eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › post. nr 156/2012 BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK W WĘGORZEWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Giżycko: post. nr 156/2012 BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK W WĘGORZEWIE
Numer ogłoszenia: 476168 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: post. nr 156/2012 BADANIA LEKARSKIE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK W WĘGORZEWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badań lekarskich z zakresu medycyny pracy (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno - epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, psychotechniczne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy i pracowników jednostek: JW. 2568 Węgorzewo, Grupa Zabezpieczenia Węgorzewo JW.4352, Węzeł Łączności Węgorzewo, JW. 4311 Grójec/Węgorzewo. 1. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim oraz bazą do wykonywania n/w badań laboratoryjnych i konsultacji specjalistycznych w miejscowości Węgorzewo. ZADANIE NR I BADANIA LABORATORYJNE Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 MORFOLOGIA KRWI szt. 900 2 MOCZ BADANIE OGÓLNE szt. 900 3 MOCZNIK szt. 420 4 KREATYNINA szt. 420 5 CHOLESTEROL szt. 500 6 LDL szt. 500 7 HDL szt. 500 8 TG szt. 500 9 ALAT szt. 500 10 ASPAT szt. 500 11 GLUKOZA szt. 500 12 BILIRUBINA szt. 285 13 OB. szt. 360 14 VDRL szt. 11 15 HBsAg szt. 20 16 TSH szt. 30 17 PSA szt. 30 18 JONOGRAM ( Na, K) szt. 300 19 HEMOGLOBINA GLIKOLIZOWANA szt. 15 20 P-CIAŁA ANTY HBS szt. 60 21 HELICOBACTER pylori szt. 30 22 KAŁ NA NOSICIELSTWO X 3 PRÓBY szt. 80 ZADANIE NR II BADANIA RTG Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 RTG KLATKI PIERSIOWEJ +OPIS szt. 501 2 RTG KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO (DWIE PROJEKCJE) szt. 5 3 RTG KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWEGO (DWIE PROJEKCJE) szt. 12 4 RTG KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWO-KRZYŻOWEGO (DWIE PROJEKCJE) szt. 5 5 RTG PRZEWODU POKARMOWEGO Z OPISEM szt. 5 ZADANIE NR III BADANIA DODATKOWE Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 6 TOMOGRAF KOMPUTEROWY GŁOWY szt. 2 7 TOMOGRAF KOMPUTEROWY KRĘGOSŁUPA szt. 3 ZADANIE NR IV KONSULTACJA OKULISTYCZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA OKULISTYCZNA szt. 60 ZADANIE NR V KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA szt. 60 2 AUDIOGRAM szt. 25 ZADANIE NR VI KONSULTACJA NEUROLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA NEUROLOGICZNA szt. 60 ZADANIE NR VII KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA szt. 7 ZADANIE NR VIII KONSULTACJA PSYCHOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA PSYCHOLOGICZNA szt. 8 ZADANIE NR IX KONSULTACJA KARDIOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA KARDIOLOGICZNA szt. 12 2 EKG + OPIS szt. 50 3 ECHO SERCA szt. 5 4 PRÓBA WYSIŁKOWA szt. 12 ZADANIE NR X KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA szt. 5 2 SPIROMETRIA szt. 15 ZADANIE NR XI KONSULTACJA DIABETOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA DIABETOLOGICZNA szt. 5 ZADANIE NR XII KONSULTACJA GASTROLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA GASTROLOGICZNA szt. 5 2 GASTROSKOPIA szt. 5 ZADANIE NR XIII KONSULTACJA UROLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA UROLOGICZNA szt. 6 ZADANIE NR XIV KONSULTACJA GINEKOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA GINEKOLOGICZNA szt. 9 ZADANIE NR XV BADANIE KIEROWCÓW Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 BADANIE KIEROWCÓW (konsultacje specjalistyczne) + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA pakiet 210 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia i dysponujący wysokiej, jakości sprzętem medycznym. 3. Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań, wystawionych i podpisanych przez organ kadrowy sekcji personalnej lub uprawnionych lekarzy działających w imieniu Zamawiającego oraz lekarza medycyny pracy wskazanego przez Wykonawcę. a) JW. 2568 Organ kadrowy (personalny), lekarz JW. 2568, b) Grupa Zabezpieczenia Węgorzewo Organ kadrowy (personalny JW.4352), lekarz JW. 2568, c) WŁ Organ kadrowy (personalny), lekarz JW.2568, d) JW.4311 Organ kadrowy (personalny), lekarz JW. 2568. 4. Skierowanie zawierać będzie w szczególności: określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych. 5. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usług z najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta w szczególności zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.), ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2008 r. Nr 136 poz. 857 z późn. zm.), ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 z późn. zm.). 