Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Janów Lubelski: wymiana karetek "R" i "W" Ratownictwa Medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Krystyna Zyśko, ul. Zamoyskiego 149, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724600, 8724611 w. 333, fax 015 8724600, e-mail: rabertjanow@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzzozjl.and.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krystyna Zyśko, ul. Zamoyskiego 149 nr pok. 1142, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015/8724 611 wew. 608, fax 015/8724 600, e-mail: krystz@o2.pl, www.spzzozjl.and.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Goluch Robert, ul. Zamoyskiego 149 nr pok. 1142, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015/ 8724 611 wew 608, fax 015/8724 600, e-mail: robertjanow@interia.pl, www.spzzozjl.and.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krystyna Zyśko, ul. Zamoyskiego 149 nr pok. 1141 (sekretariat), 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015/8724 611 wew 608, fax 015/8724 600, e-mail: krystz@o2.pl, www.spzzozjl.and.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana karetek "R" i "W" Ratownictwa Medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych , o masie do 3,5 tony ( z wyposażeniem i osobami), wyprodukowanych w 2006 roku 2 (dwóch) sztuk ambulansów z wyposażeniem medycznym oraz sprzętu medycznego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga następujących dokumentów: Deklaracji zgodności CE oraz dokumentów wymaganych przepisami prawa do dopuszczenia do ruchu ambulansów i dokumentów potrzebnych do rejestracji i ubezpieczenia przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia oszacowano na kwote niższą niż wyrażona w złotych równowartość kwoty okreslonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 06.10.2006; lub data zakończenia: 08.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 9 974 (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt cztery złotych) należy wpłacić na konto bankowe Zamawiającego ,nr podany w SIWZ przed terminem składnia ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. Ustawy z dnia 29.01.2004 rok Pzp ( dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm) oraz nie zostaną wykluczeni na postawie art. 24 Ustawy Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 6.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 7.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 7.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2., 7.1.4. i 7.1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 6)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2. oraz w niniejszym punkcie powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.4.Dokumenty określone w pkt 7.2 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 7.1.2.-7.1.5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokument wymieniony w pkt 7.1.1. winien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. Parametry techniczne ambulansu 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozjl.and.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: 20 zł- przesłanie SIWZ za potwierdzeniem odbioru lub 10 zł- odebranie w siedzibie zamawiającego , płatne gotówka w kasie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 12:10, siedziba zamawiającego w Janów Lubelski ul. Zamoyskiego 146 pok. nr 1161 / świetlica/.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zakup ambulansów będzie dokonany w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zgodnie z podpisaną umową z Wojwewodą Lubelskim , umowa nr: Z/2.06/I/1.3.2./1423/05/U/06/06 z dnia 10.07.2006ro dofinansowanie projektu \Wymiana karetek \ R\ i \W\ Ratownictwa Medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim\ nr Z/2.06/I/1.3.2./1423/05 w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów , poddziałanie 1.3.2. - Regionalan infrastruktura ochrony zdrowia 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.09.2006.
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Budowa drogi gminnej - ul. Chopina w Janowie Lubelskim
- Przeprowadzenie audytu KRI, aktualizację i wdrożenie SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z cyberbezpieczeństwa związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych nr 2823L, 2821L, 2820L na odcinku Krzemień II-Flisy
- Remont pomieszczeń w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Dostawa ambulansu typu P z wyposażeniem do Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem na potrzeby Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
- Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





