To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Gliwice: Zakup i dostawa samochodu uprzywilejowanego - do przewozu osób oraz sprzętu, sorbentów i neutralizatorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z przeznaczeniem dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Knurowie.
Numer ogłoszenia: 475130 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436292 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach, ul. Wrocławska 1, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2311885 wew. 240, faks 032 2317623.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa samochodu uprzywilejowanego - do przewozu osób oraz sprzętu, sorbentów i neutralizatorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z przeznaczeniem dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Knurowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa samochodu uprzywilejowanego do przewozu osób oraz sprzętu, sorbentów i neutralizatorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z przeznaczeniem dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Knurowie. 2. Opis przedmiotu zamówienia: a) postępowanie przetargowe obejmuje zakup i dostawę samochodu uprzywilejowanego pożarniczego do przewozu co najmniej 6-ciu osób oraz sprzętu, sorbentów i neutralizatorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z przeznaczeniem dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Knurowie o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 4 do niniejszej specyfikacji i stanowiącym jej integralną część. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani częściowych. UWAGA ! OFERTY NIE UWZGLĘDNIAJĄCE W/W WARUNKÓW ZOSTANĄ ODRZUCONE JAKO SPRZECZNE Z SIWZ!!!.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DUDEK Sp. z o. o., ul. Dżbowska 60/62, 44-100 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96930,00
Oferta z najniższą ceną: 96930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99990,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr.
- Dostawa samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego oraz mikrobusa dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
- Dostawa mikrobusa 9 - osobowego dla KP PSP Zambrów.
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