6. Świadczenia zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarki i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badan lekarskich pracowników zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.). 7. Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w: ustawie z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317), rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 07.01.2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 09.08.2010r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 187, poz. 1257), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 23.12.2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz.U.2011r, Nr 8, poz. 36). 8. Prowadzenie nadzoru dyspanseryzacyjnego oraz niezbędnej dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie niektórych świadczeń zdrowotnych przysługujących żołnierzom zawodowym (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 36). 9. Gabinety gdzie będą przeprowadzane badania muszą spełniać standardowe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006r w sprawie wymagań, jakie powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia( Dz. U. z 2006 r, Nr 213, poz.1568 z późn. zm.), a sprzęt medyczny posiadać atesty i dopuszczenia określone przez Ministra Zdrowia. 10. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych pacjentów zawierający: a) Imię i nazwisko pacjenta, b) Nazwisko lekarza przyjmującego, c) Datę zgłoszenia się pacjenta i rodzaje udzielonej porady, d) Wyznaczony termin przyjęcia do konsultacji i datę przyjęcia, e) Datę wpisania i inne dane niezbędne dla identyfikacji świadczonych usług wg wymogów przedmiotowej umowy. 11. Realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz.700 do godz. 1500. 12. Termin rozpoczęcia i zakończenia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia się skierowanej osoby. 13. Badania wstępne i okresowe wykonywane będą w dniu zgłoszenia się skierowanego pracownika Zamawiającego, a zakończone nie później niż następnego dnia roboczego po dniu rozpoczęciu badań. 14. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania specjalistycznego badania konsultacyjnego lub badania dodatkowego, niezbędnego dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika, termin badanie nie przekroczy 7 dni roboczych. 15. Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych, w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarza i lekarzy specjalistów. 16. W sytuacjach wymagających dodatkowych specjalistycznych badań osób kierowanych Zamawiający uznaje za konieczne przeprowadzenie dodatkowych badań zgodnie z obowiązującymi przepisami. 17. Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia stwierdzającego: a) Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy; b) Przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy. 18. Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio żołnierz lub pracownik wojska, który był badany. 19. Badanie lekarza orzecznika i wystawienie zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych (w 2 egz. - oryginał i kopia) 20. Wykonawca do każdej wystawionej faktury będzie załączał zestawienie zawierające następujące dane: a) Nazwiska i Imiona osób przebadanych; b) Numery PESEL osób przebadanych; c) Nazwę jednostki wojskowej, bądź instytucji; d) Datę i rodzaj udzielonych świadczeń; e) Podział na pracowników wojska i żołnierzy zawodowych (PW; ŻZ). f) Zestawienie musi byś uprzednio potwierdzone pieczątką i podpisem jednostki wojskowej, instytucji wystawiającej skierowanie na badanie. 21. Wskazane jest, aby konsultacje i badania dodatkowe odbywały się w tej samej lokalizacji, co gabinet medycyny pracy, bez potrzeby przemieszczania się do innych placówek. 22. Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądzie stanowisk pracy kadry i pracowników wojska, którzy wykonują pracę w warunkach szczególnie szkodliwych dla zdrowia, szczególnie uciążliwych i niebezpiecznych. 23. Wykonawca po przeprowadzeniu przez specjalistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez pracownika okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego musi udokumentować konieczność korekcji wady wzroku, stosownym zaświadczeniem. Podwykonawca Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia którą, powierzył podwykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 1 do SIWZ ). 2.WZÓR UMOWY - podpisany (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. ZESTAWIENIE CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 6 do SIWZ ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2013r. w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO budynek sztabowy pok. 