eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2005-09-13

POZYCJA 47544

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Obrony Narodowej, do kontaktów: Iwona Łopacińska, al. gen. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, fax 022 6813175, e-mail: i.lopacinska@aon.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: CZĘŚĆ I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA PAKIET I 1.1. Zestaw komputerowy nr 1 (PC) szt. 60 1.2. Zestaw komputerowy nr 2 (PC) szt. 37 1.3. Zestaw komputerowy nr 3 (PC) szt. 5 PAKIET II 2.1 Zestaw komputerowy nr 4 (SERVER) szt. 2 PAKIET III 3.1. Komputer nr 4 (Notebook) szt. 20 PAKIET IV 4.1. Drukarka laserowa nr 1: kolorowa szt. 5 4.2. Drukarka laserowa nr 2: kolorowa szt. 1 4.3. Drukarka laserowa nr 3: czarno-biała szt. 34 4.4 Drukarka atramentowa nr 4: kolorowa szt. 3 4.5. Drukarka atramentowa nr 5: kolorowa szt. 3 PAKIET V 5.1. Projektor multimedialny szt. 4 5.2. Projektor multimedialny szt. 1 PAKIET VI 6.1. Oprogramowanie MS OFFICE XP Professional (MOLP/EDU) lic. 122 CZĘŚĆ II DOSTAWA CZĘŚCI, AKCESORIÓW I WYROBÓW DO KOMPUTERÓW ORAZ OSPRZĘTU DO MINIKOMPUTERÓW 1. Pamięć do komputera SD RAM 512 MB szt. 10 2. Pamięć do komputera DDR 256 MB 333 MHz szt. 5 3. Pamięć do komputera DDR 516 MB 333 MHz szt. 5 4. Dysk twardy do komputera 40 GB Ultra ATA / 7200 szt. 15 5. Dysk twardy do komputera 80 GB Ultra ATA / 7200 szt. 10 6. Dysk twardy do komputera 120 GB Ultra ATA / 7200 szt. 5 7. Napęd CD-ROM 52x Ultra DMA - wewnętrzny szt. 10 8. Napęd CDRW 52/32/52x - wewnętrzny szt. 5 9. Napęd DVD 16x - wewnętrzny szt. 5 10. Napęd COMBO CDR - DVD - wew. szt. 5 11. Nagrywarka DVD+R 16x DVD-R 16x - wew. szt. 5 12. Napęd FDD 1.44 MB szt. 5 13. Karta sieciowa FastEtherLink Managed Server szt. 20 14. Ściereczki czyszczące - suche - komputerowe szt. 200 15. Środek czyszczący do obudowy komputera szt. 50 16. Środek czyszczący do monitora komputerowego (szkła) szt. 50 17. Kaseta do STREAMERA HP 24GB szt. 5 18. Dyskietki 3,5" HD szt. 500 19. Kompakt CD szt. 2000 20. Kompakt CD-RW szt. 300 21. Kompakt DVD szt. 400 22. Kabel połączeniowy USB / 3 m (komp-druk) szt. 20 23. Podkładka pod mysz (sztywna - perforowana) szt. 30 24. Pamięć flash drive USB 1.1 i 2.0 / 512 MB z przedłużaczem A-B szt. 15 25. Pamięć flash drive USB 2.0 / 1024 MB z przedłużaczem A-B szt. 5 26. Urz. do poł./przeł. J.C. PC i MAC USB (wspólny monitor, klawiatura, mysz) szt. 1 27. Klawiatura USB z przejściówką do PS/2 szt. 30 28. Listwa przeciwzakłóceniowa - zasilająca (5 gniazd) 5 m szt. 50 29. Mysz - optyczna z rolerem na USB z przejściówką do PS/2 i podkładka szt. 50 30. Przejściówka z PS2 na USB szt. 10 31. Zasilacz awaryjny UPS 700 W szt. 40 32. Głośniki do komputera 2.0 SBS 240 szt. 5 33. Monitor LCD 15" / 0.297 mm/ 1024x768-75Hz/ 25ms/ 400:1/ 250cd/ TCO '03/ D-Sub szt. 10 34. Monitor LCD 17"/ 0.264 mm/ 1280x1024-75Hz/ 500:1/ 260cd/ TCO '03/ D-Sub/ DVI-D szt. 5 35. Kamera internetowa USB 2.0 / mikrofon szt. 5. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Akademia Obrony Narodowej, al. gen. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.21.00 - Osprzęt do minikomputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.20.00 - Osprzęt do minikomputerów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 11000 PLN, Część I - 10 000 PLN, Część II -1000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata nastąpi jednorazowo, po należytym wykonaniu umowy przez wykonawcę, przelewem na konto wskazane na fakturze VAT, w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury wystawionej na podstawie protokołu przyjęcia - przekazania. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu winni: spełniać warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm. ); nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm. ); spełniać wymagania określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (2002, 2003, 2004) lub w bieżącym roku kalendarzowym co najmniej 1 dostawy (umowy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości umowy (brutto zł), okresu realizacji umowy (data wykonania) i odbiorcę - stronę umowy (nazwa, adres), 2) dokumenty potwierdzające, że dostawy (umowy) ujęte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością (tzw. referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty potwierdzające), 3) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty, będące przedmiotem dostawy, odpowiadają określonym normom - na tej podstawie zamawiający żąda, aby wykonawca złożył: a) certyfikat ISO 9001 na proces projektowania i produkcji lub inny dokument równoważny - dotyczy Części I zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) certyfikat normy emisji promieniowania (TCO'99) lub inny dokument równoważny zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 4) deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami: 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE) - dotyczy Części I zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80%, gwarancja - 20%. Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 34/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.10.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: płatności - przelew na konto AON lub wpłata w kasie AON, kasa - czynna w poniedziałek, środę i piątek od 10:00 do 14:30 - tel. 68 14 080. Numer konta bankowego: Bank Pekao SA X Oddział Warszawa 81 1240 1095 1111 0000 0324 4159. W przypadku dokonywania wpłat na konto AON należy dokładnie określić tytuł dokonywanej wpłaty. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.10.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.10.2005, godzina 11:00, Warszawa, al. gen Chruściela 103 - sala odpraw Oddziału Zabezpieczenia - budynek nr 4 - pokój nr 106 (I piętro).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 3) Zakres lub wartość: CZĘŚĆ I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA PAKIET I 1.1. Zestaw komputerowy nr 1 (PC) szt. 60 1.2. Zestaw komputerowy nr 2 (PC) szt. 37 1.3. Zestaw komputerowy nr 3 (PC) szt. 5 PAKIET II 2.1 Zestaw komputerowy nr 4 (SERVER) szt. 2 PAKIET III 3.1. Komputer nr 4 (Notebook) szt. 20 PAKIET IV 4.1. Drukarka laserowa nr 1: kolorowa szt. 5 4.2. Drukarka laserowa nr 2: kolorowa szt. 1 4.3. Drukarka laserowa nr 3: czarno-biała szt. 34 4.4 Drukarka atramentowa nr 4: kolorowa szt. 3 4.5. Drukarka atramentowa nr 5: kolorowa szt. 3 PAKIET V 5.1. Projektor multimedialny szt. 4 5.2. Projektor multimedialny szt. 1 PAKIET VI 6.1. Oprogramowanie MS OFFICE XP Professional (MOLP/EDU) lic. 122 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa części, akcesoriów i wyrobów do komputerów oraz osprzętu do minikomputerów. 3) Zakres lub wartość: CZĘŚĆ II DOSTAWA CZĘŚCI, AKCESORIÓW I WYROBÓW DO KOMPUTERÓW ORAZ OSPRZĘTU DO MINIKOMPUTERÓW 1. Pamięć do komputera SD RAM 512 MB szt. 10 2. Pamięć do komputera DDR 256 MB 333 MHz szt. 5 3. Pamięć do komputera DDR 516 MB 333 MHz szt. 5 4. Dysk twardy do komputera 40 GB Ultra ATA / 7200 szt. 15 5. Dysk twardy do komputera 80 GB Ultra ATA / 7200 szt. 10 6. Dysk twardy do komputera 120 GB Ultra ATA / 7200 szt. 5 7. Napęd CD-ROM 52x Ultra DMA - wewnętrzny szt. 10 8. Napęd CDRW 52/32/52x- wewnętrzny szt. 5 9. Napęd DVD 16x - wewnętrzny szt. 5 10. Napęd COMBO CDR - DVD - wew. szt. 5 11. Nagrywarka DVD+R 16x DVD-R 16x - wew. szt. 5 12. Napęd FDD 1.44 MB szt. 5 13. Karta sieciowa FastEtherLink Managed Server szt. 20 14. Ściereczki czyszczące - suche - komputerowe szt. 200 15. Środek czyszczący do obudowy komputera szt. 50 16. Środek czyszczący do monitora komputerowego (szkła) szt. 50 17. Kaseta do STREAMERA HP 24GB szt. 5 18. Dyskietki 3,5" HD szt. 500 19. Kompakt CD szt. 2000 20. Kompakt CD-RW szt. 300 21. Kompakt DVD szt. 400 22. Kabel połączeniowy USB / 3 m (komp-druk) szt. 20 23. Podkładka pod mysz (sztywna - perforowana) szt. 30 24. Pamięć flash drive USB 1.1 i 2.0 / 512 MB z przedłużaczem A-B szt. 15 25. Pamięć flash drive USB 2.0 / 1024 MB z przedłużaczem A-B szt. 5 26. Urz. do poł/przeł. J.C. PC i MAC USB (wspólny monitor , klawiatura, mysz) szt. 1 27. Klawiatura USB z przejściówką do PS/2 szt. 30 28. Listwa przeciwzakłóceniowa - zasilająca (5 gniazd) 5 m szt. 50 29. Mysz - optyczna z rolerem na USB z przejściówką do PS/2 i podkładka szt. 50 30. Przejściówka z PS2 na USB szt. 10 31. Zasilacz awaryjny UPS 700 W szt. 40 32. Głośniki do komputera 2.0 SBS 240 szt. 5 33. Monitor LCD 15" / 0.297mm/ 1024x768-75Hz/ 25ms/ 400:1/ 250cd/ TCO '03/ D-Sub szt. 10 34. Monitor LCD 17"/ 0.264mm/ 1280x1024-75Hz/ 500:1/ 260cd/ TCO '03/ D-Sub/ DVI-D szt. 5 35. Kamera internetowa USB 2.0 / mikrofon szt. 5 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.