eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › roboty budowlane - modernizacja Oddziału Gastroenterologicznego z Pracownią Endoskopową i Poradnią Gastroenterologiczną w budynku Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Poznań: roboty budowlane - modernizacja Oddziału Gastroenterologicznego z Pracownią Endoskopową i Poradnią Gastroenterologiczną w budynku Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 47516 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 848 10 11, faks 61 848 49 90/91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane - modernizacja Oddziału Gastroenterologicznego z Pracownią Endoskopową i Poradnią Gastroenterologiczną w budynku Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: roboty budowlane - modernizacja Oddziału Gastroenterologicznego z Pracownią Endoskopową i Poradnią Gastroenterologiczną w budynku Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu - zamówienie uzupełniające.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe Budopol-Poznań Sp. z o.o., ul. Dziadoszańska 10, 62-248 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 634676,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 634676,10

  • Oferta z najniższą ceną: 634676,10 / Oferta z najwyższą ceną: 634676,10

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą zastosowania trybu z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP (t.j. Dz. U. 2015. 2164) mówiący o tym, iż Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zaznaczyć należy, iż spełnione zostały przesłanki do zastosowania w/w trybu, tj.: zamówienie uzupełniające mieści się w przedziale 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; wartość zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej jak 50% wartości zamówienia podstawowego; zamówienie podstawowe przeprowadzone zostało w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i jest zgodne z przedmiotem zamówienia. Uzasadnienie faktycznym zastosowania wskazanego trybu jest fakt, że w związku z powstaniem nowego Oddziału, którego skutkiem będzie zwiększenie się ilości przebywających pacjentów na terenie Szpitala, zachodzi konieczność przystosowania dróg komunikacji poziomej i pionowej będących połączonych z Oddziałem i w jego sąsiedztwie, w celu zapewnienia bezpiecznej i płynnej komunikacji personelu medycznego jak i samych pacjentów. Zespół ds. budowy Oddziału Gastroenterologicznego uznał za konieczne (w celu zwiększenia dostępności pacjentów i personelu medycznego do nowo powstałego Oddziału) wyremontowanie klatki schodowej K2, z uwzględnieniem wymogów BHP i P.POŻ. Wraz z remontem klatki schodowej K2 wykonane zostaną przyłącza elektryczne, przyłącza hydrantów, gazów medycznych i oświetlenia. Drugim zadaniem jest montaż dźwigu osobowego w istniejącym szybie klatki schodowej K1. Rozwiązanie to zwiększy dostępność do Oddziału osób niepełnosprawnych, a jednocześnie ułatwi komunikację i transport pacjentów pomiędzy innymi Oddziałami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.