eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokZorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób będących uczestnikami Projektu Systemowego Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok realizowanego w Ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Sanok: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób będących uczestnikami Projektu Systemowego Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok realizowanego w Ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 475342 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 30, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4632810, faks 013 4641368.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób będących uczestnikami Projektu Systemowego Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok realizowanego w Ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej 8 osób Kurs Prawo jazdy kat. C 2 osoby Kurs kucharz małej gastronomii 6 osób Magazynier operator wózka jezdniowego z systemem HACCP 5 osób Kurs Obróbka CNC obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie 1 osoba Kurs opiekunka środowiskowa 7 osób Kurs krawiecki -poziom podstawowy 2 osoby Kurs masażysta -podstawy masażu 1 osoba Kurs spawania metodą MIG(131) 1 osoba, MAG podstawowy metoda (135 )1 osoba, TIG (141) 1 osoba.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wartość zamówień uzupełniających stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr. 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje  co najmniej 2 zamówienia tożsame lub odpowiadające wybranej części zamówienia Doświadczenie firmy załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisany Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia - załącznik nr. 6 do SIWZ lub w przypadku dysponowania potencjałem innego wykonawcy - załącznik nr 7 do SIWZ. W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: W przypadku kursu Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą stanowisk przy kasach fiskalnych - minimum 5 kas fiskalnych z niezbędnym oprogramowaniem, odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną, multimedialną oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. pomieszczeń i sprzętu. W przypadku kursu Prawa jazdy kat. C wykonawca musi dysponować minimum jednym pojazdem spełniającym wymagania niniejszego kursu oraz odpowiednim placem manewrowym do przeprowadzenia szkolenia praktycznego, odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. pomieszczania, sprzętu i placu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu Kucharz małej gastronomii wykonawca musi dysponować salą na zajęcia praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia kuchenne niezbędne dla 6 uczestników szkolenia, odpowiednią salą na zajęcia teoretyczne wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu i pomieszczeń, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku kursu Krawiecki poziom podstawowy wykonawca musi dysponować salą na zajęcia praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia krawieckie niezbędne dla 2 uczestników szkolenia(jedna maszyna do szycia dla jednego uczestnika) a także odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu i pomieszczeń, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku Kursu masażysta podstawy masażu wykonawca musi dysponować salą na zajęcia teoretyczne i praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia niezbędne podczas zajęć praktycznych dla 1 uczestnika szkolenia, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu i pomieszczeń, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku kursu Magazynier operator wózka jezdniowego z systemem HACCP wykonawca musi dysponować minimum jednym pojazdem spełniającymi wymagania niniejszego kursu oraz odpowiednim placem manewrowym do przeprowadzenia szkolenia praktycznego oraz odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. pomieszczeń, sprzętu i placu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu Opiekunka środowiskowa wykonawca musi dysponować odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych dla 7 uczestników szkolenia, sala wyposażona w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu. W przypadku Kursu obsługa obrabiarek sterowanych mechanicznie Obróbka CNC wykonawca musi dysponować odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym oraz wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, i sprzęt audiowizualny oraz odpowiednią salą na zajęcia praktyczne wyposażoną w niezbędny sprzęt zgodnie ze specyfiką kursu lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętuna okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu Spawanie metodą MAG podstawowy metoda 135 wykonawca musi dysponować salą na zajęcia teoretyczne i praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia niezbędne podczas zajęć praktycznych dla uczestników szkolenia, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku kursu Spawanie metodą TIG(141)wykonawca musi dysponować salą na zajęcia teoretyczne i praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia niezbędne podczas zajęć praktycznych dla uczestników szkolenia, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku kursu Spawanie metodą MIG(131)wykonawca musi dysponować salą na zajęcia teoretyczne i praktyczne wyposażoną w sprzęt oraz narzędzia niezbędne podczas zajęć praktycznych dla uczestników szkolenia, wyposażoną w minimum flipchart lub tablicę klasyczną, magnetyczną lub multimedialną, oraz sprzęt audiowizualny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług szkoleń które w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonały 2 usługi szkolenia tożsame lub odpowiadające wybranej części zamówienia pn. Kurs sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej Kurs Prawo jazdy kat. C Kurs kucharz małej gastronomii Magazynier operator wózka jezdniowego z systemem HACCP Kurs Obróbka CNC obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie Kurs opiekunka środowiskowa Kurs krawiecki poziom podstawowy Kurs masażysta podstawy masażu Kurs spawania metodą MIG(131) , MAG podstawowy metoda (135 ) , TIG (141) lub dysponuje osobami które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonaływykonują pracę (umowa/y o pracę, umoway cywilno-prawne) -przez okres minimum 18 miesięcy np. na stanowisku nauczyciela, wykładowcy. Wykonanawykonywana praca musi być tożsama lub odpowiadająca wybranej części zamówienia.  - Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.sanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Osrodek pomocy Społecznej 38-500 sanok Zamkowa 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku, ul. Zamkowa 30,  38-500 Sanok, w Sekretariacie I p ( pok. nr 13).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu Systemowego Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok realizowanego w Ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.