eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługa polegająca na śledzeniu zanieczyszczeń, monitoringu i rekultywacji, składająca się z następujących częścicz. I. - wyk. projektu rekultywacji w rejonie MPS na terenie Portu Wojennego w Gdyni cz. II - wyk. projektu rekultywacji w rejonie nieczynnej stacji paliw MPS na terenie JW. 1300 w Pruszczu Gdańskim cz. III - wyk. projektu rekultywacji w rejonie MPS2 na terenie JW. 4653 w Siemirowicach wraz z wykonaniem projektu ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4653 w Siemirowicach cz. IV - wyk. projektu metody ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4224 w Wałczu, Dębogórze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Gdynia: Usługa polegająca na śledzeniu zanieczyszczeń, monitoringu i rekultywacji, składająca się z następujących części: cz. I. - wyk. projektu rekultywacji w rejonie MPS na terenie Portu Wojennego w Gdyni cz. II - wyk. projektu rekultywacji w rejonie nieczynnej stacji paliw MPS na terenie JW. 1300 w Pruszczu Gdańskim cz. III - wyk. projektu rekultywacji w rejonie MPS2 na terenie JW. 4653 w Siemirowicach wraz z wykonaniem projektu ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4653 w Siemirowicach cz. IV - wyk. projektu metody ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4224 w Wałczu, Dębogórze
Numer ogłoszenia: 47634 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na śledzeniu zanieczyszczeń, monitoringu i rekultywacji, składająca się z następujących części: cz. I. - wyk. projektu rekultywacji w rejonie MPS na terenie Portu Wojennego w Gdyni cz. II - wyk. projektu rekultywacji w rejonie nieczynnej stacji paliw MPS na terenie JW. 1300 w Pruszczu Gdańskim cz. III - wyk. projektu rekultywacji w rejonie MPS2 na terenie JW. 4653 w Siemirowicach wraz z wykonaniem projektu ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4653 w Siemirowicach cz. IV - wyk. projektu metody ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4224 w Wałczu, Dębogórze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na śledzeniu zanieczyszczeń, monitoringu i rekultywacji, składająca się z następujących części: cz. I. - wykonanie projektu rekultywacji w rejonie MPS na terenie Portu Wojennego w Gdyni cz. II - wykonanie projektu rekultywacji w rejonie nieczynnej stacji paliw MPS na terenie JW. 1300 w Pruszczu Gdańskim cz. III - wykonanie projektu rekultywacji w rejonie MPS2 na terenie JW. 4653 w Siemirowicach wraz z wykonaniem projektu ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4653 w Siemirowicach cz. IV - wykonanie projektu metody ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4224 w Wałczu, skład Dębogórze Poniżej progów unijnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 usługi o porównywalnym zakresie rzeczowym oraz wartości do przedmiotu zamówienia spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o dysponowaniu pełnomocnikiem ds. OIN oraz akredytowanym systemem teleinformatycznym o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE, zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM z dn. 20.07.2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych (Dz.U. Nr 159 poz. 948) oraz rozdz. 8 ustawy z dn. 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228), 2. wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadaniu przez nie poświadczeń bezpieczeństwa uprawniających do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą do POUFNE włącznie oraz odbyciu szkolenia w zakresie OIN, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. (dokumentacja o klauzuli POUFNE do wglądu w siedzibie Zamawiającego).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) opóźnień ze strony urzędu wydającego zawiadomienie o przyjęciu dokumentacji (decyzji zatwierdzającej projekt), b) treści decyzji administracyjnych uzyskanych w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem zamówienia, c) zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po zawarciu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni ul. Jana z Kolna 8b 81-912 Gdynia Zapotrzebowanie SIWZ w formie papierowej należy zgłosić pisemnie pocztą lub faxem na nr 58/ 620 08 16 dwa dni wcześniej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w kancelarii RZI w Gdyni lub pocztą na adres podany w części I SIWZ (kancelaria RZI czynna w godz. 7.30-10.00 oraz 13.00-15.00).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: cz. I. - wykonanie projektu rekultywacji w rejonie MPS na terenie Portu Wojennego w Gdyni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cz. I. - wykonanie projektu rekultywacji w rejonie MPS na terenie Portu Wojennego w Gdyni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cz. II - wykonanie projektu rekultywacji w rejonie nieczynnej stacji paliw MPS na terenie JW. 1300 w Pruszczu Gdańskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cz. II - wykonanie projektu rekultywacji w rejonie nieczynnej stacji paliw MPS na terenie JW. 1300 w Pruszczu Gdańskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: cz. III - wykonanie projektu rekultywacji w rejonie MPS2 na terenie JW. 4653 w Siemirowicach wraz z wykonaniem projektu ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4653 w Siemirowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cz. III - wykonanie projektu rekultywacji w rejonie MPS2 na terenie JW. 4653 w Siemirowicach wraz z wykonaniem projektu ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4653 w Siemirowicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: cz. IV - wykonanie projektu metody ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4224 w Wałczu, skład Dębogórze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cz. IV - wykonanie projektu metody ochrony ujęć wód podziemnych na terenie JW. 4224 w Wałczu, skład Dębogórze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.