Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-09
Tarnobrzeg: Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Tarnobrzegu przy ulicy Konstytucji 3 Maja 29
Numer ogłoszenia: 47531 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu , ul. Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8222307, faks 015 8228183.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrezeg.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Tarnobrzegu przy ulicy Konstytucji 3 Maja 29.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne dotyczy usługi kompleksowego sprzątania powierzchni wewnętrznej w budynku Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu przy ulicy Konstytucji 3 Maja 29 oraz kompleksowego sprzątania powierzchni zewnętrznej wokół w/w budynku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) warunek: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) warunek: posiadania wiedzy i doświadczenia; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b)udokumentuje wykonanie minimum 2 zamówień ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie ,dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego ,że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie potwierdzone przez Zamawiających na rzecz których były wykonane - załącznik nr 6 do SIWZ .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) warunek: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) udokumentuje ,że dysponuje osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami. zał. nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) warunek: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) udokumentuje ,że dysponuje osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami. zał. nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) udokumentuje posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: -zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy związana ze zmianą osób reprezentujących Strony umowy, w sytuacji, kiedy nastąpi zmiana osób mogących składać oświadczenia woli w imieniu reprezentowanej Strony; -zmiany harmonogramu ,w sytuacjach szczególnych może nastąpić zmiana harmonogramu świadczenia usług sprzątania w trakcie obowiązywania umowy. - Zmiany pracownika świadczącego usługę , w tym przypadku najpóźniej na 2 dni przed dokonaniem zmiany wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu stosowne zgłoszenie wraz z kartą karną pracownika .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu, Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu, Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg, X p. pokój 1008 biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu
- Dostawa samochodu dostawczego z wydłużoną kabiną i wywrotką w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Rejonu Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Tarnobrzegu
- "Budowa budynku świetlicy wraz z infrastrukturą techniczną w ramach projektu: Utworzenie placówki wsparcia dziennego - świetlicy w Tarnobrzegu"
- Dostawa wyposażenia dydaktycznego w ramach projektu pn.: "Poprawa jakości nauczania w Zespole Szkół w Gorzycach poprzez dostosowanie pomieszczeń i doposażenie Centrum Kształcenia Zawodowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Tadeusza Kościuszki 1a
- Usługi sprzątania powierzchni biurowych, użytkowych, ciągów komunikacyjnych i okien w budynkach użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Mogilnie w latach 2025/2026
- Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, korytarzy i sanitariatów w budynkach administracji MZBM położonych w Tychach oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - III PRZETARG
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.