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 08:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO budynek sztabowy kancelaria jawna pok. 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR I BADANIA LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR I BADANIA LABORATORYJNE Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 MORFOLOGIA KRWI szt. 900 2 MOCZ BADANIE OGÓLNE szt. 900 3 MOCZNIK szt. 420 4 KREATYNINA szt. 420 5 CHOLESTEROL szt. 500 6 LDL szt. 500 7 HDL szt. 500 8 TG szt. 500 9 ALAT szt. 500 10 ASPAT szt. 500 11 GLUKOZA szt. 500 12 BILIRUBINA szt. 285 13 OB. szt. 360 14 VDRL szt. 11 15 HBsAg szt. 20 16 TSH szt. 30 17 PSA szt. 30 18 JONOGRAM ( Na, K) szt. 300 19 HEMOGLOBINA GLIKOLIZOWANA szt. 15 20 P-CIAŁA ANTY HBS szt. 60 21 HELICOBACTER pylori szt. 30 22 KAŁ NA NOSICIELSTWO X 3 PRÓBY szt. 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR II BADANIA RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR II BADANIA RTG Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 RTG KLATKI PIERSIOWEJ +OPIS szt. 501 2 RTG KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO (DWIE PROJEKCJE) szt. 5 3 RTG KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWEGO (DWIE PROJEKCJE) szt. 12 4 RTG KRĘGOSŁUPA LĘDŹWIOWO-KRZYŻOWEGO (DWIE PROJEKCJE) szt. 5 5 RTG PRZEWODU POKARMOWEGO Z OPISEM szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR III BADANIA DODATKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR III BADANIA DODATKOWE Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 TOMOGRAF KOMPUTEROWY GŁOWY szt. 2 2 TOMOGRAF KOMPUTEROWY KRĘGOSŁUPA szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 81.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR IV KONSULTACJA OKULISTYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR IV KONSULTACJA OKULISTYCZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA OKULISTYCZNA szt. 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR V KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR V KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA LARYNGOLOGICZNA szt. 60 2 AUDIOGRAM szt. 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR VI KONSULTACJA NEUROLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR VI KONSULTACJA NEUROLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA NEUROLOGICZNA szt. 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR VII KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR VII KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA PSYCHIATRYCZNA szt. 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR VIII KONSULTACJA PSYCHOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR VIII KONSULTACJA PSYCHOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA PSYCHOLOGICZNA szt. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR IX KONSULTACJA KARDIOLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR IX KONSULTACJA KARDIOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA KARDIOLOGICZNA szt. 12 2 EKG + OPIS szt. 50 3 ECHO SERCA szt. 5 4 PRÓBA WYSIŁKOWA szt. 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE NR X KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR X KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA PULMUNOLOGICZNA szt. 5 2 SPIROMETRIA szt. 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE NR XI KONSULTACJA DIABETOLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR XI KONSULTACJA DIABETOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA DIABETOLOGICZNA szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE NR XII KONSULTACJA GASTROLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR XII KONSULTACJA GASTROLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA GASTROLOGICZNA szt. 5 2 GASTROSKOPIA szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE NR XIII KONSULTACJA UROLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR XIII KONSULTACJA UROLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA UROLOGICZNA szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE NR XIV KONSULTACJA GINEKOLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR XIV KONSULTACJA GINEKOLOGICZNA Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 KONSULTACJA GINEKOLOGICZNA szt. 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE NR XV BADANIE KIEROWCÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR XV BADANIE KIEROWCÓW Lp Rodzaj Badania JM Ilość szacunkowa 1 BADANIE KIEROWCÓW (konsultacje specjalistyczne) + WYDANIE ZAŚWIADCZENIA pakiet 210.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.