Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-20
Sanok: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób będących uczestnikami
Projektu Systemowego Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok realizowanego w Ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki priorytet VII Promocja Integracji 	Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 	7.1.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 475342 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 30, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4632810, faks 013 4641368.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób będących uczestnikami Projektu Systemowego Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok realizowanego w Ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej 8 osób Kurs Prawo jazdy kat. C 2 osoby Kurs kucharz małej gastronomii 6 osób Magazynier operator wózka jezdniowego z systemem HACCP 5 osób Kurs Obróbka CNC obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie 1 osoba Kurs opiekunka środowiskowa 7 osób Kurs krawiecki -poziom podstawowy 2 osoby Kurs masażysta -podstawy masażu 1 osoba Kurs spawania metodą MIG(131) 1 osoba, MAG podstawowy metoda (135 )1 osoba, TIG (141) 1 osoba.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 - Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wartość zamówień uzupełniających stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr. 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia tożsame lub odpowiadające wybranej części zamówienia Doświadczenie firmy załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisany Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia - załącznik nr. 6 do SIWZ lub w przypadku dysponowania potencjałem innego wykonawcy - załącznik nr 7 do SIWZ. W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: W przypadku kursu Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą stanowisk przy kasach fiskalnych - minimum 5 kas fiskalnych z niezbędnym oprogramowaniem, odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną, multimedialną oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. pomieszczeń i sprzętu. W przypadku kursu Prawa jazdy kat. C wykonawca musi dysponować minimum jednym pojazdem spełniającym wymagania niniejszego kursu oraz odpowiednim placem manewrowym do przeprowadzenia szkolenia praktycznego, odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. pomieszczania, sprzętu i placu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu Kucharz małej gastronomii wykonawca musi dysponować salą na zajęcia praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia kuchenne niezbędne dla 6 uczestników szkolenia, odpowiednią salą na zajęcia teoretyczne wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu i pomieszczeń, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku kursu Krawiecki poziom podstawowy wykonawca musi dysponować salą na zajęcia praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia krawieckie niezbędne dla 2 uczestników szkolenia(jedna maszyna do szycia dla jednego uczestnika) a także odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu i pomieszczeń, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku Kursu masażysta podstawy masażu wykonawca musi dysponować salą na zajęcia teoretyczne i praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia niezbędne podczas zajęć praktycznych dla 1 uczestnika szkolenia, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu i pomieszczeń, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku kursu Magazynier operator wózka jezdniowego z systemem HACCP wykonawca musi dysponować minimum jednym pojazdem spełniającymi wymagania niniejszego kursu oraz odpowiednim placem manewrowym do przeprowadzenia szkolenia praktycznego oraz odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. pomieszczeń, sprzętu i placu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu Opiekunka środowiskowa wykonawca musi dysponować odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych dla 7 uczestników szkolenia, sala wyposażona w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu. W przypadku Kursu obsługa obrabiarek sterowanych mechanicznie Obróbka CNC wykonawca musi dysponować odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, i sprzęt audiowizualny oraz odpowiednią salą na zajęcia praktyczne wyposażoną w niezbędny sprzęt zgodnie ze specyfiką kursu lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętuna okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu Spawanie metodą MAG podstawowy metoda 135 wykonawca musi dysponować salą na zajęcia teoretyczne i praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia niezbędne podczas zajęć praktycznych dla uczestników szkolenia, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku kursu Spawanie metodą TIG(141)wykonawca musi dysponować salą na zajęcia teoretyczne i praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia niezbędne podczas zajęć praktycznych dla uczestników szkolenia, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu Spawanie metodą MIG(131)wykonawca musi dysponować salą na zajęcia teoretyczne i praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia niezbędne podczas zajęć praktycznych dla uczestników szkolenia, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług szkoleń które w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonały 2 usługi szkolenia tożsame lub odpowiadające wybranej części zamówienia pn. Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej Kurs Prawo jazdy kat. C Kurs kucharz małej gastronomii Magazynier operator wózka jezdniowego z systemem HACCP Kurs Obróbka CNC obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie Kurs opiekunka środowiskowa Kurs krawiecki poziom podstawowy Kurs masażysta podstawy masażu Kurs spawania metodą MIG(131) , MAG podstawowy metoda (135 ) , TIG (141) lub dysponuje osobami które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonaływykonują pracę (umowa/y o pracę, umoway cywilno-prawne) -przez okres minimum 18 miesięcy np. na stanowisku nauczyciela, wykładowcy. Wykonanawykonywana praca musi być tożsama lub odpowiadająca wybranej części zamówienia. - Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.sanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Osrodek pomocy Społecznej 38-500 sanok Zamkowa 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku, ul. Zamkowa 30, 38-500 Sanok, w Sekretariacie I p ( pok. nr 13).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Systemowego Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok realizowanego w Ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
 - Dostawa fabrycznie nowej mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026
 - Dostawa tarcicy konstrukcyjnej do wykonania remontu mostów drewnianych w ciągu dróg powiatowych: Nr 2259R w m. Kalnica, Nr 2257R w m. Średnie Wielkie, Nr 2258R w m. Tarnawa Górna, w ilości 136,13 m3
 
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli - realizacja projektu pn. "Aktywna szkoła zawodowa bez barier"
 - Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
 - Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów w ramach projektu "LO - krok do sukcesu"
 - "Kursy dla uczniów i nauczycieli umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych"
 - Kurs dla uczniów "Obsługa programów DTP" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
 - Przeprowadzenie szkoleń "Podstawy / "Średniozaawansowany Microsoft Access" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
 
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





