eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Szpitala na Solcu w Warszawie przy ul. Solec 93, wymienionego w 18 pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-13

POZYCJA 47591

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Szpitala na Solcu w Warszawie przy ul. Solec 93, wymienionego w 18 pakietach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej SOLEC, do kontaktów: wŁADYSŁAW wILCZYŃSKI, ul. Solec 93, 00-382 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6257151, 6216070, fax 022 6253111, 6221002, e-mail: w.wilczynski@cmsolec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Solec Dział Zamówień Publicznych, Władysław Wilczyński, ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, woj. Mazowieckie, tel. 022 6217060, fax 022 6221002, e-mail: w.wilczynski@cmsolec.pl, www.cmsolec.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Szpitala na Solcu w Warszawie przy ul. Solec 93, wymienionego w 18 pakietach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka Szpitala na Solcu w Warszawie przy ul. Solec 93. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jedorazowego użytku do Szpitala na Solcu wymienionego w 18 pakietach Pakiet nr 1 - cewniki, sondy, dreny Pakiet nr 2 - zestaw do drenażu opłucnej Pakiet nr 3 - dreny do odsysania Pakiet nr 4 - końcówki oraz słoje do ssaków Pakiet nr 5 - czujniki, sondki, maski do aparatów medycznych Pakiet nr 6 - czujniki, skraplacze do aparatów medycznych Pakiet nr 7 - filtry zewnętrzne i wewnętrzne do inkubatorów Pakiet nr 8 - filtry wielorazowe do respiratorów Pakiet nr 9 - kraniki i przedłużacze do wenflonów Pakiet nr 10 - maski tlenowe, łączniki, przedłużacze Pakiet nr 11 - mata dekontaminacyjna Pakiet nr 12 - mankiety do pomiaru ciśnienia Pakiet nr 13 - worki do resuscytacji Pakiet nr 14 - wanienki do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych Pakiet nr 15 - anestezjologia i tracheostomia Pakiet nr 16 - przedłużacze do pomp infuzyjnych Pakiet nr 17 - zestawy do dializy, wlewów Pakiet nr 18 - pojemniki plastykowe jednorazowego użytku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz ofertowy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3. Aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 4-8 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 9 7. Sprawozdanie finansowe za rok 2005 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 9. Wykaz zrealizowanych zamówień 10. Oświadczenie o gotowości podpisania umowy 11. Projekt umowy podpisany i parafowany na każdej stronie 12. Dokument potwierdzający uprawnienia do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przez osobę/osoby podpisujące ofertę 13. Kserokopia dokumentu o nadaniu numeru NIP 14. Kserokopia dokumentu o nadaniu numeru REGON-u 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory Kod CPV wg słownika 2008: 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.16.41 - Sondy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.41 - Sondy Oryginalny kod CPV: 33.15.77.00 - Worki ambu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.77.00 - Worki ambu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przekracza równowartość kwoty 60 000 euro i nie przekracza równowartości kwoty 211 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmsolec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2006 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2006, godzina 14:00, Szpital na Solcu w Warszawie przy ul. Solec 93 (sala konferencyjna - piwnica lok. 26).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1. 1) Krótki opis: cewniki, sondy dreny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.14.12.00. 3) Wielkość lub zakres: przekracza równowartość kwoty 6000 euro i nie przekracza równowartości kwoty 60000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2. 1) Krótki opis: zestaw do drenażu opłucnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: przekracza równowartość kwoty 6000 euro i nie przekracza równowartości kwoty 60000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: pakiet nr 3. 1) Krótki opis: dreny do odsysania. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.14.16.40. 3) Wielkość lub zakres: przekracza równowartość kwoty 6000 euro i nie przekracza równowartości kwoty 60000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4. 1) Krótki opis: końcówki oraz słoje do ssaków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: nie przekracza równowartości kwoty 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5. 1) Krótki opis: czujniki, sondki, maski do aparatów medycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: nie przekracza równowartość kwoty 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6. 1) Krótki opis: czujniki, skraplacze do aparatów medycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: nie przekracza równowartości kwoty 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7. 1) Krótki opis: filtry zewnętrzne i wewnętrzne do inkubatorów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: nie przekracza równowartości kwoty 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8. 1) Krótki opis: filtry wielorazowe do respiratorow. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: nie przekracza równowartości kwoty 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9. 1) Krótki opis: kraniki i przedłużacze do wenflonów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: nie przekracza równowartości kwoty 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10. 1) Krótki opis: maski tlenowe, łączniki, przedłużacze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: przekracza równowartość kwoty 6000 euro i nie przekracza równowartości kwoty 60000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11. 1) Krótki opis: mata dekontaminacyjna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: przekracza równowartość kwoty 6000 euro i nie przekracza równowartości kwoty 60000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12. 1) Krótki opis: mankiety do pomiaru ciśnienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.17.11.00. 3) Wielkość lub zakres: nie przekracza równowartości kwoty 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13. 1) Krótki opis: worki do resuscytacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.15.77.00. 3) Wielkość lub zakres: nie przekracza równowartości kwoty 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14. 1) Krótki opis: wanienki do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: przekracza równowartość kwoty 6000 euro i nie przekracza równowartości kwoty 60000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15. 1) Krótki opis: anestezjologia i tracheotomia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.17.11.00. 3) Wielkość lub zakres: przekracza równowartość kwoty 6000 euro i nie przekracza równowartości kwoty 60000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16. 1) Krótki opis: przedłużacze do pomp infuzyjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: nie przekracza równowartości kwoty 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17. 1) Krótki opis: zestawy do dializy, wlewów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: przekracza równowartość kwoty 6000 euro i nie przekracza równowartości kwoty 60000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18. 1) Krótki opis: pojemniki plastykowe jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: nie przekracza równowartości kwoty 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.