z jakiego mają być wykonane meble. 6.Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do wizji lokalnej pomieszczeń, do których będą wykonywane meble oraz do wykonania swoich pomiarów mebli oraz udzielenia Zamawiającemu ewentualnych praktycznych wskazówek dotyczących funkcjonalnego i ergonomicznego układu mebli, będących przedmiotem zamówienia. 7.Wykonawca do wyceny powinien założyć możliwość pewnych zmian w podanych wymiarach mebli ale nie więcej niż +- 5 % całego zamówienia. 8.Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaoferował ryczałtową cenę za całość zamówienia, natomiast do protokołu odbioru prac dokonał wyceny jednostkowej mebli, tak aby Zamawiający mógł wprowadzić wyposażenie do ewidencji. 9.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć meble do siedziby Zamawiającego oraz zamontować je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 10.Dostarczone i zamontowane meble będą nowe, wolne od wad i nie będą własnością osób trzecich. 11.Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na całość zamówienia (montaż, wykonanie, jakość). 12.Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany będzie do regulacji zawiasów, półek, nóżek w zamontowanych meblach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie mebli biurowych do Sekretariatu Zespołu Kuratorów Zawodowych dla Dorosłych, Sekretariatu WKW, Gabinetu Kierownika WKW, Dziennika Podawczego WKW, Sal Rozpraw nr 12 i 32, pokoju socjalnego przy Oddziale Administracyjno-Finansowym oraz pokoju dla Adwokatów według zestawienia: szafa aktowa (80x40x190) sztuk 15 nadstawka szafy aktowej (80x40x60) sztuk 15 szafa - garderoba (90x40x190) sztuk 3 nadstawka - garderoba (90x40x60) sztuk 3 szafa aktowa (50x40x190) sztuk 6 nadstawka szafy (50x40x190) sztuk 6 kontener (45x50x50) sztuk 2 szafka gospodarcza (100x40x75) sztuk 2 biurko (130x65x75) sztuk 2 biurka z szafką sztuk 11 przystawka biurka sztuk 2 stolik okolicznościowy (70x70x60) sztuk 1 szafka pod ksero (70x70x60) sztuk 2 komoda sztuk 4 ława dla petentów sztuk 1 stół sędziowski sztuk 2 stół dla stron sztuk 4 mównica sztuk 2 przystawka do stołu sztuk 2 fotel sędziowski sztuk 6 ławy oskarżonych (zamykane) sztuk 2 ławy (150 cm) sztuk 7 ławy (200 cm) sztuk 2 ławy (220 cm) sztuk 7 ławy (180 cm) sztuk 4 ławy (160 cm) sztuk 6 półki na korytarz sztuk 4 stolik na korytarz sztuk 1 aneks kuchenny 3 mb wraz z wyposażeniem: zlewozmywak jednokomorowy, ze stali nierdzewnej, 2 lodówki 82cm x 55cm x 56cm, płyta kuchenna elektryczna 4-ro palnikowa. Meble biurowe powinny być wykonane z płyty wiórowej, pokrytej melaminą o grubości nie mniejszej niż 18 mm. Wąskie płaszczyzny mebli powinny być wykończone obrzeżem PCV w kolorze płyty o grubości 0,8 do 1,0 mm. Blaty biurek powinny być o grubości min.36 mm, umieszczone w nich przelotki na kable. Kolor mebli grusza naturalna. Meble na sale rozpraw + ławy na korytarze i półki - okleina naturalna dębowa wybarwiona w kolorze mebli wcześniej wykonanych z wyklejkami z drewna litego.Akcesoria typu prowadnice, zamki, zawiasy mają być takiej jakości jak w meblach wcześniej wykonanych i takiej jakości aby pozwalały na bezawaryjne użytkowanie i skuteczne ich zamykanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.11.36.00 - Ławki 39.11.33.00 - Ławy 39.14.31.13 - Specjalne meble tapicerowane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stolarstwo Antoni Kucała, Trzebunia 477, 32-438 Trzebunia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97625,10

  • Oferta z najniższą ceną: 97625,10 / Oferta z najwyższą ceną: 102336,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do Sądu Rejonowego w Myślenicach. Przedmiot zamówienia nie przekracza kwot tzw. unijnych, tj. kwot określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z uwagi na charakter przedmiotowego zamówienia, które jest typowe, jego realizacja może być powierzona każdemu wykonawcy realizującemu tego typu zamówienia oraz działającemu w branży meblarskiej. Dostawa i montaż mebli ma charakter powszechnie dostępny i przedmioty te mają ustalone standardy jakościowe. Ponadto nie jest to dostawa skomplikowana, wymagająca specjalistycznej wiedzy. Dostawa i montaż mebli, które są przedmiotami powszechnie dostępnymi, oferowanymi na rynku meblarskim przez zdecydowaną większość podmiotów na nim działających są standardowymi dobrami, które mogą być nabywane w każdym czasie i miejscu. Jedyną cechą różnicującą oferty poszczególnych wykonawców będzie cena. Zatem spełnione są przesłanki uzasadniające zastosowanie powyższego trybu określone w obowiązującej ustawie prawo zamówień publicznych. Na możliwość dostawy i montażu mebli w trybie zapytania o cenę wskazała KIO w uchwale z dnia 8 grudnia 2009 r., sygn. akt: KIO/KD/47/09. Dokonano wyboru trybu postępowania na podstaw. art. 69 i 70 prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.