eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Budowa oświetlenia drogowego we wsi Dobra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Bolesławiec: Budowa oświetlenia drogowego we wsi Dobra
Numer ogłoszenia: 47562 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec , ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, faks 075 7351783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego we wsi Dobra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie oświetlenia drogi gminnej dz. nr 38/26, 39/6, 40/12 w miejscowości Dobra gm. Bolesławiec, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę PROTMEL Usługi Projektowe z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Kiepury 67/46. Oświetlenie zostanie wykonane jako rozbudowa istniejącego oświetlenia drogi wojewódzkiej w m. Dobra. Nowy odcinek oświetlenia należy zasilić z istniejącej latarni przy drodze wojewódzkiej. Projektowane oświetlenie wykonane będzie latarniami z oprawami sodowymi 100W na słupach oświetleniowych z blachy stalowej profilowanej ocynkowanej o wysokości 8 mi średnicy przy podstawie co najmniej 190 mm, z wysięgnikiem 0,5 m (z możliwością regulacji kąta pochylenia) mocowanych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Dodatkowo od powyższego zakresu zamówienie obejmuje wykonanie jednego punktu oświetlenia drogowego przy drodze nr 125 w Dobrej (rozbudowa oświetlenia przy tej drodze). Nową latarnię należy zasilić z istniejącej latarni. Dodatkowy odcinek oświetlenia o długości 75 m należy wykonać w standardzie opisanym powyżej. Po uwzględnieniu dodatkowego odcinka oświetlenia drogowego (dz.125) zakres zamówienia to: - oświetlenie ulic na łącznej długości - 575 mb, - linię kablową YAKY 4x25 mm2 - 620 mb, - słupy z blachy stalowej profilowanej -10 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy (upzp) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 upzp. 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie zadanie polegające na budowie oświetlenia drogowego (przy drodze publicznej), o wartości nie mniejszej niż proponowana przez Wykonawcę w niniejszym przetargu cena ryczałtowa netto. 3. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami upoważniającymi do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjne - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych minimum do 1kV. Osoba wskazana jako ta, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy musi należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia /niespełnia, na podstawie wymaganych do przedłożenia dokumentów wymienionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 upzp, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanych warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia drogowego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru załącznika nr 2 Doświadczenie Zawodowe. Co najmniej jedno wykazane zadanie (to spełniające warunek Rozdz. V pkt.1 ppkt 1.2) musi być potwierdzone dokumentem (np. referencją) o jego należytym wykonaniu. 2.2. Informację o osobie, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (załączając kserokopię uprawnień oraz dowód przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) - wg wzoru załącznika nr 3 Potencjał Kadrowy. 3. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Komplet oświadczeń - wg wzoru załącznika nr 4 Oświadczenie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesławiec, ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, pok. 2, na pisemny wniosek po wpłaceniu 30,00zł na konto Urzędu Gminy Bolesławiec nr 29 8392 0004 2600 2017 2000 0010.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Bolesławiec, ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.