Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Dęblin: rozbudowa i modernizacja infrastruktury teleinformatycznej Miasta Dęblin Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Dęblin, do kontaktów: Mariusz Kulina, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8830001, 8830078, fax 081 8810911, e-mail: inwestycje@um.deblin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.deblin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i modernizacja infrastruktury teleinformatycznej Miasta Dęblin. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Miasta Dęblin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem i przeprowadzeniem niezbędnych szkoleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ). Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Okres gwarancji: - na sprzęt - 36 miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, - na oprogramowanie - 12 miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza powierzenie prac objętych niniejszym postępowaniem podwykonawcom za wyjątkiem dostawy sprzętu i oprogramowania, które musi zrealizować wykonawca samodzielnie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularze wg załączonych druków, stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Załącznik nr 2 SIWZ, e) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw licząc do dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy w każdym z wymienionych w punkcie 9.1.b. obszarów, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że, dostawy te wykonane zostały należycie (np. referencje). j) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzające warunek określony w pkt. 9.1.c. k) część sprawozdania finansowego (bilans oraz rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. l) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert m) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej n) certyfikaty lub deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt. 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3) Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znajdują zastosowanie przepisy §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz 605). 4) Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę \za zgodność z oryginałem\ odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 32.40.00.00 - Sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.40.00.00 - Sieci 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1) Rozbudowa infrastruktury technicznej Urzędu Miasta Dęblin. 2) Budowa elementów regionalnej sieci szerokopasmowej. 3) Budowa portalu usług elektronicznych Wrota Dęblina. 4) Budowa systemu e-Urząd. Szczegółowy opis, zakres przemiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 300
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; b) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat licząc do dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy w każdym z poniższych obszarów. Należyte wykonanie dostaw musi być potwierdzone dokumentami wystawionymi przez klientów (np. referencje): - dostawa systemu klasy workflow obejmującego minimum 100 użytkowników lub dostawa portalu internetowego / intranetowego obsługującego minimum 15.000 użytkowników; - dostawa systemu informatycznego odpowiadającego zakresem i funkcjonalnością przedmiotowi zamówienia, obejmującego system wspomagania zarządzania urzędem, o całkowitej wartości zamówienia, co najmniej 500 000 PLN (z VAT); c) dysponują odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadającymi odpowiednie doświadczenie zawodowe oraz stosowne kwalifikacje w danej specjalności, niezbędne do obsługi następujących stanowisk: - project manager - min. 1 osoby posiadające certyfikat Project Management Professional wydanym przez Project Management Institute lub równoważny. Project manager musi wykazać się doświadczeniem przy realizacji co najmniej jednego projektu o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN (z VAT). - specjalistę ds. tworzenia systemów informatycznych - min. 1 osoba, wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 1 systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN (z VAT). - specjalistę ds. modelowania procesów systemu informatycznego - min. 1 osoba, posiadająca potwierdzone doświadczeniem umiejętności w zakresie modelowania procesów. Wskazana osoba musi wykazać się doświadczeniem w modelowaniu procesów, jako specjalista, co najmniej w 1 projekcie obejmującym wdrożenie Systemu Zarządzania Urzędem i Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów. - kierownika ds. jakości - min. 1 osoba, posiadająca potwierdzone doświadczeniem kwalifikacje. - inżynier systemowy o kwalifikacjach z zakresu administracji serwerów, które będą zaproponowane w postępowaniu, potwierdzonych odpowiednim certyfikatem wydanym przez producenta proponowanego sprzętu (min.1 osoba). d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - legitymują się w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych, w każdym roku, obrotem na poziomie min. 500 000 zł; - legitymują się zdolnością kredytową lub posiadaniem środków finansowych na poziomie 500 000 zł; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 3) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców), b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. Dodatkowo każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum musi złożyć osobno dokumenty określone w pkt. 10.1 c)-h) SIWZ tj.: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Załącznik nr 2 SIWZ, - aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. \Nazwa i adres Wykonawcy\ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularze wg załączonych druków, stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Załącznik nr 2 SIWZ, e) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw licząc do dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy w każdym z wymienionych w punkcie 9.1.b) SIWZ obszarów tj.: - dostawa systemu klasy workflow obejmującego minimum 100 użytkowników lub dostawa portalu internetowego / intranetowego obsługującego minimum 15.000 użytkowników; - dostawa systemu informatycznego odpowiadającego zakresem i funkcjonalnością przedmiotowi zamówienia, obejmującego system wspomagania zarządzania urzędem, o całkowitej wartości zamówienia, co najmniej 500 000 PLN (z VAT); z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że, dostawy te wykonane zostały należycie (np. referencje). j) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzające warunek określony w pkt. 9.1.c SIWZ tj.: - project manager - min. 1 osoba posiadająca certyfikat Project Management Professional wydanym przez Project Management Institute lub równoważny. Project manager musi wykazać się doświadczeniem przy realizacji co najmniej jednego projektu o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN (z VAT), - specjalistę ds. tworzenia systemów informatycznych - min. 1 osoba, wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 1 systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN (z VAT), - specjalistę ds. modelowania procesów systemu informatycznego - min. 1 osoba, posiadająca potwierdzone doświadczeniem umiejętności w zakresie modelowania procesów. Wskazana osoba musi wykazać się doświadczeniem w modelowaniu procesów, jako specjalista, co najmniej w 1 projekcie obejmującym wdrożenie Systemu Zarządzania Urzędem i Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów, - kierownika ds. jakości - min. 1 osoba, posiadająca potwierdzone doświadczeniem kwalifikacje, - inżynier systemowy o kwalifikacjach z zakresu administracji serwerów, które będą zaproponowane w postępowaniu, potwierdzonych odpowiednim certyfikatem wydanym przez producenta proponowanego sprzętu (min.1 osoba). k) część sprawozdania finansowego (bilans oraz rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. l) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, n) certyfikaty lub deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt. 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3) Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znajdują zastosowanie przepisy §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz 605). 4) Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę \za zgodność z oryginałem\ odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 60 2. Funkcjonalność oprogramowania 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deblin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, pok. nr 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.09.2006.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Subskrypcje licencji Microsoft 365 A3 oraz A5 Security, A5, Defender for Servers Plan 2
- Sukcesywne dostawy środków higieny BHP
- Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych oraz warzyw i owoców mrożonych w 2026 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Usługa prania
- Dostawa wyposażenia dla ZSZ Nr 1 w Dęblinie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





