Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ozimek: DINOPARK ETAP II - BUDOWA SZLAKU PIESZEGO W KRASIEJOWIE Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Ozimka, do kontaktów: Zbigniew Kowalczyk, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 077 4651388 w. 220, fax 077 4651281, e-mail: z.kowalczyk@ugim.ozimek.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.ozimek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DINOPARK ETAP II - BUDOWA SZLAKU PIESZEGO W KRASIEJOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren \ DINOPARKU\ w Krasiejowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane, ziemne, konstrukcje stalowe 1. roboty ziemne ok. 4000 m3 2. przestrzeń ekspozycyjna ( nawierzchnia grys kamienny na podkładzie gruntu stabilizowanego w technologii Consolid System ) 100m2 3. ścieżka turystyczna A-D + otoczenie pawilonu ( nawierzchnia stabilizowana kruszywem łamanym) 2 333 m2 4. trap odcinek D-F ( konstrukcja stalowa, fundament z betonu zbrojonego, podłoga trapu drewniana) 474 m 5. gablota wystawowa 6. zagospodarowanie terenu- makroniwelacja roboty ziemne ok. 2 875 m3, stabilizacja w technologii Consolid System ok. 2000 m2 ) 7. Drobne Formy Architektoniczne (tablice informacyjne, ławki, kosze, stojaki na rowery) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym względzie: 1. Kierownika budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem. 2. Kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosowne do kierowanymi rodzajami robót o specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3. Kadra kierowania robotami ( kierownik budowy i kierownicy robót ) musi posiadać: stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby, 3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie: 1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. nie powierzą podwykonawcom więcej niż 50 % wartości zamówienia, pozostałą część wykonają siłami własnymi, 3. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót w specjalności ogólnobudowlanej. 4. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia ( niezbędne środki transportu ciężarowego i dostawcze, koparki, podnośniki przyścienne lub podobne i inne niezbędne elektronarzędzia ). 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że: każdy z osobna: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, wspólnie muszą wykazać, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. 5. posiada udokumentowaną wielkość przychodu wymaganą do spełnienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty ogólnobudowlane, ziemne, konstrukcje stalowe 1. roboty ziemne ok. 4000 m3 2. przestrzeń ekspozycyjna ( nawierzchnia grys kamienny na podkładzie gruntu stabilizowanego w technologii Consolid System ) 100m2 3. ścieżka turystyczna A-D + otoczenie pawilonu ( nawierzchnia stabilizowana kruszywem łamanym) 2 333 m2 4. trap odcinek D-F ( konstrukcja stalowa, fundament z betonu zbrojonego, podłoga trapu drewniana) 474 m 5. gablota wystawowa 6. zagospodarowanie terenu- makroniwelacja roboty ziemne ok. 2 875 m3, stabilizacja w technologii Consolid System ok. 2000 m2 ) 7. Drobne Formy Architektoniczne (tablice informacyjne, ławki, kosze, stojaki na rowery) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wpłacenia wadium od firm zaproszonych do składania ofert w wysokości 18 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie i kierujący robotami posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Występują w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. 8. Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC. Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a) posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Dokument : Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zadania. b) pracownicy zdolni do wykonania zadania. Dokument: Wykaz pracowników - wg specjalności gwarantujących wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek nr 3. Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać: ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem. Dokument: Wykaz robót z podaniem wartości wraz z referencjami lub opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik = 1,0 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków odbywa się na zasadzie spełnia /nie spełnia Warunek 1. spełnia /nie spełnia Warunek 2. spełnia /nie spełnia Warunek 3. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Znaczenie warunku - 100 % w-g zestawienia ilościowego tworzona jest kolejność firm dopuszczona do składania ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymienionych warunków, Zamawiający wymaga złożenia do wniosku następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jw. 2. Informacja Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub dostępie do kredytu, z podaniem wysokości kwoty kredytu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku wraz z oświadczeniem wykonawcy, że środki na zabezpieczenie finansowania zamówienia są wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień. Z informacji ma jednoznacznie wynikać wielkość dostępnych środków finansowych ( saldo na dzień .. ) lub zdolność kredytowa. 3. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 4. Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oświadczenie w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Oświadczenie czy w stosunku do wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 7. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż wartość zamówienia każde. Wykaz powinien zawierać: nazwę i adres zamawiającego, rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia, termin ich rozpoczęcia i zakończenia, wartość robót. 8. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie. 9. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 10. Oświadczenie o wykonaniu zasadniczej części zamówienia siłami własnymi i nie powierzeniu podwykonawcom więcej niż 50 % wartości zamówienia. 11. Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Wykaz przewidywanej do realizacji tego zamówienia kadry kierowniczej uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcje w budownictwie wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz kopiami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg potrzeby decyzję o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 13. Imienny wykaz osób wraz z informacją na temat kwalifikacji tych osób ( specjalistów niezbędnych do realizacji zamówienia ). 14. Wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 15.Rachunek Zysków i Strat za ostatni rok obrotowy. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą przez okres krótszy - ww. dokument o sytuacji finansowej za ten okres. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone \za zgodność z oryginałem\ przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Wykonawca dostarcza wymagane dokumenty. Oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 1 Potwierdzenie wykonanych usług wraz z referencjami bądź protokołami odbioru zgodnie z załącznikiem nr 2
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1; maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający przekaże specyfikację wykonawcom, którzy zostaną dopuszczeni do składania ofert. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; \DINOPARK ETAP II - BUDOWA SZLAKU PIESZEGO W KRASIEJOWIE / INTERREG III A 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.09.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie Dziennego Domu Seniora w Wielopolu
- Rewitalizacja stawu oraz zagospodarowania terenów zielonych w Chomęcicach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Roztoka Wielka - etap II
- Remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie Miasta Tychy w 2026 roku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





